Ik bedacht me net dat Genii Capitial (eigenaar van het Renault F1 team) een joint venture is aangegaan met het Braziliaanse WWI Groep. Ik denk dat daar de werkelijke reden zit van het aanstellen van Senna, omdat ze Heidfeld vinden tegenvallen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef vosss het volgende:
Ik ben de laatste tijd twee keer 1 maand gebanned en heb nu net weer een 3 maandenban gehad dus ik heb het even niet allemaal meer kunnen volgen hier, maar wat vinden jullie van Renault die Senna in die auto zet?
Persoonlijk denk ik dat Renault financieel gezien het veel lastiger heeft dan wat wij weten en nu kiezen voor het geld en door Senna in die auto te zetten (en wellicht later Grosjean) zeer gevaarlijk spel spelen en met deze keuze VOLLEDIG gokken op de terugkeer van Kubica om de kar te trekken daar.
Ik zou als ik Renault was Di Resta halen bij FI. Kan Hulk mooi aan de slag daar, Paul naar Renault, het jaar volmaken en mocht Kubica die terugkeer niet kunnen maken nog een jaartje bij Renault blijven en dan daarna als Schumi's contract erop zit richting Mercedes vertrekken.
Mocht Kubica wel terug komen en mocht Schumi volgend jaar alsnog niet mee doen kan Paul dan al naar Mercedes.
Dat leek mij eerlijk gezegd de beste optie voor Renault. En Grosjean, Tjsa, die gun ik ook nog wel een kans, en daar is wel een oplossing voor te vinden lijkt me. Wellicht in een Torro Rosso ofzo
Wat vinden jullie van de (in mijn ogen nogal vreemde) keuze van Renault?
Vosss, beste vriend, mag je als inwoner van de prachtige gemeente Leudal niet een paar gasten meenemen??quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:40 schreef vosss het volgende:
12 september komt Button een demo geven in het Limburgse Roggel.
Alleen toegankelijk voor mensen uit gemeente Leudal.
Laat ik nou net in die gemeente wonen.
Eigenlijk zouden ze die rembehuizingen sowieso moeyen verbieden. Die gloeiende remschijven horen toch ook bij de show, zeker in combi met regen en/of nachtraces.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Vosss, beste vriend, mag je als inwoner van de prachtige gemeente Leudal niet een paar gasten meenemen??
Ik zou hem in elk geval wel naast Rosberg willen zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:31 schreef Atreidez het volgende:
Zou DiResta niet gewoon Schumi vervangen als die stopt.. Als dat niet aan t eind van dit seizoen is, dan wel nog ergens tijdens dit seizoen
Di Resta doet het dit jaar gewoon goed. Dat hij mocht rijden bij Force India komt trouwens door Mercedes dat KERS bij het team van Vijay Mallya nu gratis levert.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:31 schreef Atreidez het volgende:
Zou DiResta niet gewoon Schumi vervangen als die stopt.. Als dat niet aan t eind van dit seizoen is, dan wel nog ergens tijdens dit seizoen
Jawel, bagger scheten geluid. Beetje het zelfde idee als BAR honda 6 jaar geleden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:32 schreef RingBewoner het volgende:
En het geluid van de Lotus Renault, niet te beschrijven.
Onzin. Klinkt fantastisch!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jawel, bagger scheten geluid. Beetje het zelfde idee als BAR honda 6 jaar geleden.
Welke vind jij mooi dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vorige maand in duitsland werd ik er anders niet goed van.
Niet een die er voor mij echt uit sprong. Maar ik vind het geluid van een f1 auto die zijn tractie niet kwijt kan en dan begint te klapperen niet mooi.quote:
Opmerkelijk dat dat zo lang verzwegen werd door zowel team als Webber .....quote:Mark Webber tekende contractverlenging al in Hongarije
Vanochtend werd duidelijk dat Mark Webber ook volgend seizoen zal racen voor Red Bull Racing. De Australiër werd door het Oostenrijkse team bevestigd voor 2012, maar Webber zelf had al langere tijd de zekerheid van een stoeltje. Al tijdens het raceweekend in Hongarije tekende hij het contract met Red Bull.
"Ik heb niet lang geleden getekend", vertelde Webber tijdens de persconferentie na de kwalificatie. "Het was zelfs vorig raceweekend, op de zondag. "Voor mij is het niet slecht dat mijn contract steeds met één jaar wordt verlengt. Ook het team zal het wel goed uikomen. Het is een beetje 50-50."
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:44 schreef Karstman het volgende:
Ik ben met hemelvaart voor het eerst op Spa geweest, met het Spaitalia event. Het leuke is dat als ik nu zo de training bekijk ik een veel beter beeld heb van hoe de baan loopt en van waar alles is.
En nog meer onder de indruk van Eau Rouge, de F1 wagens er tegenop zien vliegen als je dikke Ferrari's en Lambo's met moeite omhoog hebt zien komen. Wat me ook opvalt is dat die sportwagens allemaal remden onderaan en de F1 gewoon doorblazen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Mooi filmpje om te zien hoe groot het verschil in snelheid is op Eau Rouge.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/94068quote:Formula 1 testing will return to Mugello next year after teams provisionally agreed for their in-season run to take place at the Italian track, AUTOSPORT can reveal.
The Formula One Teams' Association (FOTA) met on Sunday morning to discuss the venue for the single in-season test that outfits have been looking at slotting in.
Silverstone, Barcelona and Jerez were all discussed as possibilities, but high level sources have revealed that in the end it was decided that Mugello would be the best option. It is understood that some of the smaller teams are still lobbying to try and have the test at the UK venue, though the decision is thought to have been made.
The current plan is for the Mugello test to take place in the first week of May, between the final flyaway race at the start of the 2012 campaign and the first event in Europe, which is scheduled to take place in Spain on May 13.
It is understood that Mugello became the preferred option because as well as providing good quality facilities and a venue that is valuable for aerodynamic performance, Ferrari (which owns the circuit) was willing to help host the test - so it would not become too expensive for the teams.
The agreement of the Mugello test plan means that teams are now settled on their pre-season testing plans too - with 2012 running commencing at Jerez on February 7. Two further pre-season tests will take place at Barcelona from February 21-24 and March 1-4.
F1 teams are also seeking a slight tweak to the 2012 schedule, requesting that the Indian and Chinese GPs swap places on the calendar to help with the travel of freight for the opening four races of the campaign.
quote:Two separate DRS zones to be used at Monza
The FIA is to use two independent DRS zones for the first time at the forthcoming Italian Grand Prix.
At most venues this year there has been only one zone in which the overtaking device can be deployed during races, but in Montreal and Valencia two areas were set up.
At those events the two DRS zones were on consecutive straights, but with a single detection point allowing drivers to trigger their wing flap for both.
For Monza, DRS can be deployed both on the start/finish straight and between the second Lesmo and the Ascari chicane. The detection point for the first zone will be on the exit of the Parabolica, with the other between the Lesmos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |