quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:58 schreef Wootism het volgende:
[..]
En jij denkt dat je recht van spreken hebt met je gedateerde Volvo? Nee sorry...
En uiteraard de Peugeot 107quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef Creatix het volgende:
Waarom alleen de Aygo? De C1 is net zo'n treurmobiel
Niets mis met een gedateerde Volvo, Aygo daarentegenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:58 schreef Wootism het volgende:
[..]
En jij denkt dat je recht van spreken hebt met je gedateerde Volvo? Nee sorry...
Blijkbaar weet je totaal niet waar je over praatquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:03 schreef OEM het volgende:
Leuke autootjes voor in de stad. Een weldenkend mens gaat niet naar Frankrijk rijden in zo'n stuiterbak met een wielbasis die nog korter is dan iets dat heel erg kort is.
Stug de Aygo blijven verdedigenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef Ghostbuster het volgende:
De radio in een Aygo is al meer waard, dan die grafbakken van jullie
De lampebolletjes in de Aygo zijn ook meer waard, dan jullie schroothoop collectie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:04 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Stug de Aygo blijven verdedigen!
De radio in een Aygo is van karton, klinkt als karton en heeft de kwaliteit van karton. En kost hooguit 5 euro om te produceren.
Als er een Fransoos in je zijkant klapt (en die kans is in Frankrijk nogal aanwezigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:03 schreef Wootism het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je totaal niet waar je over praat
Blijkbaar heb jij niet in een echte auto geredenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:03 schreef Wootism het volgende:
[..]
Blijkbaar weet je totaal niet waar je over praat
Hahaha, en daar zit je al helemaal foutquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:05 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Als er een Fransoos in je zijkant klapt (en die kans is in Frankrijk nogal aanwezig) ben je morsdood in je Aygo. Ik daarentegen stap vrolijk uit.
Geloof me, heb genoeg referentiemateriaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:06 schreef OEM het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij niet in een echte auto gereden
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef Ghostbuster het volgende:
De radio in een Aygo is al meer waard, dan die grafbakken van jullie
Ja, want er zitten niet 4x zoveel dezelfde lampebolletjes in mijn autoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De lampebolletjes in de Aygo zijn ook meer waard, dan jullie schroothoop collectie.
Testje doen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:06 schreef Wootism het volgende:
[..]
Hahaha, en daar zit je al helemaal fout
Bij een frontale botsing in een Aygo is de Aygo aan gort, maar jij stapt heelhuis uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:05 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Als er een Fransoos in je zijkant klapt (en die kans is in Frankrijk nogal aanwezig) ben je morsdood in je Aygo. Ik daarentegen stap vrolijk uit.
Als die Volvo op een aygo knalt kun je die aygo 400 meter verderop terug vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:06 schreef Wootism het volgende:
[..]
Hahaha, en daar zit je al helemaal fout
Fout. De andere auto is dan mijn kreukelzonequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:10 schreef OEM het volgende:
[..]
Bij een frontale botsing in een Aygo is de Aygo aan gort, maar jij stapt heelhuis uit.
Bij een frontale botsing in zo'n Volvo is de Volvo nog heel, alleen jij bent morsdood.
De Aygo vind je niet in probleemwijkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als die Volvo op een aygo knalt kun je die aygo 400 meter verderop terug vinden.
Hybride auto'squote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:11 schreef r8v2 het volgende:
Ik kwam nog meer triestigheid tegen. http://john2211.nl/index.html
Ga eens woonwerk-verkeer (uurtje heen, uurtje terug) rijden in een C1/Aygo/etc. Zelfs de fanatiekste collega's die er in rondrijden zijn het er mee eens dat die auto's er niet comfortabel genoeg voor zijn. Hoofdoorzaak: wielbasis. Het is en blijft een stadsautootje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:06 schreef Wootism het volgende:
Geloof me, heb genoeg referentiemateriaal.
Het komt er op neer dat je gewoon ontzettend veel auto krijgt voor je geld. En hij is comfortabel genoeg om wat langere afstanden mee te rijden. Ben zelf meerdere keren met m'n C1 naar Frankrijk gereden en dat ging gewoon goed.
Mijn Volvo's ook niet....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De Aygo vind je niet in probleemwijken
quote:
Komen ze weer aan met die gefakete testquote:
Jazeker wel. Heel de goedkope natie meent zich te moeten voortbewegen in een Aygo of op een Aygo gelijkend vehikel. Als je goedkoop wil zijn doe het dan in stijl.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zelfs Tokkies hebben meer smaak.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sport?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:14 schreef r8v2 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is een mier tegenaan gelopen.
Nu krabbel je al terug.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:45 schreef Geelman het volgende:
[..]
Gelukkig compenseert de persoon die achter het stuur zit het geheel!
Het blijven toch leuke bakkies, zie ze liever dan die marktplaats auto's, uit 1600 voor christus.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:14 schreef Martijn93 het volgende:
3 kleine auto's voor je topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:17 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Nu krabbel je al terug.zelf voor 100 een auto kopen omdat je of arm of gierig bent en dan commentaar hebben op mensen die rond de 10.000 een redelijke, veilige en nieuwe auto kopen. Ooit bedacht dat die mensen niet meer geld ervoor (over) hebben en niet in een 4e hands petjes golf willen rondrijden?
Ach, met die Aygo's wordt tenminste nog rondgereden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:14 schreef r8v2 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is een mier tegenaan gelopen.
Hoe durven ze dat sport te noemen serieusquote:
Die zijn pas een paar jaar oudquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:17 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ach, met die Aygo's wordt tenminste nog rondgereden
Voor die lelijke Volvo van jou hebben ze allang een andere bestemming
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:18 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Die zijn pas een paar jaar oud!
God, wat een non-argumenten kom jij mee aan.
Omdat mensen te beroerd zijn om wegenbelasting, verzekering en benzine te betalen in ruil voor comfort en aanzienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar waarom zou je +- 8k aan zo'n paupervehikel uitgeven als je voor 8k tweedehands een veel betere auto kan kopen?
And now you're backing of. Jammer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:21 schreef Wootism het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
Wel grappig dat je denkt dat ik dit bedoel als beargumentering, maar daar ben ik na post #48 al mee opgehouden.
Voor 10.000 euro heb je keuze ten over. Maar wat kiest men? Een Toyota Aygo... En waarom? Omdat iedereen er een koopt!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:17 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Nu krabbel je al terug.zelf voor 100 een auto kopen omdat je of arm of gierig bent en dan commentaar hebben op mensen die rond de 10.000 een redelijke, veilige en nieuwe auto kopen. Ooit bedacht dat die mensen niet meer geld ervoor (over) hebben en niet in een 4e hands petjes golf willen rondrijden?
Maar tof om in te rijden, Aygo is gewoon naar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:24 schreef Chilliewillie88 het volgende:
en wat dan hier meer?
Duur én klein:
[ afbeelding ]
Lol bij 160 vliegt de motor uit dat ding.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:24 schreef OEM het volgende:
@Wootism: serieus vraagje: hoe is de wegligging van die C1 als je 160-170 kmh rijdt op de franse autowegen?
Klopt, ik geef het op.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:23 schreef r8v2 het volgende:
[..]
And now you're backing of. Jammer.
Ik heb een 1.0 rij ik ook 160 mee zonder dat ik eruit vlieg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:24 schreef OEM het volgende:
@Wootism: serieus vraagje: hoe is de wegligging van die C1 als je 160-170 kmh rijdt op de franse autowegen?
Nog kleiner en nog duurder:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:24 schreef Chilliewillie88 het volgende:
en wat dan hier meer?
Duur én klein:
[ afbeelding ]
sssst, niet zeggenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Lol bij 160 vliegt de motor uit dat ding.
kutquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:24 schreef OEM het volgende:
Premium Polo, ik vind hem niet eens heel mooi. Doe mij maar een Polo TSI of een Fiesta Sport als het om een B-segmenter zou gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef OEM het volgende:
[..]
Nog kleiner en nog duurder:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |