Inderdaadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hihi, dat worden ze sowieso wel op een middelbare school
In ieder geval niet verbaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, een vmbo'er is een vwo'er gewoon de baas tegenwoordig, zorgwekkende ontwikkeling
Jezusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, een vmbo'er is een vwo'er gewoon de baas tegenwoordig, zorgwekkende ontwikkeling
In kennis, of in het straatleven?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook vwo'ers op het werk, en niet om stoer te doen maar ik ben ze gewoon de baasquote:
Hmm, en zo te zien heb jij ook wel oren naar zo'n functie?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben enorm flexibel, zeik nooit, schrijf goede stukken (ook volgens mn werkgever), discussieer altijd op kundige wijze mee over onderwerpen en beschik over voldoende kennis over allerhande zaken. En ik heb recentelijk bewezen dat ik de krant in mn uppie kan vullen als het moet.
Omdat je continu dreigt met geweld, net als op school?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook vwo'ers op het werk, en niet om stoer te doen maar ik ben ze gewoon de baas
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je continu dreigt met geweld, net als op school?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je continu dreigt met geweld, net als op school?
6-vwo of 3-vwo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook vwo'ers op het werk, en niet om stoer te doen maar ik ben ze gewoon de baas
Ja lollig, ik sorteer geen palletsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
6-vwo of 3-vwo?
Daarnaast is een vwo'er die pallets sorteert ook niet het meest heldere soort.
Je snapt best wat hij bedoeltquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja lollig, ik sorteer geen pallets
Ja hoor, vind een beetje coordineren wel tof.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, en zo te zien heb jij ook wel oren naar zo'n functie?
Excusez le motquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja lollig, ik sorteer geen pallets
Ja, maar dat badinerende toontje bevalt mij niet zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je snapt best wat hij bedoelt
Je weet best dat ie kratjes sorteertquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je snapt best wat hij bedoelt
Ja, en nogmaals, wat deed jij op mijn leeftijd (iets met ptt zei je).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet best dat ie kratjes sorteert
Ook een leaseauto?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja hoor, vind een beetje coordineren wel tof.
Postpakketten sorterenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en nogmaals, wat deed jij op mijn leeftijd (iets met ptt zei je).
Ik smeerde mensen allerlei vunzige contracten aan toen ik 19 wasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en nogmaals, wat deed jij op mijn leeftijd (iets met ptt zei je).
Heb jij ook een Leasejeep van defensie?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:40 schreef von_Preussen het volgende:
De leaseauto, het statussymbool bij uitstek voor loonslavend Nederland...
En ik moet kunnen tellenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Postpakketten sorteren
Moest je in ieder geval de postcode nog voor kunnen lezen
Callcenter?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik smeerde mensen allerlei vunzige contracten aan toen ik 19 was
Ik had zowel een HAVO als een VWO-diploma toen ik 19 was, en was toegelaten tot een numerus fixus studie (bepaalde vorm van bedrijfskunde) waar een goede motivatiebrief en cijfers een voorwaarde waren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik smeerde mensen allerlei vunzige contracten aan toen ik 19 was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |