ja ik heb relatie met http://twitter.com/#!/LabrielleC__ alleen durft zse het nog niet toe te geven als haar vrienden erbij zijn :$quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zie dat jij op mooie gebruinde dames valt?
Als je het maar naar je zin hebt, maar een wat hogere (voor)opleiding geeft wel wat meer mogelijkheden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik twijfel nog om na de MBO HBO te gaan doen, maar ik weet het niet zeker.
Ik denk dat een vervolgopleiding meer iets voor mij is, stage lopen, etc...
Dat bepaal ik godverdomme zelf wel.quote:
Kalmeer jezelf, je maakt de kinderen bangquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat bepaal ik godverdomme zelf wel.
Welke kinderen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kalmeer jezelf, je maakt de kinderen bang
Dat is ook een van de redenen waarom ik er over nadenk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als je het maar naar je zin hebt, maar een wat hogere (voor)opleiding geeft wel wat meer mogelijkheden.
Ik suzan coffey. Of Olivia wilde.quote:
Laat je hete body zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:01 schreef MajorTom. het volgende:
Ze durft nogsteeds niet hey? wat moet ik doen?
Gridlok en Murp.quote:
suzan coffey wil ik niet met jou delen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik suzan coffey. Of Olivia wilde.
Ze deelt ook niet, ze geeft mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 04:02 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
suzan coffey wil ik niet met jou delen.
Oh die ja boeiend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |