FiFo of chrome gebruiken, IE is FOK! niet waard.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:54 schreef shhulp het volgende:
jullie posten te snel.. mijn IE kan het niet aan.
Dat deed jij ook op je 13e.quote:
Je geeft het probleem zelf al aan... IEquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:54 schreef shhulp het volgende:
jullie posten te snel.. mijn IE kan het niet aan.
Dat niet doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
En het fijne is dat ik hier nog 5 zakken van heb liggenwat zijn datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Gezellig meebabbelenquote:
[ afbeelding ]
En het fijne is dat ik hier nog 5 zakken van heb liggenIk dacht dat het eieren waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
En het fijne is dat ik hier nog 5 zakken van heb liggenGeef mij er 4, die krijg ik wel op voor 3:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk een iFail persoonquote:
Struisvogeleieren met haast volgroeide embryo, echt een aanrader kerel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |