Afrit Malmedy is normaliter sneller, maar ik denk dat ze van de organisatie de drukte wat willen splitsen. De E42 wordt ook gebruikt door de duizenden Duitsers die naar het circuit komen en belangrijker: naar huis gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Oordoppen zal ik zeker meenemen. De TT vond ik al oorverdovend hard.
Bij de tickets die ik toegestuurd kreeg wordt trouwens snelweg E25, afrit Werbomont aangegeven als voorkeursroute naar 'Entree Blanchimont' terwijl op de site van spagrandprix.com de E42, afrit Malmedy genoemd wordt.
yup, ook op de 360quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:26 schreef JohnB52 het volgende:
Net bij Wehkamp.nl F1 2011 gepreordered, voor maar 47,25 (xbox360)
Zijn dr nog meer die het willen gaan spelen?
Ben wel sinds n paar dagen weer begonnen met F1 2010, om in de stemming te komen
Een kat in het nauw maakt rare sprongen,quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:25 schreef MK84 het volgende:
Het is nu officieel dat Bruno Senna rijdt in Spa.
Heidfeld deed het toch niet zo slecht? Zijn kwalificatie was niet goed, maar ze gaan toch niet verwachten dat Senna het beter gaat doen?
ik wacht het wel eerst even af na de deceptie van 2010quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:26 schreef JohnB52 het volgende:
Net bij Wehkamp.nl F1 2011 gepreordered, voor maar 47,25 (xbox360)
Zijn dr nog meer die het willen gaan spelen?
Ben wel sinds n paar dagen weer begonnen met F1 2010, om in de stemming te komen
Ik verwacht dat wanneer Kubica terugkeert het wel beter zal gaan met Lotus Renault GP. Aan een team met de Pool willen sponsoren zich wel binden, aan een team met Heidfeld helaas niet. Heidfeld is degelijkheid, maar sponsoren gaan voor zichtbaarheid en spektakel. Senna brengt nu geld mee en in imo gewoon een tussenpaus en zal wat gaten in de begroting dichten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:03 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt rare sprongen,
financiële problemen + waardeloze leiding =![]()
Wat zal Team Lotus gaan lachen binnenkort ..
Heidfeld deed het wat mij betreft prima. Het was geen Kubica, maar hij staat in het klassement zelfs hoger dan Petrov...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:25 schreef MK84 het volgende:
Het is nu officieel dat Bruno Senna rijdt in Spa.
Heidfeld deed het toch niet zo slecht? Zijn kwalificatie was niet goed, maar ze gaan toch niet verwachten dat Senna het beter gaat doen?
Juist door het inzetten van Senna krijg ik mijn twijfels of Kubica wel terugkomt volgend seizoen. Heb zelf een beetje het idee dat ze proberen te kijken wie ze in 2012 naast Petrov kunnen zetten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik verwacht dat wanneer Kubica terugkeert het wel beter zal gaan met Lotus Renault GP. Aan een team met de Pool willen sponsoren zich wel binden, aan een team met Heidfeld helaas niet. Heidfeld is degelijkheid, maar sponsoren gaan voor zichtbaarheid en spektakel. Senna brengt nu geld mee en in imo gewoon een tussenpaus en zal wat gaten in de begroting dichten.
Al waren de V10's nog harder. Eén V8 trekken mijn oren nog wel aardig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het geluid gaat door merg en been, bereid je maar alvast voor, want het geluid op televisie doet die wagens geen recht.
Eigenlijk heb je dat wel bij alle evenementen, iedereen wil gelijk naar huis. Of zou er na afloop gelegenheid zijn om wat rond te struinen langs de verkoopstalletjes en pas rond 18:00 uur richting auto te gaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:25 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je uren lang kunt wachten voordat je harder dan 5km/u kunt rijden. Vorig jaar stonden een paar bekenden van me ook op de parking bij Blanchimont. Ze zaten om 16:00 in de auto en 3,5 uur later waren ze pas van de parking af.
Is gelijkwaardig aan Petrov, kwalificatie is Petrov vaak beter en in de race Heidfeld, dan schat ik Petrov ook niet al te hoog in. In de positie van Renault snap ik het wel, financieel gaat het niet goed en sportief heb je een echte topcoureur zoals Kubica vorig jaar nodig wil je een beetje mee kunnen doen, Heidfeld kan dat toch niet brengen dan kun je beter voor wat extra cash gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Waffle het volgende:
[..]
Heidfeld deed het wat mij betreft prima. Het was geen Kubica, maar hij staat in het klassement zelfs hoger dan Petrov...
Hmm, zonder stuur ga ik daar niet aan beginnen...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Online is wel fun, nog meer die online spelen @ 360?
maar petrov brengt een hoop roebels binnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Waffle het volgende:
[..]
Heidfeld deed het wat mij betreft prima. Het was geen Kubica, maar hij staat in het klassement zelfs hoger dan Petrov...
Waarom nou in Roggel?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:40 schreef vosss het volgende:
12 september komt Button een demo geven in het Limburgse Roggel.
Alleen toegankelijk voor mensen uit gemeente Leudal.
Laat ik nou net in die gemeente wonen.
Helaas niet naar Spa met de camper dit jaar wegens geen geld en moeten werken, dus dan maar even dat evenementje van Vodafoon meepakken hier om de hoek
http://www.f1fanatic.co.u(...)chumachers-f1-debut/quote:vAfter two laps of the track under pedal power, Schumacher and his manager headed off for the evening. No accommodation had been provided for them so they stayed at a youth hostel just outside Spa.
Ja, dat staat er ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:29 schreef vosss het volgende:
Sowieso was dat wel mooi.
Omdat die ene knakker in de bajes zat vroegen ze aan Schumacher of hij Spa Francorchamps kende. Dat kende Schumacher wel en daarom mocht hij invallen.
Ze bedoelde echter of hij er wel eens geraced had en dat was niet zo, hij had er wel eens van gehoord
Als Kubica terugkeert bij Renault. Het gerucht gaat dat hij het niet ziet zitten met het nieuwe management van Renault en daar weg wil. Om naar een ander team te kunnen moet hij wel laten zien nog steeds te kunnen racen en wil dus de laatste wedstrijd(en) van het seizoen kunnen rijden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik verwacht dat wanneer Kubica terugkeert het wel beter zal gaan met Lotus Renault GP. Aan een team met de Pool willen sponsoren zich wel binden, aan een team met Heidfeld helaas niet. Heidfeld is degelijkheid, maar sponsoren gaan voor zichtbaarheid en spektakel. Senna brengt nu geld mee en in imo gewoon een tussenpaus en zal wat gaten in de begroting dichten.
Dat zeg ik, zet Di Resta in die auto. Die kost waarschijnlijk wel wat, maar die brengt ook watquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Senna brengt geld mee, dat is op dit moment beter voor Renault-Lotus dan een coureur die men moet betalen en toch niet veel extra's brengt.
Bij Torro Rossoquote:Grosjean laten ze gewoon de GP2 titel pakken, die zien we volgend jaar wel in de f1.
quote:Overigens wordt Di Resta in 2015 gewoon wereldkampioen. Dat jullie dat alvast weten.
Bij Mercedes. Jaar ervoor pakt Rosberg de titel, eveneens voor Mercedes. Verder pakt Vettel hem in 2013 nog een keer en volgend jaar Alonso. Button en Lewis winnen hem nooit meer in hun carriere.
Wees maar blij dat je hem kwijt bent want lijkt me een waardeloos dingquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:49 schreef Meike26 het volgende:
Nu weet ik eindelijk waar m'n glazen bol is@Vosss
Ik bedacht me net dat Genii Capitial (eigenaar van het Renault F1 team) een joint venture is aangegaan met het Braziliaanse WWI Groep. Ik denk dat daar de werkelijke reden zit van het aanstellen van Senna, omdat ze Heidfeld vinden tegenvallen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef vosss het volgende:
Ik ben de laatste tijd twee keer 1 maand gebanned en heb nu net weer een 3 maandenban gehad dus ik heb het even niet allemaal meer kunnen volgen hier, maar wat vinden jullie van Renault die Senna in die auto zet?
Persoonlijk denk ik dat Renault financieel gezien het veel lastiger heeft dan wat wij weten en nu kiezen voor het geld en door Senna in die auto te zetten (en wellicht later Grosjean) zeer gevaarlijk spel spelen en met deze keuze VOLLEDIG gokken op de terugkeer van Kubica om de kar te trekken daar.
Ik zou als ik Renault was Di Resta halen bij FI. Kan Hulk mooi aan de slag daar, Paul naar Renault, het jaar volmaken en mocht Kubica die terugkeer niet kunnen maken nog een jaartje bij Renault blijven en dan daarna als Schumi's contract erop zit richting Mercedes vertrekken.
Mocht Kubica wel terug komen en mocht Schumi volgend jaar alsnog niet mee doen kan Paul dan al naar Mercedes.
Dat leek mij eerlijk gezegd de beste optie voor Renault. En Grosjean, Tjsa, die gun ik ook nog wel een kans, en daar is wel een oplossing voor te vinden lijkt me. Wellicht in een Torro Rosso ofzo
Wat vinden jullie van de (in mijn ogen nogal vreemde) keuze van Renault?
Vosss, beste vriend, mag je als inwoner van de prachtige gemeente Leudal niet een paar gasten meenemen??quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:40 schreef vosss het volgende:
12 september komt Button een demo geven in het Limburgse Roggel.
Alleen toegankelijk voor mensen uit gemeente Leudal.
Laat ik nou net in die gemeente wonen.
Eigenlijk zouden ze die rembehuizingen sowieso moeyen verbieden. Die gloeiende remschijven horen toch ook bij de show, zeker in combi met regen en/of nachtraces.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Vosss, beste vriend, mag je als inwoner van de prachtige gemeente Leudal niet een paar gasten meenemen??
Ik zou hem in elk geval wel naast Rosberg willen zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:31 schreef Atreidez het volgende:
Zou DiResta niet gewoon Schumi vervangen als die stopt.. Als dat niet aan t eind van dit seizoen is, dan wel nog ergens tijdens dit seizoen
Di Resta doet het dit jaar gewoon goed. Dat hij mocht rijden bij Force India komt trouwens door Mercedes dat KERS bij het team van Vijay Mallya nu gratis levert.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:31 schreef Atreidez het volgende:
Zou DiResta niet gewoon Schumi vervangen als die stopt.. Als dat niet aan t eind van dit seizoen is, dan wel nog ergens tijdens dit seizoen
Jawel, bagger scheten geluid. Beetje het zelfde idee als BAR honda 6 jaar geleden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:32 schreef RingBewoner het volgende:
En het geluid van de Lotus Renault, niet te beschrijven.
Onzin. Klinkt fantastisch!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jawel, bagger scheten geluid. Beetje het zelfde idee als BAR honda 6 jaar geleden.
Welke vind jij mooi dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vorige maand in duitsland werd ik er anders niet goed van.
Niet een die er voor mij echt uit sprong. Maar ik vind het geluid van een f1 auto die zijn tractie niet kwijt kan en dan begint te klapperen niet mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |