Bij mij valt de ravage wel mee moet ik zeggen... Zal vast nog wel meer wegtrekken hoop ik, heb last van zo'n sexy overhangend randjequote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:27 schreef Aventura het volgende:
Zo ziet mijn buik er ook ongeveer uit (19 juli j.l. bevallen)
dat vroeg ik me ook af....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:15 schreef Vlindur het volgende:
Wat doet die plumeau daar aan het plafond?![]()
![]()
Ik vind dat tijdelijke tafeltje ook ideaal. Maar kijk uit voor schoppende buikbaby's idd
Laat je buik ook eens zien wijf!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:18 schreef Kyara het volgende:
Ik hoor al een paar weken van manlief, "hallo, het is geen bijzettafeltje"
Foto!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:25 schreef TimeJumper het volgende:
Kyara ik wou dati k nog zo´n buikje had
Mooiquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:37 schreef klumsy het volgende:
Mooi Buikje Kaar![]()
Heb het idee dat m'n buik afgelopen week weer een stuk gegroeid is....
[ afbeelding ]
is van afgelopen zondag, precies 17 weken
Gaat zeker hard, maar omdat dat plaatje ook zo idioot groot is, lijkt het ook nog eens groter!quote:
ja, maar ook alweer 32,5 week. Voor mijn gevoel ben je net pas zwanger.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:24 schreef Susie het volgende:
[..]
Gaat zeker hard, maar omdat dat plaatje ook zo idioot groot is, lijkt het ook nog eens groter!
Bij mij op de laptop valt ie qua grote wel mee hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 20:24 schreef Susie het volgende:
[..]
Gaat zeker hard, maar omdat dat plaatje ook zo idioot groot is, lijkt het ook nog eens groter!
HIer ook hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 20:26 schreef bitterend het volgende:
[..]
Bij mij op de laptop valt ie qua grote wel mee hoor
Je hebt n mooie buik!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef Susie het volgende:
oh echt? Mja, in verhouding met de anderen die hier foto's hebben geplaatst, komt die van mij (bij mij dus) echt huge over....Ach, gaat ook ff om het idee natuurlijk!
Jij bent ook de slankste van ons driequote:Op vrijdag 2 september 2011 14:16 schreef Kleurdoos het volgende:
jul;lie buiken zijn wel groter dan de mijne geloof ik?
(ik ben maar 3 dagen verder)
omg ik zie m nu pasquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:58 schreef wickie het volgende:
Oeh al die mooie buikjes weer![]()
Mijn broer is op deze foto zwanger van een voetbal![]()
Maar mijn buikje met 38+3
[ afbeelding ]
JEeeeeeh!!! Daar is ie dan!! Mooi hoor Nirak!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:02 schreef Nirak het volgende:
Op verzoek van Susie gooi ik mijn buik ook maar eens op het grote internet
Maar die van jou lijkt idd groter susie, ondanks dat we net zo ver zijn:)
Komt misschien omdat ik naar voren draag? Heb nu meer taille dan voorheen
Aanschouw mijn, morgen 33 weken oude en puntige buik:
Beetje spuit 11 actie broederquote:
Ja ik zit niet de hele dag onlinequote:
En toch zit er een beeb in van 2 kgquote:Op zondag 4 september 2011 13:18 schreef bitterend het volgende:
Oh Nirak wat een lief buikje! heb het gevoel dat die van mij met 28 weken veeel groter is
Dankje! nu die van jou!quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 18:49 schreef bitterend het volgende:
[..]
Dankje! nu die van jou!![]()
Dankje Zoe! je krijgt ook een hotelletje voor je kleintje
ik had met 13 weken wat...maar de vk zei dat het vooral mijn darmen waren :p en met 16 weken was het echt een baby buik!quote:Op zondag 4 september 2011 18:51 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
lijkt me zo leuk.
ben benieuwd wanneer het begint te bollen.
JA zo te zien wel!quote:Op zondag 4 september 2011 19:12 schreef Puala het volgende:
Ze doet gewoon net als KD, zomaar ineens zit er een buik
leukleukleuk. Moet ik nog even wachten helaas haha.quote:Op zondag 4 september 2011 19:13 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik had met 13 weken wat...maar de vk zei dat het vooral mijn darmen waren :p en met 16 weken was het echt een baby buik!
Klein? Het is dat ze zegt dat ze zwanger is anders heb ik het nooit geloofdquote:
Ik smeer wel in, zoals het uit komt, dus niet elke dag.quote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef Zoë23 het volgende:
mag hier wel een buikjes-gerelateerde vraag stellen toch?![]()
smeren jullie je buik ook in? ik preventief al wel, heb groeistriemen op bovenbeen en zijkant buik zegmaar (groeispurt, met mijn 15e al 1.75)
Ja mag, maar als het zonder kan dan liever dat.quote:Op zondag 4 september 2011 19:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb witte :p Ik had bij Arwen wel e.e.a. Ik vind t niet erg... Littekens ter nagedachtenis aan het wonder dat er een baby in mijn buik groeien mocht/mag
Whahahhahaaaaquote:Op zondag 4 september 2011 20:05 schreef bitterend het volgende:
TJ je buikje is echt geweldig!en die broek
Naja, aangezien niemand reageerde dacht ik dat ze 'm stom vonden ofzo dus toen heb ik 'm maar weggehaaldquote:Op maandag 5 september 2011 08:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Fluug! Waar istie van u gebleven? Ik zag toch al een aardige groei op die vakantiefoto
Oei. Sowieso wel goed dus om wat te smeren.quote:Op maandag 5 september 2011 08:15 schreef Kyara het volgende:
Mooie buiken dames!
Zoe, buik komt vanzelf. Bij mij zag je ook vanaf de 12 weken al wat (baarmoeder zit vrij hoog dus was snel zichtbaar). Ik smeer trouwens wel. Ondanks dat het misschien niet helpt tegen straie, houdt het wel je huid soepel. Door groeispurts had ik ook heel veel last van een droge huid war de vellen echt bij hingen dus daarvoor was het ook wel prettig...
Na vooruit, eentje dan...quote:Op maandag 5 september 2011 13:18 schreef _evenstar_ het volgende:
Fluugs niet zo onzeker! Showen die buikonzekerheid is niet nodig!
SPOILER: DarmbumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Najaaaa! Ik was al heel blij dat er nog iemand is wiens buik denkt: oh gaan we dat weer doen?! * opzwel*quote:Op maandag 5 september 2011 09:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Naja, aangezien niemand reageerde dacht ik dat ze 'm stom vonden ofzo dus toen heb ik 'm maar weggehaald/onzeker
Dat denk ik dus ook!quote:Op maandag 5 september 2011 16:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik vind je bump prachtig fluugs![]()
Een meisjes bump denk ik
quote:Op maandag 5 september 2011 16:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Na vooruit, eentje dan...SPOILER: DarmbumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi buukske hoor..
Be happy with the little things in life
idemquote:Op dinsdag 6 september 2011 07:27 schreef Jipster het volgende:
Niet zwanger pas ik Hema jurkjes/kleren niet... Zelfs S is dan te groot![]()
Maar kan het zwanger nog wel eens proberen..
Ik wilde zo ongeveer hetzelfde posten.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:57 schreef Nirak het volgende:
En scorp, ook mooie buik. Wij vrouwen worden onzeker als we zo'n tijgerprint hebben (ik wel tenminste), maar wat vindt jij als man daar nu van?
Ik begrijp de onzekerheid maar al te goed, weet van m'n vrouw dat ze het absoluut niet mooi vind. Maar ik stoor me er niet aan, weet dat ze er niks aan kan doen en voor mij doet het niets af aan de schoonheid die ik in haar ziequote:Op woensdag 7 september 2011 09:57 schreef Nirak het volgende:
Schattig buikje webkim, geniet nog maar even van je lenigheid
En scorp, ook mooie buik. Wij vrouwen worden onzeker als we zo'n tijgerprint hebben (ik wel tenminste), maar wat vindt jij als man daar nu van?
Excuus, vrouwlief vond de foto niet al te geschikt voor het internet dus ik kreeg een uitbrander en het verzoek de foto te verwijderenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:31 schreef Kyara het volgende:
Scorpioheb alleen de buik van je vrouw gemist
![]()
Mooi Soempie! Leuk om te zien aangezien we redelijk gelijk oplopen! leuke kleding is vooral te vinden in de rekbare stofjes, dus niet zozeer in de positiemode
Haha herkenbaarquote:Op woensdag 7 september 2011 16:09 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Excuus, vrouwlief vond de foto niet al te geschikt voor het internet dus ik kreeg een uitbrander en het verzoek de foto te verwijderen
Dat kan ik wel honderdduizend keer per dag zeggen, ze gelooft me nog steeds nietquote:Op woensdag 7 september 2011 16:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik kon em stiekem nog zien en vind dat wat je vrouw zegt onjuist. Prachtig ronde buik! Vertel haar dat maar.
Dankje.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:28 schreef LadyBlack het volgende:
Soemp, wat een echte mooie zwangere buik al
Laat ik bescheiden blijven en zeggen dat dat wel mee valtquote:Op woensdag 7 september 2011 13:55 schreef Nirak het volgende:
Mooi buikje soempie
En scorpiojij bent een lieve meneer zeg
quote:Op zondag 11 september 2011 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, je bent toch ook geen gehandicapteeen paar randjes kunnen best!
en wat een bollie ben jeheel anders dan bij mette of niet?
idd, ik neem aan dat de meeste vrouwen zelf wel weten wat hun lichaam nog kan en wat niet meerquote:Op zondag 11 september 2011 11:51 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]. Echt he.. Sommige mensen die denken echt dat je zwaar invalide bent wanneer je zwanger bent..
zo irritant..!!
Mooie buik wickie
Mooi!quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:01 schreef DuBecky het volgende:
mooie buiken
ik zou straks mijn buik posten Gedaan![]()
[ afbeelding ]
Tja, ik doe ook nog regelmatig dingen waarvan ik eigenlijk wel weet dat ik het daarna moet bezuren. Soms moet iemand anders je even terugfluiten.quote:Op zondag 11 september 2011 12:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idd, ik neem aan dat de meeste vrouwen zelf wel weten wat hun lichaam nog kan en wat niet meer
Nou ik was toen 13 weken maar idd niets te bekennen van een buik echt sinds week of 2 dat er een buik te zien is.quote:Op zondag 11 september 2011 22:14 schreef Kleurdoos het volgende:
niet zo gek toch? je bent nu 17 weken zwanger?
dus toen je trouwde was er ook nog niet zo heel veel te showen?
Ow, das ook niet leuk om te horen of wel?quote:Op maandag 12 september 2011 10:16 schreef _evenstar_ het volgende:
En ik heb dan wel een wat stevigere bouw.. Met bijna 29weken krijg ik nog steeds te horen.. " het is dat ik t weet.. Maar zou anders niet zeggen dat je zwanger bent.. "
quote:
Ik ook maat nu 42/44 ( was 48/50..) dus ik snap t wel omdat ze me veel forser kennen.. Maar met bijna 7 mnd vind ik t wel tijd voor een buikjequote:Op maandag 12 september 2011 10:21 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ow, das ook niet leuk om te horen of wel?
Ik ben ook wat stevig (ik zeg zelf meestal dik), in mijn omgeving wordt vooral gezegd sinds een week of 5 dat ik nu wel een echt zwangere buik heb.
Geeft niksquote:
ik woog 53 bij de start en nu 66quote:Op maandag 12 september 2011 11:23 schreef Jipster het volgende:
Haha ja, dat kan ik me voorstellen dat dat beter pastHeb je nu ook meer lucht enzo?
En mag ik eens onbeleefd vragen wat jij tot nu toe bent aangekomen? Ik was vrijdag bij de dietist en er zit nu met 32 wk 10 kg aan! Maar echt vrijwel alleen buik (en vocht). Maar was wel verbaasd, zou er geen 10kg aan hebben geschat als ik mezelf in de spiegel bekijk
juhp, minder benauwd!quote:Op maandag 12 september 2011 11:44 schreef Nirak het volgende:
Kaar en KD, mooi hoor
Kaar idd bescheiden, maar dat lijkt me heel fijn eigenlijk
En KD, heb je dan nu ook meer lucht?
Jee, dat kun je je bijna niet voorstellen bij jouw postuur!quote:
op de foto valt t enorm mee! maar ben ook wel lang hequote:Op maandag 12 september 2011 12:49 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Jee, dat kun je je bijna niet voorstellen bij jouw postuur!![]()
Hopelijk zwakt het gerommel snel weer af!
quote:Op maandag 12 september 2011 12:46 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, als t gerommel hier doorgaat lig ik vanavond weer met mn bolle toet in t ziekenhuis
Dat heb ik ook!quote:Op maandag 12 september 2011 13:03 schreef octopussy het volgende:
Moooooie buiken weer zeg!
Zondag ben ik 25 weken en maak ik ook weer een foto. Volgens anderen ben ik flink gegroeid de afgelopen tijd. Nadeel is dat ik nog maar heel slecht de tailleband van een aantal van mijn positiebroeken verdraag. Gelukkig werk ik voornamelijk thuis, dus kan ik lekker joggingbroeken aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |