Tekst bij sommige users rechtsboven een post maar ik zit mobiel dus zal wel iets gemist hebbenquote:
klinkt heel goed kerel!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:12 schreef Dalando het volgende:
http://www.bax-shop.nl/di(...)product-details.html
Vanmiddag binnengekregenMeteen er dit kleine mixje mee gedraaid
Feedback?
![]()
Mixen en remixen is makkelijk, elektronische muziek wat lastiger. maar je moet er tijd en geld in steken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:19 schreef Tchock het volgende:
Dingen waarvan ik wou dat ik ze kon:
-Photoshoppen
-mixen (inclusief remixen en electronische muziek schrijven)
-drummen.
Ik vind het leuk als ik dat soort woorden te horen krijg van een moderator.quote:
Graag gedaan.quote:
Ik weet echt niet waar ik moet beginnen. Ik had laatst wel een sampletje gemaakt met gitaar en bas en drumstok en bureaublad, maar dat sloeg nergens opquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mixen en remixen is makkelijk, elektronische muziek wat lastiger. maar je moet er tijd en geld in steken.
Je bedoelt een tagje? Want dan bedoelen we hetzelfde...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Tekst bij sommige users rechtsboven een post maar ik zit mobiel dus zal wel iets gemist hebben
Monopoly dan? Dhaha is wel jammer ja.quote:
Omdat je het waard bentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als ik dat soort woorden te horen krijg van een moderator.
Hun maar die kunnen anderen wel zien? Zoals die dude die peper at achter de Cam en lucosanders?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bedoelt een tagje? Want dan bedoelen we hetzelfde...
Monopoly heeft bij mij op de basisschool gezetenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Monopoly dan? Dhaha is wel jammer ja.
Remixen: Audacity, gewoon een gratis programma waarmee je dingetjes en dangetjes kunt knippen en plakken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar ik moet beginnen. Ik had laatst wel een sampletje gemaakt met gitaar en bas en drumstok en bureaublad, maar dat sloeg nergens op
Echt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Monopoly heeft bij mij op de basisschool gezeten
Fruityloops is moeiluuuuuuukquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Remixen: Audacity, gewoon een gratis programma waarmee je dingetjes en dangetjes kunt knippen en plakken.
Maken: Met Fruity loops (vaak afgekort naar FL) kun je goeie muziek maken, elektronisch vooral. Helemaal niet lastig, er staan zat tutorials over het hele internet.
Mixen: Dat moet je gewoon leren. Je moet niet youtube dingetjes gaan rippen, dan krijg je vaak afgekorte versies. Je moet complete nummertjes gebruiken, met intro en outro, op hetzelfde ritme en BPM.
Als het goed is wel, hij woonde twee straten verderop, en we hebben er een seen gesprek over gehadquote:
Ja nee, je kan als abonnee wel een tagje instellen bij jezelf of iemand anders, maar je bent dan wel de enige die dat zietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hun maar die kunnen anderen wel zien? Zoals die dude die peper at achter de Cam en lucosanders?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als het goed is wel, hij woonde twee straten verderop, en we hebben er een seen gesprek over gehad
Waarom zou je jezelf een tag geven?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja nee, je kan als abonnee wel een tagje instellen bij jezelf of iemand anders, maar je bent dan wel de enige die dat ziet.
Ik heb nu bijv. bij mezelf "koekjesmonster", maar dat zul jij niet zien
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja nee, je kan als abonnee wel een tagje instellen bij jezelf of iemand anders, maar je bent dan wel de enige die dat ziet.
Ik ben toen nog langs z'n oude huis gefietst om foto's voor 'm te maken, vond hij erg leukquote:
We zullen het voor altijd bij je denken *kijkt plechtig*quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar bij sommigen kun je het wel zo zien...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan krijgt je e-penis iedere keer als je een post bekijkt een erectie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf een tag geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |