ik woog 53 bij de start en nu 66quote:Op maandag 12 september 2011 11:23 schreef Jipster het volgende:
Haha ja, dat kan ik me voorstellen dat dat beter pastHeb je nu ook meer lucht enzo?
En mag ik eens onbeleefd vragen wat jij tot nu toe bent aangekomen? Ik was vrijdag bij de dietist en er zit nu met 32 wk 10 kg aan! Maar echt vrijwel alleen buik (en vocht). Maar was wel verbaasd, zou er geen 10kg aan hebben geschat als ik mezelf in de spiegel bekijk
juhp, minder benauwd!quote:Op maandag 12 september 2011 11:44 schreef Nirak het volgende:
Kaar en KD, mooi hoor
Kaar idd bescheiden, maar dat lijkt me heel fijn eigenlijk
En KD, heb je dan nu ook meer lucht?
Jee, dat kun je je bijna niet voorstellen bij jouw postuur!quote:
op de foto valt t enorm mee! maar ben ook wel lang hequote:Op maandag 12 september 2011 12:49 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Jee, dat kun je je bijna niet voorstellen bij jouw postuur!![]()
Hopelijk zwakt het gerommel snel weer af!
quote:Op maandag 12 september 2011 12:46 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, als t gerommel hier doorgaat lig ik vanavond weer met mn bolle toet in t ziekenhuis
Dat heb ik ook!quote:Op maandag 12 september 2011 13:03 schreef octopussy het volgende:
Moooooie buiken weer zeg!
Zondag ben ik 25 weken en maak ik ook weer een foto. Volgens anderen ben ik flink gegroeid de afgelopen tijd. Nadeel is dat ik nog maar heel slecht de tailleband van een aantal van mijn positiebroeken verdraag. Gelukkig werk ik voornamelijk thuis, dus kan ik lekker joggingbroeken aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |