quote:Op zondag 11 september 2011 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, je bent toch ook geen gehandicapteeen paar randjes kunnen best!
en wat een bollie ben jeheel anders dan bij mette of niet?
idd, ik neem aan dat de meeste vrouwen zelf wel weten wat hun lichaam nog kan en wat niet meerquote:Op zondag 11 september 2011 11:51 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]. Echt he.. Sommige mensen die denken echt dat je zwaar invalide bent wanneer je zwanger bent..
zo irritant..!!
Mooie buik wickie
Mooi!quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:01 schreef DuBecky het volgende:
mooie buiken
ik zou straks mijn buik posten Gedaan![]()
[ afbeelding ]
Tja, ik doe ook nog regelmatig dingen waarvan ik eigenlijk wel weet dat ik het daarna moet bezuren. Soms moet iemand anders je even terugfluiten.quote:Op zondag 11 september 2011 12:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idd, ik neem aan dat de meeste vrouwen zelf wel weten wat hun lichaam nog kan en wat niet meer
Nou ik was toen 13 weken maar idd niets te bekennen van een buik echt sinds week of 2 dat er een buik te zien is.quote:Op zondag 11 september 2011 22:14 schreef Kleurdoos het volgende:
niet zo gek toch? je bent nu 17 weken zwanger?
dus toen je trouwde was er ook nog niet zo heel veel te showen?
Ow, das ook niet leuk om te horen of wel?quote:Op maandag 12 september 2011 10:16 schreef _evenstar_ het volgende:
En ik heb dan wel een wat stevigere bouw.. Met bijna 29weken krijg ik nog steeds te horen.. " het is dat ik t weet.. Maar zou anders niet zeggen dat je zwanger bent.. "
quote:
Ik ook maat nu 42/44 ( was 48/50..) dus ik snap t wel omdat ze me veel forser kennen.. Maar met bijna 7 mnd vind ik t wel tijd voor een buikjequote:Op maandag 12 september 2011 10:21 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ow, das ook niet leuk om te horen of wel?
Ik ben ook wat stevig (ik zeg zelf meestal dik), in mijn omgeving wordt vooral gezegd sinds een week of 5 dat ik nu wel een echt zwangere buik heb.
Geeft niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |