SNUFFA G IN HET HUIS DIT DATquote:
Welken topic?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet een ander topic gaan lezen.. anders blijf ik lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb hier een nummer van een meisje dat ik probeerde te hosselen in de introductie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beetje late ractie maarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh LoLa, dan moeten wij naar de 'skoon vrouwkes avond' op vrijdagavondAlleen maar vrouwen toegelaten in de bars
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb hier een nummer van een meisje dat ik probeerde te hosselen in de introductie.Faal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja hoitjes terug enzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef ToT het volgende:
Wil je een lekker neukdelletje?
Neem dan een lopend skelet met een velletje!
naam, adres, dm me allesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ze komt heel erg dicht uit de buurt van jou
Ja, tijdens je partyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |