Dan hebben ze dat van een (F)A gekregen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar bij sommigen kun je het wel zo zien...
Omdat het grappig isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf een tag geven?
Not really.quote:
Je kan erg veel plezier met jezelf hebbenquote:
That's what she saidquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je kan erg veel plezier met jezelf hebben
ah, wie moet ik pijpen om dat ook te krijgen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan hebben ze dat van een (F)A gekregen.
Je kan wat naaktpics het modcircuit rondsturen, of 3 pepers eten ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah, wie moet ik pijpen om dat ook te krijgen?
Het is fijn dat hij in ieder geval niet van plan is om een rook-commercial te wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:27 schreef Plastic_zak het volgende:
edwin posse heeft een nieuwe vlog![]()
![]()
ha ha
Je bodypics worden achter de schermen al uitvoerig besproken, wellicht krijg je binnenkort wel een leuk tagje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah, wie moet ik pijpen om dat ook te krijgen?
Moet ik er nog een paar van het inet plukken voor je?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bodypics worden achter de schermen al uitvoerig besproken, wellicht krijg je binnenkort wel een leuk tagje.
Lukt wel hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:30 schreef remlof het volgende:
Kunnen jullie voortaan niet het laatste gesloten deel van gisteren pakken en dan op "open nieuw deel" klikken, of is dat teveel gevraagd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn hele pagina met tagjes enzo.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Ja, doe maar even.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Moet ik er nog een paar van het inet plukken voor je?
Dat is iets te veel gevraagd aangezien ik daar geen moment aan heb gedacht, en ik te lui ben om het oude topique op te zoeken, terwijl ik wel al deze moeite in deze OP wou stekenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:30 schreef remlof het volgende:
Kunnen jullie voortaan niet het laatste gesloten deel van gisteren pakken en dan op "open nieuw deel" klikken, of is dat teveel gevraagd?
Ja maar dat zou een beetje wannabe zijn ...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je kan wat naaktpics het modcircuit rondsturen, of 3 pepers eten ofzo.
Je wilt het toch ook?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja maar dat zou een beetje wannabe zijn ...
Jij hebt tijd teveel?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hele pagina met tagjes enzo.
Wat all die tags of het plaatje?quote:
Nee, dat kan niet. Er staat geen "open nieuw deel" knop, wanneer een mod het deel heeft gesloten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:30 schreef remlof het volgende:
Ik heb alle posts van TS blauw, en al mijn eigen posts groen. Leest vet makkelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:31 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hele pagina met tagjes enzo.
Het plaatje bedoel ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wat all die tags of het plaatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |