no shit, echt zo'n film om bij te huilen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De boot vaart tegen een ijsschots aan en Leo verdrinkt terwijl Kate het overleeft.
rode port is dan wel weer lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:47 schreef aight1 het volgende:
Witte wijn is beter te drinken dan rode
Oh echt, goh bedankt man.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
das de tietaniek hoor
Geen whiskyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het staat allebei in de OP, wees niet bang, ik heb overal aan gedacht
ik mag ook graag een palmpje nuttigenquote:
Yeeyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik mag ook graag een palmpje nuttigen
Weenie, nooit port opquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
rode port is dan wel weer lekker
Dat heb ik momenteel niet in huis, m'n ouders zijn niet zo van die whisky-personen.quote:
try itquote:
Verek, jij bent uit HEt V&A gedeeltequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik mag ook graag een palmpje nuttigen
drambuiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat heb ik momenteel niet in huis, m'n ouders zijn niet zo van die whisky-personen.
Tia Maria, witte -en rode wijn, bier en port, dat staat hier in de kast
Alle oude mannen bij de c1000 kochten portquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
try it
moet je wel de ruby pakken niet de tawny
? waarvanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:49 schreef shhulp het volgende:
[..]
Verek, jij bent uit HEt V&A gedeeltedaar kenk je naam van.
Ik heb mijn eigen voorraadjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat heb ik momenteel niet in huis, m'n ouders zijn niet zo van die whisky-personen.
Tia Maria, witte -en rode wijn, bier en port, dat staat hier in de kast
*boks*quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:45 schreef Dalando het volgende:
Zeg benny wij hebben hetzelfde aantal sterretjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |