Dat zeg ik, zet Di Resta in die auto. Die kost waarschijnlijk wel wat, maar die brengt ook watquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Senna brengt geld mee, dat is op dit moment beter voor Renault-Lotus dan een coureur die men moet betalen en toch niet veel extra's brengt.
Bij Torro Rossoquote:Grosjean laten ze gewoon de GP2 titel pakken, die zien we volgend jaar wel in de f1.
quote:Overigens wordt Di Resta in 2015 gewoon wereldkampioen. Dat jullie dat alvast weten.
Bij Mercedes. Jaar ervoor pakt Rosberg de titel, eveneens voor Mercedes. Verder pakt Vettel hem in 2013 nog een keer en volgend jaar Alonso. Button en Lewis winnen hem nooit meer in hun carriere.
Wees maar blij dat je hem kwijt bent want lijkt me een waardeloos dingquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:49 schreef Meike26 het volgende:
Nu weet ik eindelijk waar m'n glazen bol is@Vosss
Ik bedacht me net dat Genii Capitial (eigenaar van het Renault F1 team) een joint venture is aangegaan met het Braziliaanse WWI Groep. Ik denk dat daar de werkelijke reden zit van het aanstellen van Senna, omdat ze Heidfeld vinden tegenvallen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef vosss het volgende:
Ik ben de laatste tijd twee keer 1 maand gebanned en heb nu net weer een 3 maandenban gehad dus ik heb het even niet allemaal meer kunnen volgen hier, maar wat vinden jullie van Renault die Senna in die auto zet?
Persoonlijk denk ik dat Renault financieel gezien het veel lastiger heeft dan wat wij weten en nu kiezen voor het geld en door Senna in die auto te zetten (en wellicht later Grosjean) zeer gevaarlijk spel spelen en met deze keuze VOLLEDIG gokken op de terugkeer van Kubica om de kar te trekken daar.
Ik zou als ik Renault was Di Resta halen bij FI. Kan Hulk mooi aan de slag daar, Paul naar Renault, het jaar volmaken en mocht Kubica die terugkeer niet kunnen maken nog een jaartje bij Renault blijven en dan daarna als Schumi's contract erop zit richting Mercedes vertrekken.
Mocht Kubica wel terug komen en mocht Schumi volgend jaar alsnog niet mee doen kan Paul dan al naar Mercedes.
Dat leek mij eerlijk gezegd de beste optie voor Renault. En Grosjean, Tjsa, die gun ik ook nog wel een kans, en daar is wel een oplossing voor te vinden lijkt me. Wellicht in een Torro Rosso ofzo
Wat vinden jullie van de (in mijn ogen nogal vreemde) keuze van Renault?
Vosss, beste vriend, mag je als inwoner van de prachtige gemeente Leudal niet een paar gasten meenemen??quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:40 schreef vosss het volgende:
12 september komt Button een demo geven in het Limburgse Roggel.
Alleen toegankelijk voor mensen uit gemeente Leudal.
Laat ik nou net in die gemeente wonen.
Eigenlijk zouden ze die rembehuizingen sowieso moeyen verbieden. Die gloeiende remschijven horen toch ook bij de show, zeker in combi met regen en/of nachtraces.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Vosss, beste vriend, mag je als inwoner van de prachtige gemeente Leudal niet een paar gasten meenemen??
Ik zou hem in elk geval wel naast Rosberg willen zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:31 schreef Atreidez het volgende:
Zou DiResta niet gewoon Schumi vervangen als die stopt.. Als dat niet aan t eind van dit seizoen is, dan wel nog ergens tijdens dit seizoen
Di Resta doet het dit jaar gewoon goed. Dat hij mocht rijden bij Force India komt trouwens door Mercedes dat KERS bij het team van Vijay Mallya nu gratis levert.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:31 schreef Atreidez het volgende:
Zou DiResta niet gewoon Schumi vervangen als die stopt.. Als dat niet aan t eind van dit seizoen is, dan wel nog ergens tijdens dit seizoen
Jawel, bagger scheten geluid. Beetje het zelfde idee als BAR honda 6 jaar geleden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:32 schreef RingBewoner het volgende:
En het geluid van de Lotus Renault, niet te beschrijven.
Onzin. Klinkt fantastisch!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jawel, bagger scheten geluid. Beetje het zelfde idee als BAR honda 6 jaar geleden.
Welke vind jij mooi dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vorige maand in duitsland werd ik er anders niet goed van.
Niet een die er voor mij echt uit sprong. Maar ik vind het geluid van een f1 auto die zijn tractie niet kwijt kan en dan begint te klapperen niet mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |