Is leverbaar met driepoter en vierpitter. Cheapo's zullen de driepoter kiezen natuurlijk. Je kan ze herkennen aan het rustieke tractorgeluid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:49 schreef OEM het volgende:
[..]
Moet je je gaan haasten, want de 3 cilinders komen er aan
Ja, je koopt toch ook geen hond met drie poten?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn 3pitter klinkt wel als een scootmobiel ja
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, je koopt toch ook geen hond met drie poten?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, je koopt toch ook geen hond met drie poten?
feit: 170 op de GPS*quote:
Dat is geen test, das een reclame-filmpjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is leverbaar met driepoter en vierpitter. Cheapo's zullen de driepoter kiezen natuurlijk. Je kan ze herkennen aan het rustieke tractorgeluid.
Dit is ook echt wat voor Toyota he!Zonde van die mooie Benz, zoveel mooier en beter dan die stinkhybride...
De 6 cilinders zijn al gekilled en vervangen door 4 cilinder turbo's. De 4 cilinders gaan er net zo hard aan. Dan zijn de 4 cilinders alleen nog beschikbaar in de topmodellen. Jammer maar helaas.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is leverbaar met driepoter en vierpitter. Cheapo's zullen de driepoter kiezen natuurlijk. Je kan ze herkennen aan het rustieke tractorgeluid.
doe mij dan die Blues Brothers maarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:58 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
Blues Brothers, vs nu
[ afbeelding ]
dan zeg je ook wat he, een 1.6D heeft 100pk ofzo, weegt veel meer dan dat koekblikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:58 schreef BertV het volgende:
[..]
feit: 170 op de GPS*vlakke weg voor de grapjassen
De wijzer komt dan buiten de schaalverdeling bij een fictieve 180km/u.
Dit alles in de vierde versnelling. Zonder toerenteller wel eng.![]()
Een Volvo V50 1.6D met twee zakenlieden haalde ik stapvoets in, kwam er later niet voorbij.
...omdat mannen net kleine kinderen zijn geloof ik echt dat die "Volvo V50 1.6D" vol gas reed.
(heb later het type opgezocht aan de hand van het kenteken)
Dan liep de weg toch naar beneden... Daarbij is die V50 400-500 kilo zwaarderquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:58 schreef BertV het volgende:
[..]
feit: 170 op de GPS*vlakke weg voor de grapjassen
De wijzer komt dan buiten de schaalverdeling bij een fictieve 180km/u.
Dit alles in de vierde versnelling. Zonder toerenteller wel eng.![]()
Een Volvo V50 1.6D met twee zakenlieden haalde ik stapvoets in, ze kwamen er later niet voorbij.
...omdat mannen net kleine kinderen zijn geloof ik echt dat die "Volvo V50 1.6D" vol gas reed.
(heb later het type opgezocht aan de hand van het kenteken)
Ik zou me echt niet laten inhalen door een Aygo hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:58 schreef BertV het volgende:
[..]
feit: 170 op de GPS*vlakke weg voor de grapjassen
De wijzer komt dan buiten de schaalverdeling bij een fictieve 180km/u.
Dit alles in de vierde versnelling. Zonder toerenteller wel eng.![]()
Een Volvo V50 1.6D met twee zakenlieden haalde ik stapvoets in, ze kwamen er later niet voorbij.
...omdat mannen net kleine kinderen zijn geloof ik echt dat die "Volvo V50 1.6D" vol gas reed.
(heb later het type opgezocht aan de hand van het kenteken)
zo'n Aygo moet je meteen de vangrail induwenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zou me echt niet laten inhalen door een Aygo hoor(niet helemaal waar want als het niet veilig is om gas bij te geven of opnieuw in te halen dan doe ik het niet)
Ja ik ben een klein kind
http://www.autoweek.nl/auto/45944/volvo-v50-16dquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:58 schreef BertV het volgende:
[..]
feit: 170 op de GPS*vlakke weg voor de grapjassen
De wijzer komt dan buiten de schaalverdeling bij een fictieve 180km/u.
Dit alles in de vierde versnelling. Zonder toerenteller wel eng.![]()
Een Volvo V50 1.6D met twee zakenlieden haalde ik stapvoets in, ze kwamen er later niet voorbij.
...omdat mannen net kleine kinderen zijn geloof ik echt dat die "Volvo V50 1.6D" vol gas reed.
(heb later het type opgezocht aan de hand van het kenteken)
Niet nodig hoor, ik ben niet agressief in het verkeer maar je mag af en toe best lol maken toch. Mits verantwoord. Ik bedoel autorijden hoort leuk te zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo'n Aygo moet je meteen de vangrail induwen
Zelfs in een Aygoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, ik ben niet agressief in het verkeer maar je mag af en toe best lol maken toch. Mits verantwoord. Ik bedoel autorijden hoort leuk te zijn.
Autorijden hoort leuk te zijn, ook een reden waarom ik geen Aygo heb.quote:
10k en niet eens een echt interieur. Zo triest...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:06 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
Echt he, check die schakelpook, hoe simpel
Klopt, ik zit huilend achter het stuur in m'n C1...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Autorijden hoort leuk te zijn, ook een reden waarom ik geen Aygo heb.
Het interieur van de mini is anders ook om te huilenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
10k en niet eens een echt interieur. Zo triest...
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:08 schreef OEM het volgende:
[..]
Het interieur van de mini is anders ook om te huilen
leuk filmpje! zonde idd van de benzquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Is leverbaar met driepoter en vierpitter. Cheapo's zullen de driepoter kiezen natuurlijk. Je kan ze herkennen aan het rustieke tractorgeluid.
Dit is ook echt wat voor Toyota he!Zonde van die mooie Benz, zoveel mooier en beter dan die stinkhybride...
Okquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:07 schreef Wootism het volgende:
[..]
Klopt, ik zit huilend achter het stuur in m'n C1...
Nee hoor, maar ik vind een Aygo ook een geinig wagentjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:15 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit er echt kneitervet uit vind zien?
Geinig bromwagentje ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind een Aygo ook een geinig wagentje
Koop dan een 2de hands Polo voor 5000 euro of een Seat Leon ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind een Aygo ook een geinig wagentje
Nee ik wil een Aygo al is het maar om jullie te fokken allemaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:18 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Koop dan een 2de hands Polo voor 5000 euro of een Seat Leon ofzo
http://autohaas.nl/volksw(...)k=Seat&cavModel=Leon
Je hebt er alleen jezelf meequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik wil een Aygo al is het maar om jullie te fokken allemaal
Dat is ook zeker zo. Ik zou zelf ook nooit voor een Aygo of Ford Ka kiezen, maar sommige mensen doen dat om diverse redenen wel. Vaak vrouwen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:31 schreef Geelman het volgende:
[..]
Voor 10k koop je een prima Corsa, Fiesta of Polo van maximaal 3 jaar oud. Dan heb je een auto die veel beter rijdt en ook een stukje ruimer is. Kost je echt de kop niet als het gaat om vaste en variabele kosten.
Je mag in NL toch niet zo hard.quote:
Realist. Niet iedereen zit dagelijks 2 uur op de weg, en mij lijkt het een terechte afweging of die meerprijs wat meer dan 100 per maand kan betekenen in termen van wegenbelasting en verzekering een dikkere bak rechtvaardigt. En sommige mensen hebben gewoon de keuze niet (te weinig geld).quote:Schraper.
Klopt, foutje.quote:Tweedehands auto's betaal je geen BPM over want die is ooit al betaald...
Pak de NCAP testen er maar eens bij. De techniek heeft de laatste 10 jaar niet stilgezeten, en veel nieuwe auto's zijn een stuk veiliger. Natuurlijk is dat bij de allerkleinste koekblikken beperkt gezien de omvang, maar bij ongelukken waarbij de auto meer dan 70km/h rijd (laat staan een tegenligger met dezelfde snelheid) is een dikke Audi net zo klein stukje schroot geworden als een kleine auto.quote:.
Kulargument, autotechniek heeft zich de afgelopen jaren heel goed ontwikkeld.quote:Boeiend, spaarlampen zijn ook kut
Ga lekker 3 straten verderop staan omdat mensen in Nederland altijd zo aso parkeren en er nog net ruimte is voor een kleinere auto (en als je toch alleen in je auto zit waarom dan 3 meter voor je en 4 meter achter je uit hebben steken.quote:Vrouw.
Iedereen mag het zelf weten of een grotere, 2e hands pooierbak je over de jaren duizenden euro's meer waard is. Voor mij niet, kan mijn geld wel nuttiger besteden.quote:Schraper.
Ben je sadomasochist?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik wil een Aygo al is het maar om jullie te fokken allemaal
Sowieso een kulargument, maar auto's die harder lopen hebben meer vermogen en doorgaans betere remmen. Dus in gevaarlijke situaties kun je harder remmen of sneller acceleren om zo een botsing te voorkomen. Kleine autootjes met weinig vermogen zijn gewoon sitting ducks.quote:
Als je goed rijdt boeit dat ook niet meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:20 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Pak de NCAP testen er maar eens bij. De techniek heeft de laatste 10 jaar niet stilgezeten, en veel nieuwe auto's zijn een stuk veiliger. Natuurlijk is dat bij de allerkleinste koekblikken beperkt gezien de omvang, maar bij ongelukken waarbij de auto meer dan 70km/h rijd (laat staan een tegenligger met dezelfde snelheid) is een dikke Audi net zo klein stukje schroot geworden als een kleine auto.
[..]
Ze staan wel eerder still bij een noodstopquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:23 schreef OEM het volgende:
[..]
Sowieso een kulargument, maar auto's die harder lopen hebben meer vermogen en doorgaans betere remmen. Dus in gevaarlijke situaties kun je harder remmen of sneller acceleren om zo een botsing te voorkomen. Kleine autootjes met weinig vermogen zijn gewoon sitting ducks.
Het probleem is vaak andere weggebruikers, en je kunt niet altijd zo rijden dat je iedere actie van iedere malloot kunt ontwijken. Met jou argumentatie zou ik zonder stalen beschermconstructie, airbags en ABS gaan rijden, immers, overbodig gewicht als je zelf goed rijd? Kun je nog harder ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:23 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Als je goed rijdt boeit dat ook niet meer
Dat is nog maar de vraag. Een moderne vrachtwagen staat eerder stil dan een auto.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze staan wel eerder still bij een noodstop
Klopt, even snel een vrachtwagen inhalen is er niet bij met een auto met kleine motor. Ik merk het aan m'n eigen auto.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:23 schreef OEM het volgende:
[..]
Sowieso een kulargument, maar auto's die harder lopen hebben meer vermogen en doorgaans betere remmen. Dus in gevaarlijke situaties kun je harder remmen of sneller acceleren om zo een botsing te voorkomen. Kleine autootjes met weinig vermogen zijn gewoon sitting ducks.
Onzin ik rijd altijd hard met mn 1 liter en haal vaak in.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Klopt, even snel een vrachtwagen inhalen is er niet bij met een auto met kleine motor. Ik merk het aan m'n eigen auto.
Een behoorlijk motorvermogen hebben is gewoon comfortabel.
Maar dat kost je motor wel een hoop moeite... Zelfs met een 2CV kan je vaak inhalen op een 50 km weg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Onzin ik rijd altijd hard met mn 1 liter en haal vaak in.
Als je op snelheid bent, is het geen probleem nee. Accelereer eens van 80 naar 120. Duurt wel ff.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Onzin ik rijd altijd hard met mn 1 liter en haal vaak in.
Mee eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Klopt, even snel een vrachtwagen inhalen is er niet bij met een auto met kleine motor. Ik merk het aan m'n eigen auto.
Een behoorlijk motorvermogen hebben is gewoon comfortabel.
kwartiertjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:29 schreef OEM het volgende:
[..]
Als je op snelheid bent, is het geen probleem nee. Accelereer eens van 80 naar 120. Duurt wel ff.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:31 schreef Geelman het volgende:
Terugschakelen naar 2e versnelling!
Nou ik heb vorige week in LA gereden, daar is Parijs niets bij. Gaat echt nergens over daarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
nou naar zn 4 dan, het is niet prettig op de rondweg van Parijs weet ik uit meerdere keren ervaring
, voelde me net een dragracer bij het inhalen.
flink in de toeren jagen, toeterend en met opgestoken middelvinger er voorbij knallenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:31 schreef Geelman het volgende:
Terugschakelen naar 2e versnelling!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Zo'n aygo weegt niets en heeft 70 pk. Dat zou genoeg moeten zijn voor redelijke prestaties he.
Ja 70pk kan je wel redelijk mee meekomen zou je zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Zo'n aygo weegt niets en heeft 70 pk. Dat zou genoeg moeten zijn voor redelijke prestaties he.
Er zit zo weinig vermogen in, dat gewicht nog niet significant ter zake doet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Zo'n aygo weegt niets en heeft 70 pk. Dat zou genoeg moeten zijn voor redelijke prestaties he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |