HBO werk- en denkniveau stond er in de vacature.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Postpakketten sorteren
Moest je in ieder geval de postcode nog voor kunnen lezen
Nee, ze hebben mij maar een Leopard 2A6 meegegeven, die hebben ze namelijk toch niet meer nodig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb jij ook een Leasejeep van defensie?
Casa Rosso?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
Op mn 19e veegde ik stoepjes en beantwoordde ik vragen van dagjesmensen in een niet nader te noemen pretpark.
Ben jij alweer aan de pils ofzo?"quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:41 schreef remlof het volgende:
[..]
En kleuren en vormen kunnen onderscheiden hè?
Krijg ik 100 eu als ik het goed raad?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
Op mn 19e veegde ik stoepjes en beantwoordde ik vragen van dagjesmensen in een niet nader te noemen pretpark.
Nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Krijg ik 100 eu als ik het goed raad?
quote:
Nee, op straat zonder telefoon.quote:
En ruim 10 jaar later doe je nog steeds hetzelfde?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Op m'n 19de zat ik nog op de middelbare school lekker te blowen, recalcitrant te doen en alle docenten te wijzen op hun gebrekkige kennis van zaken.
Zo ver zijn we nog lang niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ruim 10 jaar later doe je nog steeds hetzelfde?
Hun minister:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:08 schreef remlof het volgende:
Ik eis sancties tegen Finland![]()
Onderpand: Finland krijgt geld voor Griekse lening
Ja, Wilders loopt dat inderdaad nu ook al te roepen. Op die manier gaat het natuurlijk nooit werken.quote:
Doe mij één onderpandquote:
Ah, een dom blondje, dat verklaart het.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hun minister:
[ afbeelding ]
Beetje onze Europese eenwording-aspiraties de nek proberen om te draaienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, een dom blondje, dat verklaart het.
Erger nog, ze ondermijnen de plannen om Griekenland te redden achter onze rug om.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje onze Europese eenwording-aspiraties de nek proberen om te draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |