SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
ik wil meequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:34 schreef ValHallen het volgende:
Ik voorspel een radio 49 carnaval meet
Ik graaf mijn toreador pakje wel weer uit de kastquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil mee
Ik ga als piraat
Ik wil volgend jaar groots uitpakken en als Amerikaanse jaren 30 gangster gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil mee
Ik ga als piraat
Ja hoiquote:
Ik zat laatst wat nummers van Hans Zimmer te luisteren, die heeft wel paar leukequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen hier nog into new music, die denken van: DEZE moet in de show van vrijdagnacht!
Verkeerde topicquote:
het is droog hieroquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, regen en zo. Daar smelt je van
Dat ik vrijdag dus niet kan luisterenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Knetter, ik wil een rerun van je show op zondagVrijdag is de verjaardag van Myrne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:
Hier ook, maar ik vertrouw het nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
het is droog hiero
Kusje op een speciaal plekjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Middag !quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:47 schreef heloef het volgende:
Carnavalsmeet? Daar ben ik niet bij.
Tevens goedemiddag.
Hey manquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:47 schreef heloef het volgende:
Carnavalsmeet? Daar ben ik niet bij.
Tevens goedemiddag.
Represent.quote:
Loeftquote:
Mis ik wat?quote:
Hej manquote:
Jij niet alleenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik lig hier stuk te gaan van het lachen
Oh ja dat moet ik nog doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je moet je vragen aan knetter sturen
Ik merk tquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
We horen hetquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jah wel lekker hequote:
quote:Een vent kroop tussen haar benen en is voorgoed verdwenen.
Ja t zelfdequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah wel lekker heRustig aan enzo, beetje aan t chillen en aan t genieten van de Radio. En hoe is t met jou?
quote:Ik zou je graag verslinden, al is de ingang moeilijk te vinden.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:55 schreef Stokstaart het volgende:
Die annorexa meisjes zijn wel lekker goedkoop in onderhoud, eens per week stop je er een beschuitje met halfvolle kaas in en je kunt weer ribbekast-neuken.
Ehm...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:55 schreef Stokstaart het volgende:
Die annorexa meisjes zijn wel lekker goedkoop in onderhoud, eens per week stop je er een beschuitje met halfvolle kaas in en je kunt weer ribbekast-neuken.
Volg de geurquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:55 schreef Insomnium het volgende:
Oeke oeke oeke oeko oeke
Nu moet ik naar de mossel zoeken
![]()
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
Hoofd, schouders, vetrol 1, vetrol 2
snufquote:
Zie je DM doos!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil slogans voor de scharminkels please
SNUFFA G IN HET HUIS DIT DATquote:
Welken topic?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet een ander topic gaan lezen.. anders blijf ik lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb hier een nummer van een meisje dat ik probeerde te hosselen in de introductie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beetje late ractie maarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh LoLa, dan moeten wij naar de 'skoon vrouwkes avond' op vrijdagavondAlleen maar vrouwen toegelaten in de bars
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb hier een nummer van een meisje dat ik probeerde te hosselen in de introductie.Faal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja hoitjes terug enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef ToT het volgende:
Wil je een lekker neukdelletje?
Neem dan een lopend skelet met een velletje!
naam, adres, dm me allesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ze komt heel erg dicht uit de buurt van jou
Ja, tijdens je partyquote:
Party?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja, tijdens je partyKunnen we de show bij jou luisteren met je familie erbij?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:01 schreef ToT het volgende:
Ik weet het, het klinkt steeds vager,
maar ik heb ze het liefst graatmager!
hoe harder to get hoe geilerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
Van bezette mensen blijf je af, is mijn motto.
Ja soort van dat mogen ze wel eerder zeggen. Plus ik had zelfs haar nummer al gevraagd want ik zou iets later weggaan met mijn introductiegroepjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
Goed motto, helemaal mee eensquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
Njah ligt eraan, zolang de relatie stabiel is dan wel. Maar zie ook wel us echt heel lieve meisjes die een hele foute vriend hebben, dan mag je haar wel afpakken imoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
Van die blaadjes sla eet jij er maar een paar, maar vannacht ben jij mijn rammelaar.
Openingszinnen voor anorexiameisjes.quote:
Ik word niet nat van oneerlijke mensenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe harder to get hoe geiler
De vraag is of ze van jou afblijvenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
Ze heeft zelfs bij jou op school gezeten, iig ze zat bij Goudvis op school (zat jij daar nou ook? )quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou leuke stories over haar verhalen naar jou toe, als ik niet weet wie het is...
wel van eerlijke?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word niet nat van oneerlijke mensen.
wat niet weet wat niet deertquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word niet nat van oneerlijke mensen.
Ja dit, als dat al gebeurt is het sowieso fout met die relatie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De vraag is of ze van jou afblijven
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat niet weet wat niet deert
Dat spreekt voor zich, maar waarom heb ik dat iedere keerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dit, als dat al gebeurt is het sowieso fout met die relatie.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
soms heb ik wel beetje idee dat ik me tussen de roze olifantjes begeef als ik t weer te bond heb gemaaktquote:
Dat is een ander vraagstukquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De vraag is of ze van jou afblijven
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
soms heb ik wel beetje idee dat ik me tussen de roze olifantjes begeef als ik t weer te bond heb gemaakt
Heb 1 keer iets gedaan met iemand die bezet was, was eenmalig, maar voelde me daarna wel super lullig tegen over haar vriend.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
_Fanta: Klein olifantje
Royco: Biker beertje
Heloef: Beer met zo'n lijpe propeller
Snuf = Hont
Gelukkig maak je een grapjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
check the PI (posticon)
ik ben geen voorstander van vreemdgaan hoor
[..]
met jou mag het
Ik win een Insomnium! Wat win in dan? Een maatbeter... Nou joepiedepoepiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik win op de kermis een User uit dit topic.. in prijs variant..
Ik win een messy! wat win ik dan?
Ik win een KG! wat win ik dan?
whehehequote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben teleurgesteld als ik iets anders dan een beer ben.
jepquote:
Ik heb niet eens mijn motor rijbewijs, althans, nog nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
_Fanta: Klein olifantje
Royco: Biker beertje
Heloef: Beer met zo'n lijpe propeller
Snuf = Hont
*boks*quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben teleurgesteld als ik iets anders dan een beer ben.
Ik DRINK alleen uit een maatbeker !quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik win een Insomnium! Wat win in dan? Een maatbeter... Nou joepiedepoepie![]()
Eet zequote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef ToT het volgende:
Heloef, een pluche versie van dit konijntje:
Sorry; de associatie is al gemaaktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik DRINK alleen uit een maatbeker !
Heb er zelf verder niets mee.![]()
Maar goed wat voor iets zou ik zijn ?
Maar een beertje ben je toch wel ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens mijn motor rijbewijs, althans, nog niet
Oh welke kermis?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef MsMessy het volgende:
Heloef is de grootste zachtste bruine knuffelbeer die je op heel de kermis kan winnen.
Het enige positieve wat ik ervan kan maken zou zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sorry; de associatie is al gemaakt
* heloef haalt de schouders opquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef ToT het volgende:
Heloef, een pluche versie van dit konijntje:
Ja, een zachtaardige knuffelbeer zolang je me niet kwaad maaktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar een beertje ben je toch wel ?
[ afbeelding ]
Oooooooooooquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Priemgirl wel een stokstaartknuffel.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, een zachtaardige knuffelbeer zolang je me niet kwaad maakt
quote:
quote:
Een marmot ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:11 schreef MsMessy het volgende:
Insomnium is een pluche marmot
Sammz is een paarse eenhoorn
Naatje is een Muis met Robin Hood hoedje
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ben ik dat? Ben ik de verwesterde versie van Jezus in popvorm?
Dit zegt het wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef MsMessy het volgende:
Heloef is de grootste zachtste bruine knuffelbeer die je op heel de kermis kan winnen.
Die van Shrekquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:11 schreef MsMessy het volgende:
Insomnium is een pluche marmot
Sammz is een paarse eenhoorn
Naatje is een Muis met Robin Hood hoedje
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
Oeh dan ben ik wel een nijlpaardJij bent een korenwolf (ik hou van korenwolfjes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hamsters![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Die lijkt wel alsof ie artritis heeftquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij bent een korenwolf (ik hou van korenwolfjes)
[ afbeelding ]
Hamsters![]()
WTFquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij bent een korenwolf (ik hou van korenwolfjes)
[ afbeelding ]
Hamsters![]()
Een marmot.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet te winnen op de kermis, want je naam is te moeilijk.
Knaagdiertje van mequote:
whaahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
Octopus @ Broertje
Sorry broertje
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:13 schreef ToT het volgende:
Ben ik een horloge die binnen een week kapot is?
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:14 schreef ToT het volgende:
Broertje, ik heb er wel eentje voor je, ff opzoeken...
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Knetter is zo'n kauwgomballenautomaat waar je een stuiver in moet stoppen en dan krijg je een snoepje kusje op je neus.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Knetter is zo'n kauwgomballenautomaat waar je een stuiver in moet stoppen en dan krijg je een snoepje.
mijn tanden staan haske recht ....quote:
baasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:14 schreef _Fanta het volgende:
Vind broertje meer een ninja panda, zoiets
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:15 schreef Myraela het volgende:
Dit win je als je KG wint.
[ afbeelding ]
Moet ie dat als compliment zien?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:15 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:15 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
mijn tanden staan haske recht ....
jij mag echt heul goe je best doen om het goed te maken hoor ...I'm sowwy sweetySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal vanavond kijken om een foto te maken.
No buy? Meh... Who are we kidding!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
...maar vooral:
[ afbeelding ]
Die ben ik nog nooit eerder tegengekomen op de kermisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:15 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Adult-kermis.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die ben ik nog nooit eerder tegengekomen op de kermis
Ik zou best blij zijn met zo'n ding in huis.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet ie dat als compliment zien?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er serieus aan gedacht die 2e of die 3e te bestellen!
Ze moeten je wel hebben jequote:
Het zal in ieder geval geen goed kapsel wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:18 schreef Insomnium het volgende:
Kan je voor mij echt niets beters verzinnen dan een maatbeker ?
quote:
Goed puntquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval geen goed kapsel worden
Hahaha, die emmer was halfvol, en daarna ging het regenen en toen heb ik hem vol in de container gegooid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef Melting het volgende:
[..]
![]()
Wat heb je daar eigenlijk mee gedaan?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |