Oei. Sowieso wel goed dus om wat te smeren.quote:Op maandag 5 september 2011 08:15 schreef Kyara het volgende:
Mooie buiken dames!
Zoe, buik komt vanzelf. Bij mij zag je ook vanaf de 12 weken al wat (baarmoeder zit vrij hoog dus was snel zichtbaar). Ik smeer trouwens wel. Ondanks dat het misschien niet helpt tegen straie, houdt het wel je huid soepel. Door groeispurts had ik ook heel veel last van een droge huid war de vellen echt bij hingen dus daarvoor was het ook wel prettig...
Na vooruit, eentje dan...quote:Op maandag 5 september 2011 13:18 schreef _evenstar_ het volgende:
Fluugs niet zo onzeker! Showen die buikonzekerheid is niet nodig!
SPOILER: DarmbumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Najaaaa! Ik was al heel blij dat er nog iemand is wiens buik denkt: oh gaan we dat weer doen?! * opzwel*quote:Op maandag 5 september 2011 09:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Naja, aangezien niemand reageerde dacht ik dat ze 'm stom vonden ofzo dus toen heb ik 'm maar weggehaald/onzeker
Dat denk ik dus ook!quote:Op maandag 5 september 2011 16:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik vind je bump prachtig fluugs![]()
Een meisjes bump denk ik
quote:Op maandag 5 september 2011 16:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Na vooruit, eentje dan...SPOILER: DarmbumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi buukske hoor..
Be happy with the little things in life
idemquote:Op dinsdag 6 september 2011 07:27 schreef Jipster het volgende:
Niet zwanger pas ik Hema jurkjes/kleren niet... Zelfs S is dan te groot![]()
Maar kan het zwanger nog wel eens proberen..
Ik wilde zo ongeveer hetzelfde posten.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:57 schreef Nirak het volgende:
En scorp, ook mooie buik. Wij vrouwen worden onzeker als we zo'n tijgerprint hebben (ik wel tenminste), maar wat vindt jij als man daar nu van?
Ik begrijp de onzekerheid maar al te goed, weet van m'n vrouw dat ze het absoluut niet mooi vind. Maar ik stoor me er niet aan, weet dat ze er niks aan kan doen en voor mij doet het niets af aan de schoonheid die ik in haar ziequote:Op woensdag 7 september 2011 09:57 schreef Nirak het volgende:
Schattig buikje webkim, geniet nog maar even van je lenigheid
En scorp, ook mooie buik. Wij vrouwen worden onzeker als we zo'n tijgerprint hebben (ik wel tenminste), maar wat vindt jij als man daar nu van?
Excuus, vrouwlief vond de foto niet al te geschikt voor het internet dus ik kreeg een uitbrander en het verzoek de foto te verwijderenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:31 schreef Kyara het volgende:
Scorpioheb alleen de buik van je vrouw gemist
![]()
Mooi Soempie! Leuk om te zien aangezien we redelijk gelijk oplopen! leuke kleding is vooral te vinden in de rekbare stofjes, dus niet zozeer in de positiemode
Haha herkenbaarquote:Op woensdag 7 september 2011 16:09 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Excuus, vrouwlief vond de foto niet al te geschikt voor het internet dus ik kreeg een uitbrander en het verzoek de foto te verwijderen
Dat kan ik wel honderdduizend keer per dag zeggen, ze gelooft me nog steeds nietquote:Op woensdag 7 september 2011 16:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik kon em stiekem nog zien en vind dat wat je vrouw zegt onjuist. Prachtig ronde buik! Vertel haar dat maar.
Dankje.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:28 schreef LadyBlack het volgende:
Soemp, wat een echte mooie zwangere buik al
Laat ik bescheiden blijven en zeggen dat dat wel mee valtquote:Op woensdag 7 september 2011 13:55 schreef Nirak het volgende:
Mooi buikje soempie
En scorpiojij bent een lieve meneer zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |