Het goede aan veel series vind ik toch dat je voor de grootste kutlul sympathie kunt hebben. De characters in Breaking Bad zijn allen onsympathiek en al helemaal niet interessant. Misschien spreekt dat drugsgedoe me sowieso helemaal niet aan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
De characters uit Breaking Bad doen imo precies wat ze moeten doen. Alsof iedereen in het echte leven sympathiek is, en er zijn ook onsympathieke kankerpatiënten.
Ik spreek liever over waarderen als het op de characters aankomt. Zijn vrouw speelt overtuigend een enorme trut, je ergert je heerlijk aan de macho schoonbroer en je begrijpt Walter die verscheurt wordt door alles wat er rondom zijn persoon gebeurt en daarom soms overkomt als een lul. Mooi toch dat de personages zo realistisch zijn neergezet?
Ik heb overigens een enorm zwak voor Jesse, de junkiepartner. Door de seizoenen heen wordt zijn stoere buitenkant vakkundig afgepelt.
Dat doe ik altijd, ik zit voor m'n plezier op FOK!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Reageer eens op mijn berichten pberends, of reageer je alleen op dingen die je uitkomen
Het probleem is dat drugs-stuff kinderachtig is en als je een echte Nederlander bent ook totaal niet boeiend is als onderwerp. De drugs-situatie in Nederland is gewoon totaal verschillend dan dat in de VS, waarbij je voor een jointje roken zelfs 20 jaar cel kan krijgen. Drugs boeit me niet en is in de Nederlandse situatie boring en helemaal niet spannend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Breaking Bad is goed omdat het een serie is die gewoon spannend is. 2 hoofdpersonen die iets illegaals doen en die totaal verschillend zijn.
trooooooooollllllllllllllllllquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, ik zit voor m'n plezier op FOK!
Dat heeft niets met trollen te maken, maar met niet alles op internet serieus nemen. Dat zou iedereen moeten doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
trooooooooollllllllllllllllll
[ afbeelding ]
Ik gebruik geen drugsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Het probleem is dat drugs-stuff kinderachtig is en als je een echte Nederlander bent ook totaal niet boeiend is als onderwerp. De drugs-situatie in Nederland is gewoon totaal verschillend dan dat in de VS, waarbij je voor een jointje roken zelfs 20 jaar cel kan krijgen. Drugs boeit me niet en is in de Nederlandse situatie boring en helemaal niet spannend.
Meneer kookt meth, en dan denk ik: Lekker boeiend, als die mongool daar zin in heeft doet ie z'n best maar. Zolang ik er geen last van hebt. Drugs is niet boeiend. In Nederland wordt dat onderwerp niet zo serieus genomen (behalve door CDA'ers en kijkers van Breaking Bad dan).quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik gebruik geen drugs
/Ik weet niet hoe je er aan komt.
Ga is met andere mensen om zou ik zeggen
Die tweede review is beter, dan klopt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:14 schreef 2dope het volgende:
Die eerste 'review' uit de OP
Geschreven door een 12-jarige frustie ofzo.
Je houdt overigens barweinig ruimte over voor een middenweg, mijnheer Berends. Ik vind breaking bad zwaaaaar overrated, seizoen 1 en 2 zeer vermakelijk, 3 en tot nu toe 4 vrij matig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Die tweede review is beter, dan klopt.
Je mist het punt denk ik. Die pberends zit met een dikke smile de reacties te lezen, en hij weet dat die komen gaan met zo'n TT.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:09 schreef Redefine het volgende:
Ik vind dergelijke reacties, waaronder die van de TS, nogal triest. Dat je het niets vind snap ik, maar als je niet ziet dat het op zijn minst begrijpen wat anderen er in zien, dan ben je gewoon een beetje simpel.
Ik vind het vreemd dat iedereen hier over trollen begint, maar dat is echt niet zo. Ik vind Breaking Bad, net zoals bijvoorbeeld Mad Men echt een kut-serie. Wat me aan Breaking Bad helemaal niet bevalt is dat er maar weinig negatieve commentaren zijn te vinden, en dat critics elke kont van Breaking Bad likken met een gemiddeld cijfer van zo'n 9,5. Wtf is dat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:52 schreef Symer het volgende:
[..]
Je mist het punt denk ik. Die pberends zit met een dikke smile de reacties te lezen, en hij weet dat die komen gaan met zo'n TT.
Dat is iets anders dan trollen btw, hij zal ongetwijfeld echt geen fan zijn van Breaking Bad. Hij gaat gewoon graag de discussie aan, en met nuance krijg je geen (levendige) discussies.
Zegt de BansheeBoy van TV, kom op gastquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat iedereen hier over trollen begint
Dit. Seizoen 1 was gewoon leuk met het verhaal rondom het koken en de shit die erbij komt kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:14 schreef Mani89 het volgende:
Ben aan het begin van seizoen 2 ook afgehaakt, dat eeuwige gezanik tussen hem en die irritante teef van hem werd echt ondragelijk.
Wie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:13 schreef pervertedhermit het volgende:
Jij bent zeker zon figuur die series als Lost en Heroes goed vind.
Ik vind Lost één van de meest overschatte kut-series die er geweest zijn. Ik ben er ooit twee keer aan begonnen, maar het kon me totaal niet boeien. Heroes was na 1 seizoen al tering, dus dat beviel mij ook nauwelijks.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:13 schreef pervertedhermit het volgende:
Jij bent zeker zon figuur die series als Lost en Heroes goed vind.
Ben je blind en zie je m'n sig niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:02 schreef Pek het volgende:
Maar vertel eens, wat vind jij dan goede series? Ik zie je in diverse topics alleen maar klagen eigenlijk.
Dat is alleen maar leuk als je de boeken gelezen hebt en al een band hebt met de personages, want door de serie krijg je die band totaal niet. Zo kon het me totaal niet boeien toen die ene gast op het einde doodging.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:37 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Ik vind de characters in Game of Thrones niet sympathiek, wat een butt-serie
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben er toevallig gisteren mee begonnen. De eerste 10 minuten bevielen me wel. Daarna ben ik in slaap gevallen.
Ik kijk nooit naar sigsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben je blind en zie je m'n sig niet?
quote:
Doe me een lol zegquote:wooden acting
Je hebt alle kenmerken om Breaking Bad leuk te vinden, maar je vindt er niets aan. Dit zegt veel over het erbarmelijke niveau van de seriequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:50 schreef egeltje1985 het volgende:
Of het zuigt weet ik nou ook weer niet, maar ik vind het saai. Ik heb een paar afleveringen gezien van het eerste seizoen en nu kijk ik soms mee met mn vriend met het nieuwe seizoen, maar het kan me gewoon niet boeien. Er gebeurt te weinig, de personages kunnen me niet boeien...
O, daarbij heb ik geen probleem met langzame series. The Wire bijvoorbeeld kan ik zeker wel waarderen.
En films met zulk soort klungelende criminelen vind ik ook top. Dus eigenlijk snap ik niet zo goed waarom ik deze serie niks vind...
Populair? Ze halen vrijwel nooit de 2 miljoen kijkers.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:47 schreef 2dope het volgende:
Gewoon lekker rebels tegen iets populairs aanschoppen.
0.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:51 schreef epicbeardman het volgende:
Zullen zien hoeveel emmy's breaking bad weer gaat halen
0. Ze worden dit jaar niet meegenomen in de Emmy'squote:Op zondag 21 augustus 2011 14:51 schreef epicbeardman het volgende:
Zullen zien hoeveel emmy's breaking bad weer gaat halen
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Populair? Ze halen vrijwel nooit de 2 miljoen kijkers.
Iedereen Is Gek Op Jack trekt in het kleine Nederland serieus meer kijkers dan Breaking Bad in de hele VS.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
0. Ze worden dit jaar niet meegenomen in de Emmy's
Volgens mij gaat het over populariteit op FOK! en, waarom niet, op het hele internet. Kijkcijfers zijn dan vrij irrelevant.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Iedereen Is Gek Op Jack trekt in het kleine Nederland serieus meer kijkers dan Breaking Bad in de hele VS.
Dan zou je kunnen zeggen dat Dexter ook niet populair is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:15 schreef Symer het volgende:
[..]
4 hele topics voor 4 seizoenen kan ik ook niet 'populair' noemen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over populariteit op FOK! en, waarom niet, op het hele internet. Kijkcijfers zijn dan vrij irrelevant.
Daar kijkt ook maar een handjevol mensen naar idd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:46 schreef Tijz het volgende:
[..]
Dan zou je kunnen zeggen dat Dexter ook niet populair is.
Dat zijn toch ook allemaal betaalzenders in de US?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:01 schreef Symer het volgende:
[..]
4 hele topics voor 4 seizoenen kan ik ook niet 'populair' noemen.
[..]
Daar kijkt ook maar een handjevol mensen naar idd.
Dexter is op Showtime wat idd een betaalzender is, Breaking Bad is op AMC wat gewoon gratis op de kabel te ontvangen is en ondersteund wordt door reclamegelden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook allemaal betaalzenders in de US?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |