quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:26 schreef On het volgende:
This Heat - Repeat
Talk Talk - It's My Life
Talk Talk - The Colour of Spring
The Smiths - Louder then Bombs
Leftfield - Leftism
Katatonia - Night is the New Day
Ik zie nu pas dat die optie er is, excuus. Of er moet er nu nog één geopend worden zodat deze gesloten kan worden?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:20 schreef Spezza19 het volgende:
Doe voortaan even nieuw deel openennu zit ie niet meer automatisch in de post lijst
Ach, zo is het prima... en die optie is er al een paar maandenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:00 schreef On het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat die optie er is, excuus. Of er moet er nu nog één geopend worden zodat deze gesloten kan worden?
Al opgelost, weet je het in ieder geval voor de volgende keer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:00 schreef On het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat die optie er is, excuus. Of er moet er nu nog één geopend worden zodat deze gesloten kan worden?
Yay, tof. Die heb ik ook (vinyl).quote:Op woensdag 7 september 2011 19:00 schreef Darkestrah het volgende:
Mayer Hawthorne - A Strange Arrangement
Tilburgboks?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Yay, tof. Die heb ik ook (vinyl).
Mr Beast is echt underrated, hoor je bijna niemand over raar genoeg. En Geogaddi is natuurlijk een meesterwerk.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:00 schreef Darkestrah het volgende:
Mogwai - Mr Beast
Mayer Hawthorne - A Strange Arrangement
Boards of Canada - Geogaddi
Pixies - Doolittle
Ik herken dat underrated gedoe wel. Het is mijn vijfde Mogwai-album, dat zegt een hoop. Bovendien ken ik niet alles wat erop staat.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:20 schreef On het volgende:
[..]
Mr Beast is echt underrated, hoor je bijna niemand over raar genoeg. En Geogaddi is natuurlijk een meesterwerk.
Ik heb een keer zo'n Young Team vinyl box gekocht toen ik nog geen arme student was. Toch wel één van de kroonjuwelen van mijn kleine vinyl verzameling.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik herken dat underrated gedoe wel. Het is mijn vijfde Mogwai-album, dat zegt een hoop. Bovendien ken ik niet alles wat erop staat.
Geogaddi is inderdaad heerlijk.
Leuk album ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:29 schreef CPK het volgende:
Geweldig album, schaam me zelfs een beetje dat ik 'm niet eerder heb aangeschaft.
[ afbeelding ]
Bij http://boomkat.com/ ze stonden bij special offers.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:53 schreef On het volgende:
[..]
Vette cd's! Heb je die van een bepaald label gekocht ofzo?
Waar? Iggy Pop en Beck staan op mijn lijstje en voor een aardig prijsje moeten die in mijn collectie!quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:54 schreef Darkestrah het volgende:
Cor Scorpii - Monument
Iggy Pop - Lust for Life
De Jeugd van Tegenwoordig - De Machine ()
Beck - Odelay
Uit de budgetbak.
Plato! En in de Oosterstraat zit ook nog een obscuur zaakje...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:32 schreef Allrounder het volgende:
Iemand bekend met een goede LP-zaak in Groningen?
Bedankt. Morgen maar even kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:41 schreef CoExist het volgende:
[..]
Plato! En in de Oosterstraat zit ook nog een obscuur zaakje...
Tip: Koop zo min mogelijk bij Free Record Shop etc. Te duur. Internet en vooral speciaalzaken/tweedehandswinkels hebben veel voor veel lagere prijs. Zeker winkels die handelen in tweede hands CDs zijn vaak eenmanszaken. Als je je gezicht vaak laat zien kun je zo een korting krijgen met wat geluk. Sowieso bevat een echte CD verzameling geen compilaties.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:54 schreef Stinus het volgende:
Sinds kort ook begonnen met een eigen CD verzameling.
De eerste lading heb ik op mooi op de kop getikt bij een aanbieding van de Free Record Shop (en is daardoor misschien ook wat algemeen) en verder nog wat ooit gekregen albums (Konk + Up to Now) en 2 besteld bij CD-wow (Foo Fighters + Script):
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
kom op zeg, dat bepaal jij? ik ken genoeg compilatie-albums van artiesten met nummers die verder nooit zijn uitgebracht, die moet iedereen maar laten liggen, omdat ze anders geen 'echte' (wat dat ook mag zijn) verzameling hebben? daarnaast zijn er tal van artiesten waar een best-of meer dan genoeg is om van te hebbenquote:Op donderdag 22 september 2011 01:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
... Sowieso bevat een echte CD verzameling geen compilaties.
Die nieuwe van HudMo is goed!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:58 schreef Shortwaver het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu heb ik geen zin meer
Daar staat toch die hitsingle 'Given To Fly' op?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:02 schreef Timo20 het volgende:
Afgelopen week gekocht:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:20 schreef On het volgende:
[..]
Daar staat toch die hitsingle 'Given To Fly' op?
Da's hipquote:Op woensdag 28 september 2011 20:15 schreef CoExist het volgende:
[ afbeelding ]
Daft Punk's Interstella 5.5.5.5.
hé toevallig ik zette net 5min geleden mijn eerste plastikman plaatje 'consumed' op (op Spotify dan...) tot nu toe erg tofquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:22 schreef AirwiN het volgende:
Vandaag bij de post:
[ afbeelding ]
Aphex Twin - Classics
[ afbeelding ]
Plastikman - Arkives 1993-2010
Met die laatste ben ik erg blij. Ik had de bestelmogelijkheid via de website gemist. Twee weken geleden ontdekte ik dat ik 'm ook via Amazon kon bestellen. En nu dus in mijn bezit. 16 CD's vol met werk van Plastikman!
Wir Sind Helden, tof! Staat ook nog op mijn lijstje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:21 schreef Felagund het volgende:
Wilco - Summerteeth
[ afbeelding ]
Angus & Julia Stone - Down the Way (+ Memories of an old friend bonus disc)
[ afbeelding ]
Wir sind Helden - Von hier an Blind
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:43 schreef On het volgende:
Weer terug van een rondje Plaatboef:
Secret Machines - Ten Silver Drops
oe tofquote:Op woensdag 2 november 2011 18:29 schreef Bosbeetle het volgende:
en ook a perfect storm van white noise op lp
Vet!quote:Op donderdag 24 november 2011 13:34 schreef Gehenna het volgende:
Op vinyl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Dopethrone' & 'Come my Fanatics...' van Electric Wizard
fuck yeah
III LOVE YOU JEESSUUS CHRIIIAAAASST!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:08 schreef Darkestrah het volgende:
Het moest er eens van komen:
[ afbeelding ]
Hey, issie uit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:18 schreef ranja het volgende:
[ afbeelding ]
Hospital Bombers - At Budokan
m'n eerste van 2012
quote:Op zondag 15 januari 2012 02:29 schreef On het volgende:
Tank86 - Rise
Zojuist bij een optreden gehaald.
Hij is inderdaad erg tof zeg.quote:
quote:
Ha, te gek. Ik moet die ook nog eens zien te bemachtigen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:45 schreef Aschkael het volgende:
Als tip van On in een Jazztopique: Lucifer, Book of Angels volume 10 door Bar Kokhba...die staat al een tijdje op infinite repeat...nog beter dan The Dreamers...
Mwah, ik vond het, toen ik nog actief naar vinyl op zoek ging, altijd juist leuk om ergens een eerste persing vandaan te toveren. Helemaal leuk als het 1 of ander kleurtje is in een gelimiteerde oplage, altijd leuk om mee te patsen in muziekkringen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:41 schreef Gehenna het volgende:
per sé de eerste persing etc. willen hebben snap ik sowieso niet![]()
ah thanks, daar heb ik achteraf ook een paar vanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:26 schreef n0r het volgende:
Flipback hoezen zijn wanneer de hoes uit 2 delen bestaat, en 2 of 3 flappen van de voorkant omgevouwen en op de achterkant geplakt zijn. Zo dus;
[ afbeelding ]
Overigens zijn originele oude Amerikaanse platen ook vaak lekker dik.
Met van die geile kartonnen hoezen
kleurtjesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:26 schreef OMG het volgende:
[..]
Mwah, ik vond het, toen ik nog actief naar vinyl op zoek ging, altijd juist leuk om ergens een eerste persing vandaan te toveren. Helemaal leuk als het 1 of ander kleurtje is in een gelimiteerde oplage, altijd leuk om mee te patsen in muziekkringen.
Ik was onder de indruk na het zien van die grind docu die je me aanraaddequote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:08 schreef bartrid het volgende:
Sonic ViolenceDe bassist is een goede bekende van me
Ah even zn soundcloud gevolgdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:12 schreef bartrid het volgende:
Zijn eigen project Gusto Extermination Fluid is ook erg fijn trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |