quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:19 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Een brommer voor je topic
Raak jij niet gefrustreerd van deze horizonvervuiling?quote:
Audi is voor mensen die geen Seat kunnen betalenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:27 schreef Gulmez het volgende:
Kia picanto en die kleine fordmijn auto check je maar in fobo ik heb audi
Bijna toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:27 schreef Gulmez het volgende:
ehm, ik zit er zelf in voor de wekelijkse boodschappen en dagen met ijzel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:23 schreef Geelman het volgende:
[..]
Raak jij niet gefrustreerd van deze horizonvervuiling?
Idd, met je prius op de snelweg 110 gaan rijden want anders is hij niet zuinig meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:32 schreef Geelman het volgende:
Vreselijk zijn ook van die leaserijders met een Prius 'omdat ze zo begaan zijn met het milieu'.![]()
Wat een huichelaars. Gelukkig gaat de regering deze regeling opheffen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Onzin klacht ik durf te wedden die die autootjes meer waard zijn, dan die aftandse bakken van jullie, zo niet graag type bouwjaar en km stand
Ik heb een Golf II uit '92. Daar kom ik eerlijk voor uit en ik ben heel blij met die auto. Gewoon omdat hij maar ¤100 kostte en dus nog veel goedkoperen beter rijdt dan welke Aygo of 107 dan ook. Een auto 'oprijden' is trouwens veel beter voor het milieu dan zo'n nieuw spaarmobiel kopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Onzin klacht ik durf te wedden die die autootjes meer waard zijn, dan die aftandse bakken van jullie, zo niet graag type bouwjaar en km stand
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bouwjaar: 1996
Km. stand: 433.000.
Dat gaat zo'n kuthok nooit halen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bouwjaar: 1996
Km. stand: 433.000.
Dat gaat zo'n kuthok nooit halen.
Mercedes W123 uit 1977 ook belastingvrij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Je kan alleen niks meenemen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:43 schreef Wootism het volgende:
TS snapt er niks van.
Heb zelf een Citroën C1. Dat ding kost bijna niks om mee rond te rijden en is gewoon ideaal.
Al meerdere keren naar Frankrijk gereden, nooit gezeik mee gehad.
Gelukkig compenseert de persoon die achter het stuur zit het geheel!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Dus allemaal jaloers op een nieuw autootje met een keer of 10 de waarde, van die van jullie
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:45 schreef Geelman het volgende:
[..]
Gelukkig compenseert de persoon die achter het stuur zit het geheel!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:43 schreef Wootism het volgende:
TS snapt er niks van.
Heb zelf een Citroën C1. Dat ding kost bijna niks om mee rond te rijden en is gewoon ideaal.
Mijn Golf kostte echt niks, al meerdere keren mee naar België en Duitsland mee gereden, nooit gezeik mee gehad. Als je echt goedkoop wil rijden moet je een oude maar betrouwbare auto hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:43 schreef Wootism het volgende:
TS snapt er niks van.
Als je met z'n 2-en op vakantie gaat, heb je met al je koffers erin nog ruimte overquote:
Jij bent 1.70m vrijgezel en zonder kinderen neem ik aan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:43 schreef Wootism het volgende:
TS snapt er niks van.
Ik heb ook nog een '77 Volvo. Ding is dus 34 jaar oud en heeft vorig jaar 3000km door Frankrijk gereden met een sleurhut achter zich aan. Ook nul trammelant mee gehad. Point being?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:43 schreef Wootism het volgende:
TS snapt er niks van.
Liegen kreng roepen, misschien word hij groter dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:49 schreef Patje1987 het volgende:
Aygo!
Ook een keer het grote genoegen gehad om in zoeen ding te rijden, wat een koektrommel is dat zeg. Pinokkioauto
Je zal met die ouwe bak en die sleurhut vast geen 1:24 gehaald hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:49 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een '77 Volvo. Ding is dus 34 jaar oud en heeft vorig jaar 3000km door Frankrijk gereden met een sleurhut achter zich aan. Ook nul trammelant mee gehad. Point being?
Nee, die auto is ook maar minimaal 30 jaar ouder, 10000 maal groter en kan tenminste iets trekken. Logisch dat zo'n auto voor al die bazigheid wat extra benzine vraagt...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:50 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je zal met die ouwe bak en die sleurhut vast geen 1:24 gehaald hebben
Das geen eerlijke vergelijking achter een C1 mag niet eens een sleurhut, dan word het verbruik 3:1quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:50 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nee, dan ontploft 'ie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:52 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Das geen eerlijke vergelijking achter een C1 mag niet eens een sleurhut, dan word het verbruik 3:1
Als je autorijden niet kan betalen doe het dan nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:50 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dat is dan weer een domme opmerking.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:53 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Als je autorijden niet kan betalen doe het dan niet.
Dat is nog steeds beter dan zo'n computerkast met wielenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:55 schreef gunk77 het volgende:
TS rijdt vast in een Opel Manta met van die dobbelstenen aan z'n binnenspiegel...
Dat is netjes idd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:53 schreef r8v2 het volgende:
Hij liep overigens 1 op 5 op LPG, das best acceptabel.
Nee, VW Golf II, met een leeuwtje aan de binnenspiegel!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:55 schreef gunk77 het volgende:
TS rijdt vast in een Opel Manta met van die dobbelstenen aan z'n binnenspiegel...
Golfquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, VW Golf II, met een leeuwtje aan de binnenspiegel!![]()
Alleszins beter dan zo'n Aygo en nog goedkoper ook.
Als je autorijden niet kan betalen doe het dan nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Alleszins beter dan zo'n Aygo en nog goedkoper ook.
En jij denkt dat je recht van spreken hebt met je gedateerde Volvo? Nee sorry...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:56 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds beter dan zo'n computerkast met wielen.
Is ie weer met zen afgetrapte grafbakquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:27 schreef Gulmez het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:58 schreef Wootism het volgende:
[..]
En jij denkt dat je recht van spreken hebt met je gedateerde Volvo? Nee sorry...
En uiteraard de Peugeot 107quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef Creatix het volgende:
Waarom alleen de Aygo? De C1 is net zo'n treurmobiel
Niets mis met een gedateerde Volvo, Aygo daarentegenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:58 schreef Wootism het volgende:
[..]
En jij denkt dat je recht van spreken hebt met je gedateerde Volvo? Nee sorry...
Blijkbaar weet je totaal niet waar je over praatquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:03 schreef OEM het volgende:
Leuke autootjes voor in de stad. Een weldenkend mens gaat niet naar Frankrijk rijden in zo'n stuiterbak met een wielbasis die nog korter is dan iets dat heel erg kort is.
Stug de Aygo blijven verdedigenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef Ghostbuster het volgende:
De radio in een Aygo is al meer waard, dan die grafbakken van jullie
De lampebolletjes in de Aygo zijn ook meer waard, dan jullie schroothoop collectie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:04 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Stug de Aygo blijven verdedigen!
De radio in een Aygo is van karton, klinkt als karton en heeft de kwaliteit van karton. En kost hooguit 5 euro om te produceren.
Als er een Fransoos in je zijkant klapt (en die kans is in Frankrijk nogal aanwezigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:03 schreef Wootism het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je totaal niet waar je over praat
Blijkbaar heb jij niet in een echte auto geredenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:03 schreef Wootism het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je totaal niet waar je over praat
Hahaha, en daar zit je al helemaal foutquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:05 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Als er een Fransoos in je zijkant klapt (en die kans is in Frankrijk nogal aanwezig) ben je morsdood in je Aygo. Ik daarentegen stap vrolijk uit.
Geloof me, heb genoeg referentiemateriaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:06 schreef OEM het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij niet in een echte auto gereden
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef Ghostbuster het volgende:
De radio in een Aygo is al meer waard, dan die grafbakken van jullie
Ja, want er zitten niet 4x zoveel dezelfde lampebolletjes in mijn autoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De lampebolletjes in de Aygo zijn ook meer waard, dan jullie schroothoop collectie.
Testje doen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:06 schreef Wootism het volgende:
[..]
Hahaha, en daar zit je al helemaal fout
Bij een frontale botsing in een Aygo is de Aygo aan gort, maar jij stapt heelhuis uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:05 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Als er een Fransoos in je zijkant klapt (en die kans is in Frankrijk nogal aanwezig) ben je morsdood in je Aygo. Ik daarentegen stap vrolijk uit.
Als die Volvo op een aygo knalt kun je die aygo 400 meter verderop terug vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:06 schreef Wootism het volgende:
[..]
Hahaha, en daar zit je al helemaal fout
Fout. De andere auto is dan mijn kreukelzonequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:10 schreef OEM het volgende:
[..]
Bij een frontale botsing in een Aygo is de Aygo aan gort, maar jij stapt heelhuis uit.
Bij een frontale botsing in zo'n Volvo is de Volvo nog heel, alleen jij bent morsdood.
De Aygo vind je niet in probleemwijkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als die Volvo op een aygo knalt kun je die aygo 400 meter verderop terug vinden.
Hybride auto'squote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:11 schreef r8v2 het volgende:
Ik kwam nog meer triestigheid tegen. http://john2211.nl/index.html
Ga eens woonwerk-verkeer (uurtje heen, uurtje terug) rijden in een C1/Aygo/etc. Zelfs de fanatiekste collega's die er in rondrijden zijn het er mee eens dat die auto's er niet comfortabel genoeg voor zijn. Hoofdoorzaak: wielbasis. Het is en blijft een stadsautootje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:06 schreef Wootism het volgende:
Geloof me, heb genoeg referentiemateriaal.
Het komt er op neer dat je gewoon ontzettend veel auto krijgt voor je geld. En hij is comfortabel genoeg om wat langere afstanden mee te rijden. Ben zelf meerdere keren met m'n C1 naar Frankrijk gereden en dat ging gewoon goed.
Mijn Volvo's ook niet....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De Aygo vind je niet in probleemwijken
quote:
Komen ze weer aan met die gefakete testquote:
Jazeker wel. Heel de goedkope natie meent zich te moeten voortbewegen in een Aygo of op een Aygo gelijkend vehikel. Als je goedkoop wil zijn doe het dan in stijl.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zelfs Tokkies hebben meer smaak.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sport?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:14 schreef r8v2 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is een mier tegenaan gelopen.
Nu krabbel je al terug.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:45 schreef Geelman het volgende:
[..]
Gelukkig compenseert de persoon die achter het stuur zit het geheel!
Het blijven toch leuke bakkies, zie ze liever dan die marktplaats auto's, uit 1600 voor christus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:14 schreef Martijn93 het volgende:
3 kleine auto's voor je topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:17 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Nu krabbel je al terug.zelf voor 100 een auto kopen omdat je of arm of gierig bent en dan commentaar hebben op mensen die rond de 10.000 een redelijke, veilige en nieuwe auto kopen. Ooit bedacht dat die mensen niet meer geld ervoor (over) hebben en niet in een 4e hands petjes golf willen rondrijden?
Ach, met die Aygo's wordt tenminste nog rondgereden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:14 schreef r8v2 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is een mier tegenaan gelopen.
Hoe durven ze dat sport te noemen serieusquote:
Die zijn pas een paar jaar oudquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:17 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ach, met die Aygo's wordt tenminste nog rondgereden
Voor die lelijke Volvo van jou hebben ze allang een andere bestemming
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:18 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Die zijn pas een paar jaar oud!
God, wat een non-argumenten kom jij mee aan.
Omdat mensen te beroerd zijn om wegenbelasting, verzekering en benzine te betalen in ruil voor comfort en aanzienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar waarom zou je +- 8k aan zo'n paupervehikel uitgeven als je voor 8k tweedehands een veel betere auto kan kopen?
And now you're backing of. Jammer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:21 schreef Wootism het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
Wel grappig dat je denkt dat ik dit bedoel als beargumentering, maar daar ben ik na post #48 al mee opgehouden.
Voor 10.000 euro heb je keuze ten over. Maar wat kiest men? Een Toyota Aygo... En waarom? Omdat iedereen er een koopt!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:17 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Nu krabbel je al terug.zelf voor 100 een auto kopen omdat je of arm of gierig bent en dan commentaar hebben op mensen die rond de 10.000 een redelijke, veilige en nieuwe auto kopen. Ooit bedacht dat die mensen niet meer geld ervoor (over) hebben en niet in een 4e hands petjes golf willen rondrijden?
Maar tof om in te rijden, Aygo is gewoon naar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:24 schreef Chilliewillie88 het volgende:
en wat dan hier meer?
Duur én klein:
[ afbeelding ]
Lol bij 160 vliegt de motor uit dat ding.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:24 schreef OEM het volgende:
@Wootism: serieus vraagje: hoe is de wegligging van die C1 als je 160-170 kmh rijdt op de franse autowegen?
Klopt, ik geef het op.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:23 schreef r8v2 het volgende:
[..]
And now you're backing of. Jammer.
Ik heb een 1.0 rij ik ook 160 mee zonder dat ik eruit vlieg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:24 schreef OEM het volgende:
@Wootism: serieus vraagje: hoe is de wegligging van die C1 als je 160-170 kmh rijdt op de franse autowegen?
Nog kleiner en nog duurder:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:24 schreef Chilliewillie88 het volgende:
en wat dan hier meer?
Duur én klein:
[ afbeelding ]
sssst, niet zeggenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Lol bij 160 vliegt de motor uit dat ding.
kutquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:24 schreef OEM het volgende:
Premium Polo, ik vind hem niet eens heel mooi. Doe mij maar een Polo TSI of een Fiesta Sport als het om een B-segmenter zou gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef OEM het volgende:
[..]
Nog kleiner en nog duurder:
[ afbeelding ]
Inderdaad, stond er ook van te kijken hoeveel ze durven vragen voor zo'n klein autootje. Daarbij is het nog eens een geweldig saai interieur ook. Maar je rijdt dan wel met een audiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef OEM het volgende:
[..]
Nog kleiner en nog duurder:
[ afbeelding ]
Mensen die denken dat mensen hun penislengte compenseren met een autoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:27 schreef solyaris het volgende:
Mensen die hun penislengte compenseren met een `grote` of `dure` auto.
Jawel, verschillende testpiloten hebben al zulke snelheden met die hokken gehaald. Je leven op het spel zetten enzo...quote:
Wel, zie mijn post.quote:
Japanners zijn nogal makkelijk over te halen tot harakiri natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jawel, verschillende testpiloten hebben al zulke snelheden met die hokken gehaald. Je leven op het spel zetten enzo...
Verbruikt meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar waarom zou je +- 8k aan zo'n paupervehikel uitgeven als je voor 8k tweedehands een veel betere auto kan kopen?
Ik heb nog nooit een zoeen auto met die snelheid zien rijden neequote:
Voor 10k koop je een prima Corsa, Fiesta of Polo van maximaal 3 jaar oud. Dan heb je een auto die veel beter rijdt en ook een stukje ruimer is. Kost je echt de kop niet als het gaat om vaste en variabele kosten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:29 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Verbruikt meer
Wel wegenbelasting
Wel bpm
Minder veilig
Techniek is circa 5 jaar of ouder
Parkeren in de stad is makkelijker dan met zo'n Volvo die 2,5x zo groot is
Als je er meestal maar met 1 of 2 pers inzit betaal je zo 100 per maand (!) Meer aan verzekering en wegenbelasting alleen om die bak thuis te hebben staan![]()
Etc.
Loopt ook harder.quote:
Schraper.quote:Wel wegenbelasting
Tweedehands auto's betaal je geen BPM over want die is ooit al betaald...quote:Wel bpm
quote:Minder veilig
Boeiend, spaarlampen zijn ook kutquote:Techniek is circa 5 jaar of ouder
Vrouwquote:Parkeren in de stad is makkelijker dan met zo'n Volvo die 2,5x zo groot is
Schraper.quote:Als je er meestal maar met 1 of 2 pers inzit betaal je zo 100 per maand (!) Meer aan verzekering en wegenbelasting alleen om die bak thuis te hebben staan![]()
Oh oké, dan gaat hij idd max. 118km/hquote:
wie zegt dat je dan maar een aftandse volvo moet kopen? Een tweedehands mini is veiliger en beter dan zo'n koekblikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:29 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Verbruikt meer
Wel wegenbelasting
Wel bpm
Minder veilig
Techniek is circa 5 jaar of ouder
Parkeren in de stad is makkelijker dan met zo'n Volvo die 2,5x zo groot is
Als je er meestal maar met 1 of 2 pers inzit betaal je zo 100 per maand (!) meer aan verzekering en wegenbelasting alleen om die bak thuis te hebben staan![]()
Etc.
Zeker weten?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Een tweedehands mini is veiliger en beter dan zo'n koekblik
Ik zou ook geen oude Volvo kopen ook al vind ik ze wel mooi. Liever een Polo van twee jaar oud dan een nieuwe Aygo. Over die paar tientje wegenbelasting kom je echt wel heen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wie zegt dat je dan maar een aftandse volvo moet kopen? Een tweedehands mini is veiliger en beter dan zo'n koekblik
Eerlijk is eerlijk, zo'n autootje heeft wel een ziel!quote:
Als je altijd cola bij de lidl koopt lijkt alles duur iddquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:31 schreef JeMoeder het volgende:
Aygo's zijn anders behoorlijk duur.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als je altijd cola bij de lidl koopt lijkt alles duur idd
Vind ik wel een beetje een voetbalvrouwenauto. Hipsterbakje, noem maar op.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee niet zo een, een New Mini natuurlijk
En daar heb je inderdaad het grootste argument. Al die massageproduceerde rotzooi van tegenwoordig valt echt in het niet bij de karakterbakken uit midden jaren negentig en ouderquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, zo'n autootje heeft wel een ziel!![]()
Veilig? Mweh...
oldschool bmw's vind ik ook mooier, zoals wel meer merkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
En daar heb je inderdaad het grootste argument. Al die massageproduceerde rotzooi van tegenwoordig valt echt in het niet bij de karakterbakken uit midden jaren negentig en ouder.
Idd, en daarbij, autorijden mag ook wel een beetje comfortabel zijn. Ik reed eerst in een Opel Astra F, die was redelijk zuining en goedkoop in onderhoud, maar het rijdt bij lange na niet zo lekker als m'n Volvo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
En daar heb je inderdaad het grootste argument. Al die massageproduceerde rotzooi van tegenwoordig valt echt in het niet bij de karakterbakken uit midden jaren negentig en ouder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga jij nou maar patsen met die aftandse audi van jequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als je altijd cola bij de lidl koopt lijkt alles duur idd
krijg er binnenkort een als bedrijfswagen, al had ik eerlijk gezegd liever een volvo-stoomboot gekregenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:36 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vind ik wel een beetje een voetbalvrouwenauto. Hipsterbakje, noem maar op.
Schijnt wel heerlijk te rijden, dus dat compenseert.
In de jaren negentig heeft men ook wel wat dikke bagger geproduceerd!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:37 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Aziaten zijn sowieso altijd karakterloze bakken. M.u.v. een paar Nissans en Yotota's.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
In de jaren negentig heeft men ook wel wat dikke bagger geproduceerd!
[ afbeelding ]
Maar ik zou nog liever deze auto hebben dan een Aygo. Al was het maar om te trollen!
Fiat Multiplaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
In de jaren negentig heeft men ook wel wat dikke bagger geproduceerd!
[ afbeelding ]
Maar ik zou nog liever deze auto hebben dan een Aygo. Al was het maar om te trollen!
Een Nissan 370Z zou ik best willen hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:40 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Aziaten zijn sowieso altijd karakterloze bakken. M.u.v. een paar Nissans en Yotota's.
Nee joh, die is zo lelijk dat het gewoon stoer is. Met drie mensen op de voorbank, lekker ruim, en goede rijeigenschappen. Hij heeft alles wat een Aygo niet heeft. En spotgoedkoop natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Fiat Multiplabagger van de eerste klasse.
Er staat 85g heel groot op de zijkant. Wat dus de CO2-uitstoot is. Dat is heden ten dage het voornaamste argumentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:42 schreef Gulmez het volgende:
De nieuwe kia die eind augustes uit komt word wel khankerleip alleen wss veel minder matriaal als bv een VW
[ afbeelding ]
For the win!quote:
Aha een Turk zou nooit khankerleip zeggen busted makkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:42 schreef Gulmez het volgende:
De nieuwe kia die eind augustes uit komt word wel khankerleip alleen wss veel minder matriaal als bv een VW
[ afbeelding ]
Die bedoelde ik o.a. Evenals de Skyline en consorten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:42 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Een Nissan 370Z zou ik best willen hebben
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Aha een Turk zou nooit khankerleip zeggen busted makker
Echt zonde inderdaad. De Lada Niva is ook al geveld door de Co2-maffia...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:43 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Er staat 85g heel groot op de zijkant. Wat dus de CO2-uitstoot is. Dat is heden ten dage het voornaamste argument.
Ik ben te laat geboren.
Godnondeju wat een lellek dingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:45 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is net uit, beter dan die oude kia picanto, qua uiterlijk
Supra TTquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:44 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik o.a. Evenals de Skyline en consorten.
De nieuwe Picanto is in ieder geval 10000 maal beter dan de Aygo. Hij heeft tenminste wel rijeigenschappen, een interieur en een vierpitter. Allemaal zaken die je zou wensen in een auto.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:45 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is net uit, beter dan die oude kia picanto, qua uiterlijk
Nissan GT-R ook welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:42 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Een Nissan 370Z zou ik best willen hebben
Lambo Gallardo ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:47 schreef Geelman het volgende:
Toyota Camry en Landcruiser zijn ook wel leuk. Maar ik vind bijna alle Europese Toyota's lelijk.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Dat zijn gewoon vrouwenauto's . Wat doen mensen gelijk aangevallen hier?
Rijden jullie ook in een wijvenbak ?![]()
U jelly?
U mad?Ik wel blijkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
Is leverbaar met driepoter en vierpitter. Cheapo's zullen de driepoter kiezen natuurlijk. Je kan ze herkennen aan het rustieke tractorgeluid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:49 schreef OEM het volgende:
[..]
Moet je je gaan haasten, want de 3 cilinders komen er aan
Ja, je koopt toch ook geen hond met drie poten?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn 3pitter klinkt wel als een scootmobiel ja
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, je koopt toch ook geen hond met drie poten?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, je koopt toch ook geen hond met drie poten?
feit: 170 op de GPS*quote:
Dat is geen test, das een reclame-filmpjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is leverbaar met driepoter en vierpitter. Cheapo's zullen de driepoter kiezen natuurlijk. Je kan ze herkennen aan het rustieke tractorgeluid.
Dit is ook echt wat voor Toyota he!Zonde van die mooie Benz, zoveel mooier en beter dan die stinkhybride...
De 6 cilinders zijn al gekilled en vervangen door 4 cilinder turbo's. De 4 cilinders gaan er net zo hard aan. Dan zijn de 4 cilinders alleen nog beschikbaar in de topmodellen. Jammer maar helaas.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is leverbaar met driepoter en vierpitter. Cheapo's zullen de driepoter kiezen natuurlijk. Je kan ze herkennen aan het rustieke tractorgeluid.
doe mij dan die Blues Brothers maarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:58 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
Blues Brothers, vs nu
[ afbeelding ]
dan zeg je ook wat he, een 1.6D heeft 100pk ofzo, weegt veel meer dan dat koekblikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:58 schreef BertV het volgende:
[..]
feit: 170 op de GPS*vlakke weg voor de grapjassen
De wijzer komt dan buiten de schaalverdeling bij een fictieve 180km/u.
Dit alles in de vierde versnelling. Zonder toerenteller wel eng.![]()
Een Volvo V50 1.6D met twee zakenlieden haalde ik stapvoets in, kwam er later niet voorbij.
...omdat mannen net kleine kinderen zijn geloof ik echt dat die "Volvo V50 1.6D" vol gas reed.
(heb later het type opgezocht aan de hand van het kenteken)
Dan liep de weg toch naar beneden... Daarbij is die V50 400-500 kilo zwaarderquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:58 schreef BertV het volgende:
[..]
Een Volvo V50 1.6D met twee zakenlieden haalde ik stapvoets in, ze kwamen er later niet voorbij.
...omdat mannen net kleine kinderen zijn geloof ik echt dat die "Volvo V50 1.6D" vol gas reed.
Ik zou me echt niet laten inhalen door een Aygo hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:58 schreef BertV het volgende:
[..]
Een Volvo V50 1.6D met twee zakenlieden haalde ik stapvoets in, ze kwamen er later niet voorbij.
zo'n Aygo moet je meteen de vangrail induwenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zou me echt niet laten inhalen door een Aygo hoor(niet helemaal waar want als het niet veilig is om gas bij te geven of opnieuw in te halen dan doe ik het niet)
Ja ik ben een klein kind
http://www.autoweek.nl/auto/45944/volvo-v50-16dquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:58 schreef BertV het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, ik ben niet agressief in het verkeer maar je mag af en toe best lol maken toch. Mits verantwoord. Ik bedoel autorijden hoort leuk te zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo'n Aygo moet je meteen de vangrail induwen
Zelfs in een Aygoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, ik ben niet agressief in het verkeer maar je mag af en toe best lol maken toch. Mits verantwoord. Ik bedoel autorijden hoort leuk te zijn.
Autorijden hoort leuk te zijn, ook een reden waarom ik geen Aygo heb.quote:
10k en niet eens een echt interieur. Zo triest...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:06 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
Echt he, check die schakelpook, hoe simpel
Klopt, ik zit huilend achter het stuur in m'n C1...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Autorijden hoort leuk te zijn, ook een reden waarom ik geen Aygo heb.
Het interieur van de mini is anders ook om te huilenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
10k en niet eens een echt interieur. Zo triest...
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:08 schreef OEM het volgende:
[..]
Het interieur van de mini is anders ook om te huilen
leuk filmpje! zonde idd van de benzquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dit is ook echt wat voor Toyota he!Zonde van die mooie Benz, zoveel mooier en beter dan die stinkhybride...
Okquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:07 schreef Wootism het volgende:
[..]
Klopt, ik zit huilend achter het stuur in m'n C1...
Nee hoor, maar ik vind een Aygo ook een geinig wagentjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:15 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit er echt kneitervet uit vind zien?
Geinig bromwagentje ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind een Aygo ook een geinig wagentje
Koop dan een 2de hands Polo voor 5000 euro of een Seat Leon ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind een Aygo ook een geinig wagentje
Nee ik wil een Aygo al is het maar om jullie te fokken allemaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:18 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Koop dan een 2de hands Polo voor 5000 euro of een Seat Leon ofzo
http://autohaas.nl/volksw(...)k=Seat&cavModel=Leon
Je hebt er alleen jezelf meequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik wil een Aygo al is het maar om jullie te fokken allemaal
Dat is ook zeker zo. Ik zou zelf ook nooit voor een Aygo of Ford Ka kiezen, maar sommige mensen doen dat om diverse redenen wel. Vaak vrouwen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Voor 10k koop je een prima Corsa, Fiesta of Polo van maximaal 3 jaar oud. Dan heb je een auto die veel beter rijdt en ook een stukje ruimer is. Kost je echt de kop niet als het gaat om vaste en variabele kosten.
Je mag in NL toch niet zo hard.quote:
Realist. Niet iedereen zit dagelijks 2 uur op de weg, en mij lijkt het een terechte afweging of die meerprijs wat meer dan 100 per maand kan betekenen in termen van wegenbelasting en verzekering een dikkere bak rechtvaardigt. En sommige mensen hebben gewoon de keuze niet (te weinig geld).quote:Schraper.
Klopt, foutje.quote:Tweedehands auto's betaal je geen BPM over want die is ooit al betaald...
Pak de NCAP testen er maar eens bij. De techniek heeft de laatste 10 jaar niet stilgezeten, en veel nieuwe auto's zijn een stuk veiliger. Natuurlijk is dat bij de allerkleinste koekblikken beperkt gezien de omvang, maar bij ongelukken waarbij de auto meer dan 70km/h rijd (laat staan een tegenligger met dezelfde snelheid) is een dikke Audi net zo klein stukje schroot geworden als een kleine auto.quote:.
Kulargument, autotechniek heeft zich de afgelopen jaren heel goed ontwikkeld.quote:Boeiend, spaarlampen zijn ook kut
Ga lekker 3 straten verderop staan omdat mensen in Nederland altijd zo aso parkeren en er nog net ruimte is voor een kleinere auto (en als je toch alleen in je auto zit waarom dan 3 meter voor je en 4 meter achter je uit hebben steken.quote:Vrouw.
Iedereen mag het zelf weten of een grotere, 2e hands pooierbak je over de jaren duizenden euro's meer waard is. Voor mij niet, kan mijn geld wel nuttiger besteden.quote:Schraper.
Ben je sadomasochist?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik wil een Aygo al is het maar om jullie te fokken allemaal
Sowieso een kulargument, maar auto's die harder lopen hebben meer vermogen en doorgaans betere remmen. Dus in gevaarlijke situaties kun je harder remmen of sneller acceleren om zo een botsing te voorkomen. Kleine autootjes met weinig vermogen zijn gewoon sitting ducks.quote:
Als je goed rijdt boeit dat ook niet meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:20 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Pak de NCAP testen er maar eens bij. De techniek heeft de laatste 10 jaar niet stilgezeten, en veel nieuwe auto's zijn een stuk veiliger. Natuurlijk is dat bij de allerkleinste koekblikken beperkt gezien de omvang, maar bij ongelukken waarbij de auto meer dan 70km/h rijd (laat staan een tegenligger met dezelfde snelheid) is een dikke Audi net zo klein stukje schroot geworden als een kleine auto.
[..]
Ze staan wel eerder still bij een noodstopquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:23 schreef OEM het volgende:
[..]
Sowieso een kulargument, maar auto's die harder lopen hebben meer vermogen en doorgaans betere remmen. Dus in gevaarlijke situaties kun je harder remmen of sneller acceleren om zo een botsing te voorkomen. Kleine autootjes met weinig vermogen zijn gewoon sitting ducks.
Het probleem is vaak andere weggebruikers, en je kunt niet altijd zo rijden dat je iedere actie van iedere malloot kunt ontwijken. Met jou argumentatie zou ik zonder stalen beschermconstructie, airbags en ABS gaan rijden, immers, overbodig gewicht als je zelf goed rijd? Kun je nog harder ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:23 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Als je goed rijdt boeit dat ook niet meer
Dat is nog maar de vraag. Een moderne vrachtwagen staat eerder stil dan een auto.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze staan wel eerder still bij een noodstop
Klopt, even snel een vrachtwagen inhalen is er niet bij met een auto met kleine motor. Ik merk het aan m'n eigen auto.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:23 schreef OEM het volgende:
[..]
Sowieso een kulargument, maar auto's die harder lopen hebben meer vermogen en doorgaans betere remmen. Dus in gevaarlijke situaties kun je harder remmen of sneller acceleren om zo een botsing te voorkomen. Kleine autootjes met weinig vermogen zijn gewoon sitting ducks.
Onzin ik rijd altijd hard met mn 1 liter en haal vaak in.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Klopt, even snel een vrachtwagen inhalen is er niet bij met een auto met kleine motor. Ik merk het aan m'n eigen auto.
Een behoorlijk motorvermogen hebben is gewoon comfortabel.
Maar dat kost je motor wel een hoop moeite... Zelfs met een 2CV kan je vaak inhalen op een 50 km weg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Onzin ik rijd altijd hard met mn 1 liter en haal vaak in.
Als je op snelheid bent, is het geen probleem nee. Accelereer eens van 80 naar 120. Duurt wel ff.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Onzin ik rijd altijd hard met mn 1 liter en haal vaak in.
Mee eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Klopt, even snel een vrachtwagen inhalen is er niet bij met een auto met kleine motor. Ik merk het aan m'n eigen auto.
Een behoorlijk motorvermogen hebben is gewoon comfortabel.
kwartiertjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:29 schreef OEM het volgende:
[..]
Als je op snelheid bent, is het geen probleem nee. Accelereer eens van 80 naar 120. Duurt wel ff.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:31 schreef Geelman het volgende:
Terugschakelen naar 2e versnelling!
Nou ik heb vorige week in LA gereden, daar is Parijs niets bij. Gaat echt nergens over daarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
nou naar zn 4 dan, het is niet prettig op de rondweg van Parijs weet ik uit meerdere keren ervaring
, voelde me net een dragracer bij het inhalen.
flink in de toeren jagen, toeterend en met opgestoken middelvinger er voorbij knallenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:31 schreef Geelman het volgende:
Terugschakelen naar 2e versnelling!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Zo'n aygo weegt niets en heeft 70 pk. Dat zou genoeg moeten zijn voor redelijke prestaties he.
Ja 70pk kan je wel redelijk mee meekomen zou je zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Zo'n aygo weegt niets en heeft 70 pk. Dat zou genoeg moeten zijn voor redelijke prestaties he.
Er zit zo weinig vermogen in, dat gewicht nog niet significant ter zake doet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Vind je? Ariel Atom V8 heeft 500pk op 550 kilo. Dan is zo'n Aygootje opeens een beetje triest met z'n babyvet en 70 pk'tjes.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Een Aygo klinkt als ie stationair draait ook als een grasmaaier.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef Patje1987 het volgende:
Ik meen ook wel eens 90 in zijn 2 te hebben gereden in de Aygo terwijl hij als een grasmaaier klonk. Dit klopt aardig toch?
Ja sorry ik had het beter moeten formuleren, ik bedoel eigenlijk een grasmaaier die denkt dat hij een 747 is en probeert op te stijgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:39 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Een Aygo klinkt als ie stationair draait ook als een grasmaaier.
zo'n driepitter heeft dus 68pk en 800kg droog. Dat levert nou niet echt flitsende prestaties opquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vind je? Ariel Atom V8 heeft 500pk op 550 kilo. Dan is zo'n Aygootje opeens een beetje triest met z'n babyvet en 70 pk'tjes.
Je tikt nu expres peugeot fout om als turk over te komenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:42 schreef Gulmez het volgende:
Wat ik ook zo raar vind is dat Toyota, Citroën en Peogoet allemaal het zelfde model hebben, ..
Het is gewoon dezelfde auto gemaakt op dezelfde plek voor 3 merken. Lekker goedkope europese bagger autootjes.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:42 schreef Gulmez het volgende:
Wat ik ook zo raar vind is dat Toyota, Citroën en Peogoet allemaal het zelfde model hebben, ..
Turken rijden allemaal in een Peugeot 405 diesel, dus dat moeten ze zeker goed kunnen spellen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je tikt nu expres peugeot fout om als turk over te komen
Nice try
Preciesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:45 schreef Geelman het volgende:
[..]
Turken rijden allemaal in een Peugeot 405 diesel, dus dat moeten ze zeker goed kunnen spellen.
Als ik 1 spelfout maak gelijk huilen dat ik het expres doe, nee dat kwam door snelheid pff mongoolquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je tikt nu expres peugeot fout om als turk over te komen
Nice try
Turken hebben geen snelheidquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:50 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als ik 1 spelfout maak gelijk huilen dat ik het expres doe, nee dat kwam door snelheid pff mongool
jou beroep is zeker generaliseren..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Turken hebben geen snelheid
Next try please.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:47 schreef r8v2 het volgende:
De Aygo/C1/Peugeot was een joint venture van Toyota Motor Corp en PSA. Maar aangezien Fransen geen Jappen kopen moesten ze ze wel renamen en het uiterlijk iets wijzigen.
Fransen.
Mwahahahaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:53 schreef Hi_flyer het volgende:
Diesel, 85pk, 1:23
[ afbeelding ]
Lach me maar uit, dit is een prima auto, 180km/h is haalbaar.
Sowieso, of topsnelheid boeiend is...![]()
Das geen mini-klasse zoals de AC1107.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:53 schreef Geelman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier kwam Peugeot zelf mee.
Das al helemaal een vrouwenbakquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:53 schreef Hi_flyer het volgende:
[ afbeelding ]
Kan die echt 180quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:53 schreef Hi_flyer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt dokken als je na 2013 het oude dieseltarief moet gaan betalen...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:53 schreef Hi_flyer het volgende:
[ afbeelding ]
En als je hem weg wil doen issie geen stuiver meer waardquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat wordt dokken als je na 2013 het oude dieseltarief moet gaan betalen...
Blits ding hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:53 schreef Hi_flyer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:53 schreef Hi_flyer het volgende:
[ afbeelding ]
Bijsteppen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:57 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
![]()
Hoe is die 180 haalbaar?
180 op de teller he, dus ongeveer 160 echte km per uurquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:57 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
![]()
Hoe is die 180 haalbaar?
maar jij bent ook een chimeidquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:00 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb ook een Aygomaar ik vind m zelf wel leuk hoor
Als je er mee op het fietspad zou mogen (het is immers een brommobiel) zou 'ie best leuk zijn. Als auto is het allemaal minder.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:00 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb ook een Aygomaar ik vind m zelf wel leuk hoor
Berg af én met wind mee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
180 op de teller he, dus ongeveer 160 echte km per uur
Ahww hij kan best 150 (misschien trilt ie dan bijna uit elkaar, maar achquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Als je er mee op het fietspad zou mogen (het is immers een brommobiel) zou 'ie best leuk zijn. Als auto is het allemaal minder.
bijna lege tank en niet ontbetenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:01 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Berg af én met wind mee.
Dan zal die dat wel halen ja.
Dan kan je je Aygo Tarzan noemenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:01 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ahww hij kan best 150 (misschien trilt ie dan bijna uit elkaar, maar ach)
Nee, dat is juist een cool car man!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die nieuwe Alto is een vet bakkie
hahahaha!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:02 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dan kan je je Aygo Tarzan noemen
Die neger is het probleem niet, dies leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:04 schreef r8v2 het volgende:
Die reclame met die blowneger moet echt al helemaal verboden worden.
niks tegen negers hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:04 schreef r8v2 het volgende:
Die reclame met die blowneger moet echt al helemaal verboden worden.
Ja en?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:06 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
Echt he, check die schakelpook, hoe simpel
Ben jij zo'n landverraadster?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:05 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Die neger is het probleem niet, dies leuk.
Het probleem is die auto.
Waarom?quote:
Racist? Er moet toch iemand mijn schoenen poetsen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
racistmaar ben het wel met je eens.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:57 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
![]()
Hoe is die 180 haalbaar?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Kan die echt 180picanto nieuwe gaat volgens mij op ze top 157 als ik het goed onthouden heb.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:01 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Berg af én met wind mee.
Dan zal die dat wel halen ja.
Kijk es aan: Renault sitequote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bijna lege tank en niet ontbeten
Nee hoor, maar als ie na 5 kinderen ineens eruit naait niet komen zeuren he.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:13 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Waarom?
Jij zeikt over een AUTO, ik ook.
Dus waarom is het een probleem voor je dat ik die neger wel leuk vind?
Ben je racist of zo?
Wat bedoel je hiermee te zeggen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:14 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als ie na 5 kinderen ineens eruit naait niet komen zeuren he.
Die zijn er genoeg denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:16 schreef Geelman het volgende:
Alleenstaande moeder met drie mokkababies in een Aygo!
opgegeven topsnelheden kloppen nooit, is namelijk alleen mogelijk in de meest gunstige omstandigheden die je in het echt nooit zal halenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:14 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kijk es aan: Renault site
Topsnelheid 185km/h
Dat heeft het programma Fifth Gear wel eens uitgeprobeerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
opgegeven topsnelheden kloppen nooit, is namelijk alleen mogelijk in de meest gunstige omstandigheden die je in het echt nooit zal halen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:23 schreef r8v2 het volgende:
Mijn Volvo rijdt tenminste harder dan de fabrieks-opgegeven-snelheid.
Maar dat kan ook komen omdat ik de turbodruk iets omhoog heb gegooid
ze heeft wel chinese trekjes, dus jaquote:
Stiekemerd...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:23 schreef r8v2 het volgende:
Mijn Volvo rijdt tenminste harder dan de fabrieks-opgegeven-snelheid.
Maar dat kan ook komen omdat ik de turbodruk iets omhoog heb gegooid
In oktober ga ik het uitproberen in Duitslandquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:19 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dat heeft het programma Fifth Gear wel eens uitgeprobeerd.
Niet haalbaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |