abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101209218
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef vosss het volgende:
Ik ben de laatste tijd twee keer 1 maand gebanned en heb nu net weer een 3 maandenban gehad dus ik heb het even niet allemaal meer kunnen volgen hier, maar wat vinden jullie van Renault die Senna in die auto zet?

Persoonlijk denk ik dat Renault financieel gezien het veel lastiger heeft dan wat wij weten en nu kiezen voor het geld en door Senna in die auto te zetten (en wellicht later Grosjean) zeer gevaarlijk spel spelen en met deze keuze VOLLEDIG gokken op de terugkeer van Kubica om de kar te trekken daar.

Ik zou als ik Renault was Di Resta halen bij FI. Kan Hulk mooi aan de slag daar, Paul naar Renault, het jaar volmaken en mocht Kubica die terugkeer niet kunnen maken nog een jaartje bij Renault blijven en dan daarna als Schumi's contract erop zit richting Mercedes vertrekken.

Mocht Kubica wel terug komen en mocht Schumi volgend jaar alsnog niet mee doen kan Paul dan al naar Mercedes.

Dat leek mij eerlijk gezegd de beste optie voor Renault. En Grosjean, Tjsa, die gun ik ook nog wel een kans, en daar is wel een oplossing voor te vinden lijkt me. Wellicht in een Torro Rosso ofzo :)

Wat vinden jullie van de (in mijn ogen nogal vreemde) keuze van Renault?
Ik bedacht me net dat Genii Capitial (eigenaar van het Renault F1 team) een joint venture is aangegaan met het Braziliaanse WWI Groep. Ik denk dat daar de werkelijke reden zit van het aanstellen van Senna, omdat ze Heidfeld vinden tegenvallen.

Daarnaast zou het raar zijn om een andere rijder dan een van hun testrijders (Grosjean, Senna, Tung, Charouz, etc.) op te roepen om Heidfeld te vervangen. Beste keuze zou Grosjean zijn, maar die wil (nog) niet vanwege de GP2 titel. En de anderen hebben geen F1 ervaring.

Voor volgend jaar is een hele andere situatie, want daarvoor hebben ze Petrov en Kubica onder contract staan. Dan ligt het aan het herstel van Kubica wie er naast Petrov gaat rijden. Als Kubica niet fit is is imho de grootste kanshebber Grosjean.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:47:35 #182
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_101211845
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:40 schreef vosss het volgende:
12 september komt Button een demo geven in het Limburgse Roggel.

Alleen toegankelijk voor mensen uit gemeente Leudal.

Laat ik nou net in die gemeente wonen.

Vosss, beste vriend, mag je als inwoner van de prachtige gemeente Leudal niet een paar gasten meenemen?? O-)
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_101217531
Hamilton rijdt zonder rembehuizing :D

Gloeiende schijven zijn even terug _O_
Calm down, please!
pi_101229376
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:47 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Vosss, beste vriend, mag je als inwoner van de prachtige gemeente Leudal niet een paar gasten meenemen?? O-)
Eigenlijk zouden ze die rembehuizingen sowieso moeyen verbieden. Die gloeiende remschijven horen toch ook bij de show, zeker in combi met regen en/of nachtraces.

Misschien moeten we eerst visum aanvragen ?
pi_101229887
Zou DiResta niet gewoon Schumi vervangen als die stopt.. Als dat niet aan t eind van dit seizoen is, dan wel nog ergens tijdens dit seizoen :P
Where facts are few, experts are many.
pi_101230500
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 20:31 schreef Atreidez het volgende:
Zou DiResta niet gewoon Schumi vervangen als die stopt.. Als dat niet aan t eind van dit seizoen is, dan wel nog ergens tijdens dit seizoen :P
Ik zou hem in elk geval wel naast Rosberg willen zien :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:50:08 #187
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_101230704
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 20:31 schreef Atreidez het volgende:
Di Resta doet het dit jaar gewoon goed. Dat hij mocht rijden bij Force India komt trouwens door Mercedes dat KERS bij het team van Vijay Mallya nu gratis levert.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:32:55 #188
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_101232800
Wauw, echt een supervette dag gehad. Stond met mijn neus bovenop de schuivers van Senna en Di Resta. Echt waanzinnig. En het geluid van de Lotus Renault, niet te beschrijven.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_101233160
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 21:32 schreef RingBewoner het volgende:
En het geluid van de Lotus Renault, niet te beschrijven.
Jawel, bagger scheten geluid. Beetje het zelfde idee als BAR honda 6 jaar geleden.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:40:44 #190
343196 RingBewoner
pi_101233188
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Jawel, bagger scheten geluid. Beetje het zelfde idee als BAR honda 6 jaar geleden.
Onzin. Klinkt fantastisch!
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:41:22 #191
343196 RingBewoner
pi_101233219
Ik upload wel een filmpje als ik volgende week thuis ben! Oordeel dan zelf maar. Vind het echt supergaaf klinken.
pi_101233286
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Vorige maand in duitsland werd ik er anders niet goed van. w/
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:43:30 #193
343196 RingBewoner
pi_101233313
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 21:42 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Vorige maand in duitsland werd ik er anders niet goed van. w/
Welke vind jij mooi dan?
pi_101233415
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Welke vind jij mooi dan?
Niet een die er voor mij echt uit sprong. Maar ik vind het geluid van een f1 auto die zijn tractie niet kwijt kan en dan begint te klapperen niet mooi. :)
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:16:54 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101235092
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Nothing beats V10 _O_
pi_101240306
mr. bean is sneller
pi_101245884
Vorig jaar vond ik persoonlijk de auto's van Button en Lewis het tofste klinken. Live dan bedoel ik.

:)
vosss is de naam,
pi_101251367
Regen verwacht tijdens de kwali *O*
Calm down, please!
pi_101252425
Whats gebeurd met Schummie?
pi_101252975
pi_101253424
Ik ben met hemelvaart voor het eerst op Spa geweest, met het Spaitalia event. Het leuke is dat als ik nu zo de training bekijk ik een veel beter beeld heb van hoe de baan loopt en van waar alles is.

En nog meer onder de indruk van Eau Rouge, de F1 wagens er tegenop zien vliegen als je dikke Ferrari's en Lambo's met moeite omhoog hebt zien komen. Wat me ook opvalt is dat die sportwagens allemaal remden onderaan en de F1 gewoon doorblazen.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:29:20 #203
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_101267427
quote:
Mark Webber tekende contractverlenging al in Hongarije
Vanochtend werd duidelijk dat Mark Webber ook volgend seizoen zal racen voor Red Bull Racing. De Australiër werd door het Oostenrijkse team bevestigd voor 2012, maar Webber zelf had al langere tijd de zekerheid van een stoeltje. Al tijdens het raceweekend in Hongarije tekende hij het contract met Red Bull.

"Ik heb niet lang geleden getekend", vertelde Webber tijdens de persconferentie na de kwalificatie. "Het was zelfs vorig raceweekend, op de zondag. "Voor mij is het niet slecht dat mijn contract steeds met één jaar wordt verlengt. Ook het team zal het wel goed uikomen. Het is een beetje 50-50."
Opmerkelijk dat dat zo lang verzwegen werd door zowel team als Webber .....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_101268207
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 14:44 schreef Karstman het volgende:
Ik ben met hemelvaart voor het eerst op Spa geweest, met het Spaitalia event. Het leuke is dat als ik nu zo de training bekijk ik een veel beter beeld heb van hoe de baan loopt en van waar alles is.

En nog meer onder de indruk van Eau Rouge, de F1 wagens er tegenop zien vliegen als je dikke Ferrari's en Lambo's met moeite omhoog hebt zien komen. Wat me ook opvalt is dat die sportwagens allemaal remden onderaan en de F1 gewoon doorblazen.

Mooi filmpje om te zien hoe groot het verschil in snelheid is op Eau Rouge.

:9
vosss is de naam,
pi_101283032
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 21:48 schreef vosss het volgende:

[..]

Mooi filmpje om te zien hoe groot het verschil in snelheid is op Eau Rouge.

:9
_O_ TOP filmpje :D Heel logisch allemaal maar nog nooit zo naast elkaar gezien, thx!
Calm down, please!
  zondag 28 augustus 2011 @ 13:03:44 #206
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101284413
Formula 1 teams pick Mugello for 2012's new mid-season test
By Jonathan Noble Sunday, August 28th 2011, 10:21 GMT

quote:
Formula 1 testing will return to Mugello next year after teams provisionally agreed for their in-season run to take place at the Italian track, AUTOSPORT can reveal.

The Formula One Teams' Association (FOTA) met on Sunday morning to discuss the venue for the single in-season test that outfits have been looking at slotting in.

Silverstone, Barcelona and Jerez were all discussed as possibilities, but high level sources have revealed that in the end it was decided that Mugello would be the best option. It is understood that some of the smaller teams are still lobbying to try and have the test at the UK venue, though the decision is thought to have been made.

The current plan is for the Mugello test to take place in the first week of May, between the final flyaway race at the start of the 2012 campaign and the first event in Europe, which is scheduled to take place in Spain on May 13.

It is understood that Mugello became the preferred option because as well as providing good quality facilities and a venue that is valuable for aerodynamic performance, Ferrari (which owns the circuit) was willing to help host the test - so it would not become too expensive for the teams.

The agreement of the Mugello test plan means that teams are now settled on their pre-season testing plans too - with 2012 running commencing at Jerez on February 7. Two further pre-season tests will take place at Barcelona from February 21-24 and March 1-4.

F1 teams are also seeking a slight tweak to the 2012 schedule, requesting that the Indian and Chinese GPs swap places on the calendar to help with the travel of freight for the opening four races of the campaign.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/94068
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:40:54 #207
34586 kepler
No bounce, no play
pi_101339255

(Let niet op de muziek :D)

Supermooi, en laten wij nu ook zo'n robot op ons werk hebben staan :D Eens kijken of we dat ook kunnen maken :P
The line is a dot to you!
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:48:28 #208
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_101339523
F1 op Mugello *O*! Prachtig circuit, persoonlijk zou ik het liever hebben dat ze daar gaan racen dan op Monza.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_101340818
quote:
Two separate DRS zones to be used at Monza

The FIA is to use two independent DRS zones for the first time at the forthcoming Italian Grand Prix.

At most venues this year there has been only one zone in which the overtaking device can be deployed during races, but in Montreal and Valencia two areas were set up.

At those events the two DRS zones were on consecutive straights, but with a single detection point allowing drivers to trigger their wing flap for both.

For Monza, DRS can be deployed both on the start/finish straight and between the second Lesmo and the Ascari chicane. The detection point for the first zone will be on the exit of the Parabolica, with the other between the Lesmos.
pi_101344213
Alsof 1 zo'n zone op Monza al niet genoeg is.. Juist daar werd altijd wel ingehaald :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')