Dalando, biologisch vaderpersoonquote:
Gij zult Genietenquote:
tijdje geleden dat ik zo'n OP heb gemaakt, eerst deed ik het echt iedere avond, of mijn topique nou werd gebruikt of nietquote:
Geen bier? Zelfs geen wijn voor jou?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dat snoep is mijn enige redding.
Brengt je wel in de stemmingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tijdje geleden dat ik zo'n OP heb gemaakt, eerst deed ik het echt iedere avond, of mijn topique nou werd gebruikt of niet
Daaromquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Brengt je wel in de stemming
Nee. Niet eens ice tea in de OP zetten voor de niet-drinkers. Wat een dieskriemienatie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Geen bier? Zelfs geen wijn voor jou?
Water dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee. Niet eens ice tea in de OP zetten voor de niet-drinkers. Wat een dieskriemienatie.
Een erotische omroep jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bah wat is die eo toch een enge omroep
Oranje koekjesmonster hoiquote:
Ben!quote:
Ik noem deze nacktbaquer nu al geslaagdquote:
Gewoon admin... Ik ga mezelf geen hooggeprijsde namen geven zoals President of the united states, the universe and everything beyond the stars Dalando ofzoietsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
goedenacht Dalando
Wat heb je bij jezelf staan?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:09 schreef Chloroform het volgende:
If the world was about to end in an hour, what would you say to me???
7 hours ago · Like ·
Altijd leuk als dit soort reacties geen comments krijgen, ja toch.
twitter:leukecitaten twitterde op zondag 24-07-2011 om 13:51:04Verliefd zijn is net als in je broek poepen, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel. reageer retweet
Sowieso mensen die dat soort onZin postenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:09 schreef Chloroform het volgende:
If the world was about to end in an hour, what would you say to me???
7 hours ago · Like ·
Altijd leuk als dit soort reacties geen comments krijgen, ja toch.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:10 schreef iBenny het volgende:
twitter:leukecitaten twitterde op zondag 24-07-2011 om 13:51:04Verliefd zijn is net als in je broek poepen, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel. reageer retweet
Mja mja ergens wel mee eens eigenlijk.quote:
Ah, zal ik wel voor je doen... "42" goed?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon admin... Ik ga mezelf geen hooggeprijsde namen geven zoals President of the united states, the universe and everything beyond the stars Dalando ofzoiets
Alleen de eerste paar secondenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:10 schreef iBenny het volgende:
I know.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, zal ik wel voor je doen... "42" goed?
Die dingen kun je toch niet zelf veranderen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, zal ik wel voor je doen... "42" goed?
Wats met je ondertitel dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:12 schreef Tchock het volgende:
Single malt, nachtbagger, voetbal: i call win
Met een abo kan allesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Die dingen kun je toch niet zelf veranderen?
Hoe kan je daar nou misselijk van wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:13 schreef Chloroform het volgende:
Beetje misselijk, te veel zoute stengels gegeten wel.
Van zoute stengels misselijk?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:13 schreef Chloroform het volgende:
Beetje misselijk, te veel zoute stengels gegeten wel.
Ja man weenie, misschien ben ik zwanger dit dat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou misselijk van wordenZoute stengels
Ahquote:
Volgende week maandag weer melden!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Gulmez het volgende:
Wie heeft er nog vakantie, en hoelang nog?
Ik nog tot dinsdag.Dan alweer 2 weken die voorbij zijn.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:10 schreef iBenny het volgende:
Yep.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ahgaat t ook weer weg als je abbo stopt?
Ik nog thuis tot zondag, dan weekje griekenland, dan zonder thuis te komen meteen door naar de intreeweek en dan is mijn vakantie voorbij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Gulmez het volgende:
Je ondertitel vriend, niet je sig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wegbezuinigd. Ik wacht op een leukere quote
Yup, maar je ziet het toch alleen zelfquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ahgaat t ook weer weg als je abbo stopt?
Oh jij had ook taalnazi. Darn, dat was ik vergeten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je ondertitel vriend, niet je sig.
Welke waar?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef Dalando het volgende:
En iedereen negeert mijn post van daarnet
Op het eerste gehoor klonk het tof, zo als de voetbal afgelopen is beter luisterenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef Dalando het volgende:
En iedereen negeert mijn post van daarnet
Ik had vorig jaar zo'n enorme emmer daarvan gekocht in Duitsland, uiteindelijk lag er alleen nog maar een dikke laag zout op de bodem. Ik zette 'm aan m'n muil en kieperde de hele santekraam er in een keer in. Mên, m'n keel is nog nooit zo droog geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou misselijk van wordenZoute stengels
Oh dan bedoelen we niet hetzelfdequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup, maar je ziet het toch alleen zelf
Dankjewel, oh almachtige singlequote:
Wat dacht jij dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oh dan bedoelen we niet hetzelfde
Ik heb ook nog tot dinsdagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Gulmez het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op het eerste gehoor klonk het tof, zo als de voetbal afgelopen is beter luisteren
Tofquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:12 schreef Dalando het volgende:
http://www.bax-shop.nl/di(...)product-details.html
Vanmiddag binnengekregenMeteen er dit kleine mixje mee gedraaid
Feedback?
![]()
Vast welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof
heb je voorbeeldjes van wat je al eerder hebt gemixt?
Tekst bij sommige users rechtsboven een post maar ik zit mobiel dus zal wel iets gemist hebbenquote:
klinkt heel goed kerel!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:12 schreef Dalando het volgende:
http://www.bax-shop.nl/di(...)product-details.html
Vanmiddag binnengekregenMeteen er dit kleine mixje mee gedraaid
Feedback?
![]()
Mixen en remixen is makkelijk, elektronische muziek wat lastiger. maar je moet er tijd en geld in steken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:19 schreef Tchock het volgende:
Dingen waarvan ik wou dat ik ze kon:
-Photoshoppen
-mixen (inclusief remixen en electronische muziek schrijven)
-drummen.
Ik vind het leuk als ik dat soort woorden te horen krijg van een moderator.quote:
Graag gedaan.quote:
Ik weet echt niet waar ik moet beginnen. Ik had laatst wel een sampletje gemaakt met gitaar en bas en drumstok en bureaublad, maar dat sloeg nergens opquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mixen en remixen is makkelijk, elektronische muziek wat lastiger. maar je moet er tijd en geld in steken.
Je bedoelt een tagje? Want dan bedoelen we hetzelfde...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Tekst bij sommige users rechtsboven een post maar ik zit mobiel dus zal wel iets gemist hebben
Monopoly dan? Dhaha is wel jammer ja.quote:
Omdat je het waard bentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als ik dat soort woorden te horen krijg van een moderator.
Hun maar die kunnen anderen wel zien? Zoals die dude die peper at achter de Cam en lucosanders?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bedoelt een tagje? Want dan bedoelen we hetzelfde...
Monopoly heeft bij mij op de basisschool gezetenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Monopoly dan? Dhaha is wel jammer ja.
Remixen: Audacity, gewoon een gratis programma waarmee je dingetjes en dangetjes kunt knippen en plakken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar ik moet beginnen. Ik had laatst wel een sampletje gemaakt met gitaar en bas en drumstok en bureaublad, maar dat sloeg nergens op
Echt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Monopoly heeft bij mij op de basisschool gezeten
Fruityloops is moeiluuuuuuukquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Remixen: Audacity, gewoon een gratis programma waarmee je dingetjes en dangetjes kunt knippen en plakken.
Maken: Met Fruity loops (vaak afgekort naar FL) kun je goeie muziek maken, elektronisch vooral. Helemaal niet lastig, er staan zat tutorials over het hele internet.
Mixen: Dat moet je gewoon leren. Je moet niet youtube dingetjes gaan rippen, dan krijg je vaak afgekorte versies. Je moet complete nummertjes gebruiken, met intro en outro, op hetzelfde ritme en BPM.
Als het goed is wel, hij woonde twee straten verderop, en we hebben er een seen gesprek over gehadquote:
Ja nee, je kan als abonnee wel een tagje instellen bij jezelf of iemand anders, maar je bent dan wel de enige die dat zietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hun maar die kunnen anderen wel zien? Zoals die dude die peper at achter de Cam en lucosanders?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als het goed is wel, hij woonde twee straten verderop, en we hebben er een seen gesprek over gehad
Waarom zou je jezelf een tag geven?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja nee, je kan als abonnee wel een tagje instellen bij jezelf of iemand anders, maar je bent dan wel de enige die dat ziet.
Ik heb nu bijv. bij mezelf "koekjesmonster", maar dat zul jij niet zien
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja nee, je kan als abonnee wel een tagje instellen bij jezelf of iemand anders, maar je bent dan wel de enige die dat ziet.
Ik ben toen nog langs z'n oude huis gefietst om foto's voor 'm te maken, vond hij erg leukquote:
We zullen het voor altijd bij je denken *kijkt plechtig*quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar bij sommigen kun je het wel zo zien...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan krijgt je e-penis iedere keer als je een post bekijkt een erectie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf een tag geven?
Dan hebben ze dat van een (F)A gekregen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar bij sommigen kun je het wel zo zien...
Omdat het grappig isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf een tag geven?
Not really.quote:
Je kan erg veel plezier met jezelf hebbenquote:
That's what she saidquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je kan erg veel plezier met jezelf hebben
ah, wie moet ik pijpen om dat ook te krijgen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan hebben ze dat van een (F)A gekregen.
Je kan wat naaktpics het modcircuit rondsturen, of 3 pepers eten ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah, wie moet ik pijpen om dat ook te krijgen?
Het is fijn dat hij in ieder geval niet van plan is om een rook-commercial te wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:27 schreef Plastic_zak het volgende:
edwin posse heeft een nieuwe vlog![]()
![]()
ha ha
Je bodypics worden achter de schermen al uitvoerig besproken, wellicht krijg je binnenkort wel een leuk tagje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah, wie moet ik pijpen om dat ook te krijgen?
Moet ik er nog een paar van het inet plukken voor je?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bodypics worden achter de schermen al uitvoerig besproken, wellicht krijg je binnenkort wel een leuk tagje.
Lukt wel hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:30 schreef remlof het volgende:
Kunnen jullie voortaan niet het laatste gesloten deel van gisteren pakken en dan op "open nieuw deel" klikken, of is dat teveel gevraagd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn hele pagina met tagjes enzo.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Ja, doe maar even.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Moet ik er nog een paar van het inet plukken voor je?
Dat is iets te veel gevraagd aangezien ik daar geen moment aan heb gedacht, en ik te lui ben om het oude topique op te zoeken, terwijl ik wel al deze moeite in deze OP wou stekenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:30 schreef remlof het volgende:
Kunnen jullie voortaan niet het laatste gesloten deel van gisteren pakken en dan op "open nieuw deel" klikken, of is dat teveel gevraagd?
Ja maar dat zou een beetje wannabe zijn ...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je kan wat naaktpics het modcircuit rondsturen, of 3 pepers eten ofzo.
Je wilt het toch ook?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja maar dat zou een beetje wannabe zijn ...
Jij hebt tijd teveel?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hele pagina met tagjes enzo.
Wat all die tags of het plaatje?quote:
Nee, dat kan niet. Er staat geen "open nieuw deel" knop, wanneer een mod het deel heeft gesloten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:30 schreef remlof het volgende:
Ik heb alle posts van TS blauw, en al mijn eigen posts groen. Leest vet makkelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hele pagina met tagjes enzo.
Het plaatje bedoel ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wat all die tags of het plaatje?
Zit nu mobiel maar kan er morgen nog wel een paar opslaan en doorsturen ?quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
https://chrome.google.com(...)fbokmjmljamhdncknpmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn hele pagina met tagjes enzo.
Dat doe ik nietquote:
Is goed hoor, ik zie ze wel verschijnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zit nu mobiel maar kan er morgen nog wel een paar opslaan en doorsturen ?
https://chrome.google.com(...)hhmphfcooacjdpmbjlaoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)fbokmjmljamhdncknpmg
Ik heb ook Google Chrome, maar ik heb geen idee hoe je dat hebt gedaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat doe ik nietik heb google chrome
Ja dan krijg ik de tag wannAbe peperman ofzo, das niksquote:
https://chrome.google.com(...)hhmphfcooacjdpmbjlao dit downloadenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb ook Google Chrome, maar ik heb geen idee hoe je dat hebt gedaan
Ahh, nouja, ik geloof niet dat ik daar zoveel behoefte aan heb, maar bedankt voor de moeitequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)hhmphfcooacjdpmbjlao dit downloaden
Maar wAt valt er te bespreken dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik zie ze wel verschijnen.
Doe nou maar, het is heel handigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahh, nouja, ik geloof niet dat ik daar zoveel behoefte aan heb, maar bedankt voor de moeite
Maar die doet het maar in kleine delen. Als je het met de link van mij doet heb je de pagina in 1 geheelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)hhmphfcooacjdpmbjlao
Kijk eens bij De eckte Brabantnacktbakker #4 ? Volgens mij stond dat er alleen niet omdat dat deel geen topic uit een reeks was. Is ie nu wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Er staat geen "open nieuw deel" knop, wanneer een mod het deel heeft gesloten.
Je wilt 1 grote nachtbagger-reeks gaan doen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk eens bij De eckte Brabantnacktbakker #4 ? Volgens mij stond dat er alleen niet omdat dat deel geen topic uit een reeks was. Is ie nu wel.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk eens bij De eckte Brabantnacktbakker #4 ? Volgens mij stond dat er alleen niet omdat dat deel geen topic uit een reeks was. Is ie nu wel.
Wie jou als eerste mag hosselen dit dat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar wAt valt er te bespreken dan?
Dat is zijn bedoeling ja, maar daar heb ik het eerder ook al met yvonne & jou dacht ik? over gehad, dat kan niet, gezien mods het laatste topic altijd sluiten, en er dus geen "open nieuw deel" zichtbaar is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je wilt 1 grote nachtbagger-reeks gaan doen?
Klopt iddquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is zijn bedoeling ja, maar daar heb ik het eerder ook al met yvonne & jou dacht ik? over gehad, dat kan niet, gezien mods het laatste topic altijd sluiten, en er dus geen "open nieuw deel" zichtbaar is.
Oh ja ik zal dat profiel nog even opzoeken dan kun. Je rechtstreeks contact opnemen met die dudequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie jou als eerste mag hosselen dit dat.
Top, bedankt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oh ja ik zal dat profiel nog even opzoeken dan kun. Je rechtstreeks contact opnemen met die dude
Deze groene baasquote:
Yeaaaaahquote:
Mag niet hier, zie DMquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Yeaaaaah
waar kijk je
mn stream is dood
De baas is gearriveerd!quote:
Toevallig giesteren gezien, topfilmquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Heeft iemand hier Inception gezien?
Ik ben van plan om 'm over enkele minuten aan te zetten, en dan weet ik zo ongeveer wat ik kan verwachten...
Laat jezelf verrassen, is het leukste.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben van plan om 'm over enkele minuten aan te zetten, en dan weet ik zo ongeveer wat ik kan verwachten...
Bierquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Aah wijn das pas fijn
Bieeeeerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Aah wijn das pas fijn
De boot vaart tegen een ijsschots aan en Leo verdrinkt terwijl Kate het overleeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Het staat allebei in de OP, wees niet bang, ik heb overal aan gedachtquote:
Oh ik dacht dat dat andere film was ben naam vergeten maar was ook wel goede filmquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De boot vaart tegen een ijsschots aan en Leo verdrinkt terwijl Kate het overleefd.
das de tietaniek hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De boot vaart tegen een ijsschots aan en Leo verdrinkt terwijl Kate het overleefd.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het staat allebei in de OP, wees niet bang, ik heb overal aan gedacht
no shit, echt zo'n film om bij te huilen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De boot vaart tegen een ijsschots aan en Leo verdrinkt terwijl Kate het overleeft.
rode port is dan wel weer lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:47 schreef aight1 het volgende:
Witte wijn is beter te drinken dan rode
Oh echt, goh bedankt man.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
das de tietaniek hoor
Geen whiskyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het staat allebei in de OP, wees niet bang, ik heb overal aan gedacht
ik mag ook graag een palmpje nuttigenquote:
Yeeyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik mag ook graag een palmpje nuttigen
Weenie, nooit port opquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
rode port is dan wel weer lekker
Dat heb ik momenteel niet in huis, m'n ouders zijn niet zo van die whisky-personen.quote:
try itquote:
Verek, jij bent uit HEt V&A gedeeltequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik mag ook graag een palmpje nuttigen
drambuiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat heb ik momenteel niet in huis, m'n ouders zijn niet zo van die whisky-personen.
Tia Maria, witte -en rode wijn, bier en port, dat staat hier in de kast
Alle oude mannen bij de c1000 kochten portquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
try it
moet je wel de ruby pakken niet de tawny
? waarvanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:49 schreef shhulp het volgende:
[..]
Verek, jij bent uit HEt V&A gedeeltedaar kenk je naam van.
Ik heb mijn eigen voorraadjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat heb ik momenteel niet in huis, m'n ouders zijn niet zo van die whisky-personen.
Tia Maria, witte -en rode wijn, bier en port, dat staat hier in de kast
*boks*quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:45 schreef Dalando het volgende:
Zeg benny wij hebben hetzelfde aantal sterretjes
Hoe heeft imgur die screenshot van dit topic bij jou kunnen uploaden?quote:
Daalandooquote:
Heb een keertje een topic geopend? meer niet?quote:
Het duurde bij mij 4 minuten ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoe heeft imgur die screenshot van dit topic bij jou kunnen uploaden?Hij is bij mij nu nog bezig
Portquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
try it
moet je wel de ruby pakken niet de tawny
*boks*quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
Aan alle mede ABO'ers:
[ afbeelding ]
Ik kan het helaas nog niet zelf kopen, ik kan er simpel aan komen, maar voel niet zo sterk de behoefte om me in m'n eentje nou helemaal lam te zuipenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen voorraadjeBier en andere sterke drank haal ik ook gewoon uit mijn ouders' kast.
ohquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Heb een keertje een topic geopend? meer niet?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het duurde bij mij 4 minuten ofzo
vooral met een lekker toastje met rochebaronquote:
3-3 is ie voor real ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:50 schreef aight1 het volgende:
Bij 3-3 heeft Real 'm toch? Of verlenging dan?
Alle 13jarige jongetjes die nog niet slapen worden anaal vernederd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:51 schreef Faux. het volgende:
Help wat gaat er over anderhalve minuut gebeuren?
okquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:51 schreef shhulp het volgende:
[..]
ohmaar daar ken ik wel je username van
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik kan het helaas nog niet zelf kopen, ik kan er simpel aan komen, maar voel niet zo sterk de behoefte om me in m'n eentje nou helemaal lam te zuipen
boks allesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
Aan alle mede ABO'ers:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
Alle 13jarige jongetjes die nog niet slapen worden anaal vernederd.
Nee, klopt, het sloeg ook eigenlijk nergens op wat ik net zeiquote:
Door Klaasvaak toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
Geeft niet beroemdemanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, klopt, het sloeg ook eigenlijk nergens op wat ik net zei
Oke, doei.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:53 schreef Faux. het volgende:
Ik ga vandaag voor 1 uur slapen. Beloofd.
haha gaat je niet lukken tochquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:53 schreef Faux. het volgende:
Mijn anale tampon steekt daar een stokje voorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
Aight, mattie.quote:
Je hebt nog 7 minuten, dat wordt opschieten want je moet je tandjes nog poetsen en je berenpyjama nog aandoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:53 schreef Faux. het volgende:
Anders ban/pepers?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:53 schreef Faux. het volgende:
Wat ben je toch ook vergevingsgezindquote:
Welterusten dan maarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:53 schreef Faux. het volgende:
Heul wel. Oh en hai Chloroformquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
haha gaat je niet lukken toch
Groter plaatje graag.quote:
Neem chromequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:54 schreef shhulp het volgende:
jullie posten te snel.. mijn IE kan het niet aan.
Met pyjama aan slapenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt nog 7 minuten, dat wordt opschieten want je moet je tandjes nog poetsen en je berenpyjama nog aandoen.
FiFo of chrome gebruiken, IE is FOK! niet waard.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:54 schreef shhulp het volgende:
Dat deed jij ook op je 13e.quote:
Je geeft het probleem zelf al aan... IEquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:54 schreef shhulp het volgende:
Dat niet doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
En het fijne is dat ik hier nog 5 zakken van heb liggenwat zijn datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Gezellig meebabbelenquote:
[ afbeelding ]
En het fijne is dat ik hier nog 5 zakken van heb liggenIk dacht dat het eieren waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
En het fijne is dat ik hier nog 5 zakken van heb liggenGeef mij er 4, die krijg ik wel op voor 3:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk een iFail persoonquote:
Struisvogeleieren met haast volgroeide embryo, echt een aanrader kerel.quote:
Bijna 14 jahquote:
Precies ditquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Naakt slapen![]()
Oke, bijna naakt
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:58 schreef Omdatappel het volgende:
Is Özil die lelijke van Duitsland?
Haten op Applequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
Duidelijk een iFail persoon[oswar]
Niet haten op Applequote:
Jij bent dertien. Hou op met een mening hebben over iets anders dan knuffels en pyjama's en pokémonkaarten.quote:
Niet op jouquote:
Dit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent dertien. Hou op met een mening hebben over iets anders dan knuffels en pyjama's en pokémonkaarten.
Ik ben trots.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh hoera, ik heb het onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |