Ben je blind en zie je m'n sig niet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:02 schreef Pek het volgende:
Maar vertel eens, wat vind jij dan goede series? Ik zie je in diverse topics alleen maar klagen eigenlijk.
Dat is alleen maar leuk als je de boeken gelezen hebt en al een band hebt met de personages, want door de serie krijg je die band totaal niet. Zo kon het me totaal niet boeien toen die ene gast op het einde doodging.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:37 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
Ik vind de characters in Game of Thrones niet sympathiek, wat een butt-serie
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben er toevallig gisteren mee begonnen. De eerste 10 minuten bevielen me wel. Daarna ben ik in slaap gevallen.
Ik kijk nooit naar sigsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben je blind en zie je m'n sig niet?
quote:
Doe me een lol zegquote:wooden acting
Je hebt alle kenmerken om Breaking Bad leuk te vinden, maar je vindt er niets aan. Dit zegt veel over het erbarmelijke niveau van de seriequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:50 schreef egeltje1985 het volgende:
Of het zuigt weet ik nou ook weer niet, maar ik vind het saai. Ik heb een paar afleveringen gezien van het eerste seizoen en nu kijk ik soms mee met mn vriend met het nieuwe seizoen, maar het kan me gewoon niet boeien. Er gebeurt te weinig, de personages kunnen me niet boeien...
O, daarbij heb ik geen probleem met langzame series. The Wire bijvoorbeeld kan ik zeker wel waarderen.
En films met zulk soort klungelende criminelen vind ik ook top. Dus eigenlijk snap ik niet zo goed waarom ik deze serie niks vind...
Populair? Ze halen vrijwel nooit de 2 miljoen kijkers.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:47 schreef 2dope het volgende:
Gewoon lekker rebels tegen iets populairs aanschoppen.
0.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:51 schreef epicbeardman het volgende:
Zullen zien hoeveel emmy's breaking bad weer gaat halen
0. Ze worden dit jaar niet meegenomen in de Emmy'squote:Op zondag 21 augustus 2011 14:51 schreef epicbeardman het volgende:
Zullen zien hoeveel emmy's breaking bad weer gaat halen
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Populair? Ze halen vrijwel nooit de 2 miljoen kijkers.
Iedereen Is Gek Op Jack trekt in het kleine Nederland serieus meer kijkers dan Breaking Bad in de hele VS.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
0. Ze worden dit jaar niet meegenomen in de Emmy's
Volgens mij gaat het over populariteit op FOK! en, waarom niet, op het hele internet. Kijkcijfers zijn dan vrij irrelevant.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Iedereen Is Gek Op Jack trekt in het kleine Nederland serieus meer kijkers dan Breaking Bad in de hele VS.
Dan zou je kunnen zeggen dat Dexter ook niet populair is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:15 schreef Symer het volgende:
[..]
4 hele topics voor 4 seizoenen kan ik ook niet 'populair' noemen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over populariteit op FOK! en, waarom niet, op het hele internet. Kijkcijfers zijn dan vrij irrelevant.
Daar kijkt ook maar een handjevol mensen naar idd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:46 schreef Tijz het volgende:
[..]
Dan zou je kunnen zeggen dat Dexter ook niet populair is.
Dat zijn toch ook allemaal betaalzenders in de US?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:01 schreef Symer het volgende:
[..]
4 hele topics voor 4 seizoenen kan ik ook niet 'populair' noemen.
[..]
Daar kijkt ook maar een handjevol mensen naar idd.
Dexter is op Showtime wat idd een betaalzender is, Breaking Bad is op AMC wat gewoon gratis op de kabel te ontvangen is en ondersteund wordt door reclamegelden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook allemaal betaalzenders in de US?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |