abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100941030
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
De characters uit Breaking Bad doen imo precies wat ze moeten doen. Alsof iedereen in het echte leven sympathiek is, en er zijn ook onsympathieke kankerpatiënten.
Ik spreek liever over waarderen als het op de characters aankomt. Zijn vrouw speelt overtuigend een enorme trut, je ergert je heerlijk aan de macho schoonbroer en je begrijpt Walter die verscheurt wordt door alles wat er rondom zijn persoon gebeurt en daarom soms overkomt als een lul. Mooi toch dat de personages zo realistisch zijn neergezet?

Ik heb overigens een enorm zwak voor Jesse, de junkiepartner. Door de seizoenen heen wordt zijn stoere buitenkant vakkundig afgepelt.
Het goede aan veel series vind ik toch dat je voor de grootste kutlul sympathie kunt hebben. De characters in Breaking Bad zijn allen onsympathiek en al helemaal niet interessant. Misschien spreekt dat drugsgedoe me sowieso helemaal niet aan.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:03:31 #52
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_100942017
Achja als jullie het niet aan vinden lijkt me het duidelijk, niet meer downloaden, Gossip Girl en andere series krijgen ook hoge reviews.. maar dat is inderdaad voor een heel ander doelgroep.

Blijkbaar vallen jullie ook niet onder de doelgroep dat Breaking Bad aanspreekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door epicbeardman op 19-08-2011 16:28:20 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_100950293
Reageer eens op mijn berichten pberends, of reageer je alleen op dingen die je uitkomen
pi_100950398
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Reageer eens op mijn berichten pberends, of reageer je alleen op dingen die je uitkomen
Dat doe ik altijd, ik zit voor m'n plezier op FOK!
pi_100950490
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Breaking Bad is goed omdat het een serie is die gewoon spannend is. 2 hoofdpersonen die iets illegaals doen en die totaal verschillend zijn.
Het probleem is dat drugs-stuff kinderachtig is en als je een echte Nederlander bent ook totaal niet boeiend is als onderwerp. De drugs-situatie in Nederland is gewoon totaal verschillend dan dat in de VS, waarbij je voor een jointje roken zelfs 20 jaar cel kan krijgen. Drugs boeit me niet en is in de Nederlandse situatie boring en helemaal niet spannend.
pi_100950528
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat doe ik altijd, ik zit voor m'n plezier op FOK!
trooooooooollllllllllllllllll

pi_100950567
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

trooooooooollllllllllllllllll

[ afbeelding ]
Dat heeft niets met trollen te maken, maar met niet alles op internet serieus nemen. Dat zou iedereen moeten doen.
pi_100950590
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:11 schreef pberends het volgende:

[..]

Het probleem is dat drugs-stuff kinderachtig is en als je een echte Nederlander bent ook totaal niet boeiend is als onderwerp. De drugs-situatie in Nederland is gewoon totaal verschillend dan dat in de VS, waarbij je voor een jointje roken zelfs 20 jaar cel kan krijgen. Drugs boeit me niet en is in de Nederlandse situatie boring en helemaal niet spannend.
Ik gebruik geen drugs
/Ik weet niet hoe je er aan komt.

Ga is met andere mensen om zou ik zeggen :')
pi_100950636
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik gebruik geen drugs
/Ik weet niet hoe je er aan komt.

Ga is met andere mensen om zou ik zeggen :')
Meneer kookt meth, en dan denk ik: Lekker boeiend, als die mongool daar zin in heeft doet ie z'n best maar. Zolang ik er geen last van hebt. Drugs is niet boeiend. In Nederland wordt dat onderwerp niet zo serieus genomen (behalve door CDA'ers en kijkers van Breaking Bad dan).
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:14:47 #61
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_100950638
Ben aan het begin van seizoen 2 ook afgehaakt, dat eeuwige gezanik tussen hem en die irritante teef van hem werd echt ondragelijk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eindredactie Games vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:14:58 #62
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_100950647
Die eerste 'review' uit de OP :')

Geschreven door een 12-jarige frustie ofzo.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_100950668
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:14 schreef 2dope het volgende:
Die eerste 'review' uit de OP :')

Geschreven door een 12-jarige frustie ofzo.
Die tweede review is beter, dan klopt.
  Eindredactie Games vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:44:12 #64
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_100951649
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:15 schreef pberends het volgende:

[..]

Die tweede review is beter, dan klopt.
Je houdt overigens barweinig ruimte over voor een middenweg, mijnheer Berends. Ik vind breaking bad zwaaaaar overrated, seizoen 1 en 2 zeer vermakelijk, 3 en tot nu toe 4 vrij matig.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:09:15 #65
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_100952772
Ben zelf halverwege seizoen, vooralsnog vind ik het wel oke. Nog niet super, maar zeker niet slecht. Ik kijk voorlopig nog wel even verder en zie wel of het groeit of niet.

Ik snap overigens wel dat je het niet echt een leuke serie vindt (of juist wel), maar dat het dan gelijk weer zuigt vind ik zo'n onzin. Dat is gewoon een hoop interessant doenerij.

Hetzelfde zie je bij The Wire, The Shield, Sopranos, Dexter, Mad Men, X-Files en ga zo maar door wat betreft grote en/of veel bejubelde series. Vooral The Wire en The Shield vind ikzelf geweldig, maar ik kan heel goed begrijpen dat iemand het niets vindt. Zullen er genoeg zijn die The Wire veel te traag vinden of niet van de stijl van The Shield niets vinden. Maar vaak moeten mensen dan ook weer met reacties als 'bagger', 'kut' en slechtste serie ooit aankomen (hier, imdb en nog wat meer plekken).

Ik vind dergelijke reacties, waaronder die van de TS, nogal triest. Dat je het niets vind snap ik, maar als je niet ziet dat het op zijn minst begrijpen wat anderen er in zien, dan ben je gewoon een beetje simpel.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_100956856
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:09 schreef Redefine het volgende:

Ik vind dergelijke reacties, waaronder die van de TS, nogal triest. Dat je het niets vind snap ik, maar als je niet ziet dat het op zijn minst begrijpen wat anderen er in zien, dan ben je gewoon een beetje simpel.
Je mist het punt denk ik. Die pberends zit met een dikke smile de reacties te lezen, en hij weet dat die komen gaan met zo'n TT.

Dat is iets anders dan trollen btw, hij zal ongetwijfeld echt geen fan zijn van Breaking Bad. Hij gaat gewoon graag de discussie aan, en met nuance krijg je geen (levendige) discussies.
pi_100957127
Machtig slechte troll.

Breaking bad is mijns inziens perfect, en dat zegt veel
pi_100957214
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:52 schreef Symer het volgende:

[..]

Je mist het punt denk ik. Die pberends zit met een dikke smile de reacties te lezen, en hij weet dat die komen gaan met zo'n TT.

Dat is iets anders dan trollen btw, hij zal ongetwijfeld echt geen fan zijn van Breaking Bad. Hij gaat gewoon graag de discussie aan, en met nuance krijg je geen (levendige) discussies.
Ik vind het vreemd dat iedereen hier over trollen begint, maar dat is echt niet zo. Ik vind Breaking Bad, net zoals bijvoorbeeld Mad Men echt een kut-serie. Wat me aan Breaking Bad helemaal niet bevalt is dat er maar weinig negatieve commentaren zijn te vinden, en dat critics elke kont van Breaking Bad likken met een gemiddeld cijfer van zo'n 9,5. Wtf is dat.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:29:59 #69
28033 Pek
je moet wat
pi_100958633
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:00 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vind het vreemd dat iedereen hier over trollen begint
Zegt de BansheeBoy van TV, kom op gast :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_100960020
Ik vind de dialogen in BB erg sterk en het acteerwerk is ook top.
En de cinematografie en sfeer zijn ook goed uitgewerkt.
De humor is vaak erg subtiel en hoewel niet alle afleveringen bol staan van de kogels, bommen en achtervolgingen, vind ik dat er genoeg actie in voor komt.

Puntje van kritiek: Breaking Bad is niet onrealistisch, maar soms balanceert het toch wel op randje van het absurde. Die twee 'cousins' uit het vorige seizoen bijv. of die vliegtuig crash seizoen 2. Door dat soort ongein is het niet van het niveau Sopranos en The Wire.
pi_100967659
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:14 schreef Mani89 het volgende:
Ben aan het begin van seizoen 2 ook afgehaakt, dat eeuwige gezanik tussen hem en die irritante teef van hem werd echt ondragelijk.
Dit. Seizoen 1 was gewoon leuk met het verhaal rondom het koken en de shit die erbij komt kijken.
pi_100968442
Jij bent zeker zon figuur die series als Lost en Heroes goed vind. :'(
pi_100968675
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:13 schreef pervertedhermit het volgende:
Wie?
pi_100968739
TS
pi_100971333
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:13 schreef pervertedhermit het volgende:
Ik vind Lost één van de meest overschatte kut-series die er geweest zijn. Ik ben er ooit twee keer aan begonnen, maar het kon me totaal niet boeien. Heroes was na 1 seizoen al tering, dus dat beviel mij ook nauwelijks.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:02:58 #76
28033 Pek
je moet wat
pi_100973904
Maar vertel eens, wat vind jij dan goede series? Ik zie je in diverse topics alleen maar klagen eigenlijk.
pi_100974349
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:02 schreef Pek het volgende:
Maar vertel eens, wat vind jij dan goede series? Ik zie je in diverse topics alleen maar klagen eigenlijk.
Ben je blind en zie je m'n sig niet?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:37:54 #78
304703 heggeschaarbarbaar
knipt de kantjes er van af!
pi_100974557
Ik vind de characters in Game of Thrones niet sympathiek, wat een butt-serie :')
your effort to remain who you are is what is limiting you
yo, I heard you like fail, so we put some fail in your fail, so you can facepalm while you facepalm
pi_100975355
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:37 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Ik vind de characters in Game of Thrones niet sympathiek, wat een butt-serie :')
Dat is alleen maar leuk als je de boeken gelezen hebt en al een band hebt met de personages, want door de serie krijg je die band totaal niet. Zo kon het me totaal niet boeien toen die ene gast op het einde doodging.
pi_100975589
Ik ben er toevallig gisteren mee begonnen. De eerste 10 minuten bevielen me wel. Daarna ben ik in slaap gevallen.
pi_100976113
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben er toevallig gisteren mee begonnen. De eerste 10 minuten bevielen me wel. Daarna ben ik in slaap gevallen.
:D _O-.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:48:54 #82
28033 Pek
je moet wat
pi_100976287
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Ben je blind en zie je m'n sig niet?
Ik kijk nooit naar sigs :@

Helemaal mee eens, behalve Burn Notice. Zelden zulke rotzooi gezien, weer 45 minuten die ik niet terugkrijg :P Chuck is op het randje, trouwens.
pi_100984495
quote:
8s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 17:28 schreef pberends het volgende:
Stoopid dumbfuckz...
:')
quote:
wooden acting
Doe me een lol zeg :') Die commentaren uit de OP ga ik verder geen woorden vuil aan maken. Ik vind het wel knap dat je een conclusie trekt zonder met argumenten te komen.

Waarom Breaking Bad goed is:
- Geweldig acteerwerk
- Geweldig schrijfwerk (dialogen, plot en karakters)
- Geweldig camerawerk

Conclusie: Breaking Bad is een geweldige serie en als je Boardwalk Empire in je sig hebt is het lage tempo ook geen excuus om het over te slaan. Probeer het nog eens en maak jezelf blij ^O^
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:50:23 #84
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_100984551
Of het zuigt weet ik nou ook weer niet, maar ik vind het saai. Ik heb een paar afleveringen gezien van het eerste seizoen en nu kijk ik soms mee met mn vriend met het nieuwe seizoen, maar het kan me gewoon niet boeien. Er gebeurt te weinig, de personages kunnen me niet boeien...

O, daarbij heb ik geen probleem met langzame series. The Wire bijvoorbeeld kan ik zeker wel waarderen.

En films met zulk soort klungelende criminelen vind ik ook top. Dus eigenlijk snap ik niet zo goed waarom ik deze serie niks vind...
pi_100987668
Ik heb het eerste seizoen helemaal afgekeken en ook delen van seizoen 2 gekeken en ik snap de hype rondom de serie ook niet. Het moet je gewoon liggen....maar dat is bij alle series zo. De een vind de ene serie goed, en de ander vind weer andere series goed. Dat de critics toevallig deze serie hoge cijfers geven....ach, critics zijn ook maar mensen en ze geven alleen maar hun mening. Maar hun mening is niet meteen de beste...het is alleen hun mening. Ik vind bijvoorbeeld '' The Good Wife '' of '' The Closer '' veel betere series dan Breaking Bad of Mad Men...maarja, ik ben geen critic! Punt van mijn verhaal...iedereen vind wel wat anders leuk. Ik snap de hype rondom Breaking Bad dus niet, maar om er nou een topic over te gaan maken hoeveel het wel niet zuigt...come on! Als je het niet leuk vind, besteed er dan geen aandacht aan en kijk de series die je wel leuk vind!

En mensen die denken/zeggen dat je geen smaak hebt omdat je Breaking Bad niet kan waarderen....just LOL. Fijn voor jullie dat je Breaking Bad leuk vind, maar dat maakt je niet beter of dat maakt je smaak niet beter ;)

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2011 00:25:58 ]
pi_100995248
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 22:50 schreef egeltje1985 het volgende:
Of het zuigt weet ik nou ook weer niet, maar ik vind het saai. Ik heb een paar afleveringen gezien van het eerste seizoen en nu kijk ik soms mee met mn vriend met het nieuwe seizoen, maar het kan me gewoon niet boeien. Er gebeurt te weinig, de personages kunnen me niet boeien...

O, daarbij heb ik geen probleem met langzame series. The Wire bijvoorbeeld kan ik zeker wel waarderen.

En films met zulk soort klungelende criminelen vind ik ook top. Dus eigenlijk snap ik niet zo goed waarom ik deze serie niks vind...
Je hebt alle kenmerken om Breaking Bad leuk te vinden, maar je vindt er niets aan. Dit zegt veel over het erbarmelijke niveau van de serie :P.
pi_100995965
Troll topic. Kan haast niet anders. Haten op BB :')
  Eindredactie Games zondag 21 augustus 2011 @ 14:47:12 #88
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_101001088
Gewoon lekker rebels tegen iets populairs aanschoppen.
pi_101001229
Zullen zien hoeveel emmy's breaking bad weer gaat halen :)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_101002194
quote:
2s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:47 schreef 2dope het volgende:
Gewoon lekker rebels tegen iets populairs aanschoppen.
Populair? Ze halen vrijwel nooit de 2 miljoen kijkers.

Iedereen Is Gek Op Jack trekt in het kleine Nederland serieus meer kijkers dan Breaking Bad in de hele VS.
pi_101002576
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:51 schreef epicbeardman het volgende:
0.
pi_101003008
2 afleveringen gekeken. Dramatisch slecht :') Maarja, er zijn genoeg waardeloze series geweest die toch keihard bekeken werden. Zie lost.
Conscience do cost.
pi_101003113
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:51 schreef epicbeardman het volgende:
0. Ze worden dit jaar niet meegenomen in de Emmy's ;)
pi_101003150
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:15 schreef Symer het volgende:

[..]

Iedereen Is Gek Op Jack trekt in het kleine Nederland serieus meer kijkers dan Breaking Bad in de hele VS.
:D _O-.

quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

0. Ze worden dit jaar niet meegenomen in de Emmy's ;)
_O- :').
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:43:25 #95
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_101003374
quote:

[..]

Volgens mij gaat het over populariteit op FOK! en, waarom niet, op het hele internet. Kijkcijfers zijn dan vrij irrelevant.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_101003494
Inmiddels 2 afleveringen gekeken. Ik vind het wat te traag maar opzich wel aardig. Ik geef het nog 2 eps.
pi_101003531
quote:

[..]

Dan zou je kunnen zeggen dat Dexter ook niet populair is.
pi_101004239
quote:
2s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:43 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het over populariteit op FOK! en, waarom niet, op het hele internet. Kijkcijfers zijn dan vrij irrelevant.
4 hele topics voor 4 seizoenen kan ik ook niet 'populair' noemen.

quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:46 schreef Tijz het volgende:

[..]

Dan zou je kunnen zeggen dat Dexter ook niet populair is.
Daar kijkt ook maar een handjevol mensen naar idd.
  zondag 21 augustus 2011 @ 16:03:46 #99
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101004354
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:01 schreef Symer het volgende:

[..]

4 hele topics voor 4 seizoenen kan ik ook niet 'populair' noemen.

[..]

Daar kijkt ook maar een handjevol mensen naar idd.
Dat zijn toch ook allemaal betaalzenders in de US?
吴 曼 迪
pi_101004505
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:03 schreef megamandy het volgende:

[..]

Dat zijn toch ook allemaal betaalzenders in de US?
Dexter is op Showtime wat idd een betaalzender is, Breaking Bad is op AMC wat gewoon gratis op de kabel te ontvangen is en ondersteund wordt door reclamegelden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')