Party?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja, tijdens je partyKunnen we de show bij jou luisteren met je familie erbij?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:01 schreef ToT het volgende:
Ik weet het, het klinkt steeds vager,
maar ik heb ze het liefst graatmager!
hoe harder to get hoe geilerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
Van bezette mensen blijf je af, is mijn motto.
Ja soort van dat mogen ze wel eerder zeggen. Plus ik had zelfs haar nummer al gevraagd want ik zou iets later weggaan met mijn introductiegroepjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
Goed motto, helemaal mee eensquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
Njah ligt eraan, zolang de relatie stabiel is dan wel. Maar zie ook wel us echt heel lieve meisjes die een hele foute vriend hebben, dan mag je haar wel afpakken imoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
Van die blaadjes sla eet jij er maar een paar, maar vannacht ben jij mijn rammelaar.
Openingszinnen voor anorexiameisjes.quote:
Ik word niet nat van oneerlijke mensenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe harder to get hoe geiler
De vraag is of ze van jou afblijvenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
Ze heeft zelfs bij jou op school gezeten, iig ze zat bij Goudvis op school (zat jij daar nou ook? )quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou leuke stories over haar verhalen naar jou toe, als ik niet weet wie het is...
wel van eerlijke?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word niet nat van oneerlijke mensen.
wat niet weet wat niet deertquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word niet nat van oneerlijke mensen.
Ja dit, als dat al gebeurt is het sowieso fout met die relatie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De vraag is of ze van jou afblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |