quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat niet weet wat niet deert
Dat spreekt voor zich, maar waarom heb ik dat iedere keerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dit, als dat al gebeurt is het sowieso fout met die relatie.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
soms heb ik wel beetje idee dat ik me tussen de roze olifantjes begeef als ik t weer te bond heb gemaaktquote:
Dat is een ander vraagstukquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De vraag is of ze van jou afblijven
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
soms heb ik wel beetje idee dat ik me tussen de roze olifantjes begeef als ik t weer te bond heb gemaakt
Heb 1 keer iets gedaan met iemand die bezet was, was eenmalig, maar voelde me daarna wel super lullig tegen over haar vriend.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
_Fanta: Klein olifantje
Royco: Biker beertje
Heloef: Beer met zo'n lijpe propeller
Snuf = Hont
Gelukkig maak je een grapjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
check the PI (posticon)
ik ben geen voorstander van vreemdgaan hoor
[..]
met jou mag het
Ik win een Insomnium! Wat win in dan? Een maatbeter... Nou joepiedepoepiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik win op de kermis een User uit dit topic.. in prijs variant..
Ik win een messy! wat win ik dan?
Ik win een KG! wat win ik dan?
whehehequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben teleurgesteld als ik iets anders dan een beer ben.
jepquote:
Ik heb niet eens mijn motor rijbewijs, althans, nog nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
_Fanta: Klein olifantje
Royco: Biker beertje
Heloef: Beer met zo'n lijpe propeller
Snuf = Hont
*boks*quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben teleurgesteld als ik iets anders dan een beer ben.
Ik DRINK alleen uit een maatbeker !quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik win een Insomnium! Wat win in dan? Een maatbeter... Nou joepiedepoepie![]()
Eet zequote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef ToT het volgende:
Heloef, een pluche versie van dit konijntje:
Sorry; de associatie is al gemaaktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik DRINK alleen uit een maatbeker !
Heb er zelf verder niets mee.![]()
Maar goed wat voor iets zou ik zijn ?
Maar een beertje ben je toch wel ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens mijn motor rijbewijs, althans, nog niet
Oh welke kermis?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef MsMessy het volgende:
Heloef is de grootste zachtste bruine knuffelbeer die je op heel de kermis kan winnen.
Het enige positieve wat ik ervan kan maken zou zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sorry; de associatie is al gemaakt
* heloef haalt de schouders opquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef ToT het volgende:
Heloef, een pluche versie van dit konijntje:
Ja, een zachtaardige knuffelbeer zolang je me niet kwaad maaktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar een beertje ben je toch wel ?
[ afbeelding ]
Oooooooooooquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Priemgirl wel een stokstaartknuffel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |