abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:25:58 #151
37554 CloseToTheEdge
I get up, I get down
pi_101134082
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Oordoppen zal ik zeker meenemen. De TT vond ik al oorverdovend hard.

Bij de tickets die ik toegestuurd kreeg wordt trouwens snelweg E25, afrit Werbomont aangegeven als voorkeursroute naar 'Entree Blanchimont' terwijl op de site van spagrandprix.com de E42, afrit Malmedy genoemd wordt.
Afrit Malmedy is normaliter sneller, maar ik denk dat ze van de organisatie de drukte wat willen splitsen. De E42 wordt ook gebruikt door de duizenden Duitsers die naar het circuit komen en belangrijker: naar huis gaan.

Reken er maar op dat je uren lang kunt wachten voordat je harder dan 5km/u kunt rijden. Vorig jaar stonden een paar bekenden van me ook op de parking bij Blanchimont. Ze zaten om 16:00 in de auto en 3,5 uur later waren ze pas van de parking af.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:57:42 #152
34586 kepler
No bounce, no play
pi_101137194
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 08:26 schreef JohnB52 het volgende:
Net bij Wehkamp.nl F1 2011 gepreordered, voor maar 47,25 (xbox360)

Zijn dr nog meer die het willen gaan spelen?

Ben wel sinds n paar dagen weer begonnen met F1 2010, om in de stemming te komen :)
yup, ook op de 360 :)
The line is a dot to you!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:58:58 #153
34586 kepler
No bounce, no play
pi_101137235
Ik denk dat ik volgend jaar ook naar Spa ga, maar dan wel op de motor als ik het zo lees :D
pi_101138395
Het is nu officieel dat Bruno Senna rijdt in Spa.
Heidfeld deed het toch niet zo slecht? Zijn kwalificatie was niet goed, maar ze gaan toch niet verwachten dat Senna het beter gaat doen?
pi_101139811
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:25 schreef MK84 het volgende:
Heidfeld deed het toch niet zo slecht? Zijn kwalificatie was niet goed, maar ze gaan toch niet verwachten dat Senna het beter gaat doen?
Een kat in het nauw maakt rare sprongen,

financiële problemen + waardeloze leiding = :W

Wat zal Team Lotus gaan lachen binnenkort .. ^O^
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_101139860
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 08:26 schreef JohnB52 het volgende:
Net bij Wehkamp.nl F1 2011 gepreordered, voor maar 47,25 (xbox360)

Zijn dr nog meer die het willen gaan spelen?

Ben wel sinds n paar dagen weer begonnen met F1 2010, om in de stemming te komen :)
ik wacht het wel eerst even af na de deceptie van 2010 ;(
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_101141040
Zo slecht was ie niet! vermaak me er prima mee, soms jammer van de bugs, maar valt prima mee te racen. Ik heb ook F1 2009 gespeeld op de Wii, dat was wel n drama!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 24 augustus 2011 @ 20:33:16 #158
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_101141112
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:03 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Een kat in het nauw maakt rare sprongen,

financiële problemen + waardeloze leiding = :W

Wat zal Team Lotus gaan lachen binnenkort .. ^O^
Ik verwacht dat wanneer Kubica terugkeert het wel beter zal gaan met Lotus Renault GP. Aan een team met de Pool willen sponsoren zich wel binden, aan een team met Heidfeld helaas niet. Heidfeld is degelijkheid, maar sponsoren gaan voor zichtbaarheid en spektakel. Senna brengt nu geld mee en in imo gewoon een tussenpaus en zal wat gaten in de begroting dichten.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_101141125
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:25 schreef MK84 het volgende:
Heidfeld deed het wat mij betreft prima. Het was geen Kubica, maar hij staat in het klassement zelfs hoger dan Petrov...
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_101141314
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik verwacht dat wanneer Kubica terugkeert het wel beter zal gaan met Lotus Renault GP. Aan een team met de Pool willen sponsoren zich wel binden, aan een team met Heidfeld helaas niet. Heidfeld is degelijkheid, maar sponsoren gaan voor zichtbaarheid en spektakel. Senna brengt nu geld mee en in imo gewoon een tussenpaus en zal wat gaten in de begroting dichten.
Juist door het inzetten van Senna krijg ik mijn twijfels of Kubica wel terugkomt volgend seizoen. Heb zelf een beetje het idee dat ze proberen te kijken wie ze in 2012 naast Petrov kunnen zetten.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Het geluid gaat door merg en been, bereid je maar alvast voor, want het geluid op televisie doet die wagens geen recht. :D
Al waren de V10's nog harder. Eén V8 trekken mijn oren nog wel aardig. :P
pi_101144855
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:25 schreef CloseToTheEdge het volgende:

[..]

Reken er maar op dat je uren lang kunt wachten voordat je harder dan 5km/u kunt rijden. Vorig jaar stonden een paar bekenden van me ook op de parking bij Blanchimont. Ze zaten om 16:00 in de auto en 3,5 uur later waren ze pas van de parking af.
Eigenlijk heb je dat wel bij alle evenementen, iedereen wil gelijk naar huis. Of zou er na afloop gelegenheid zijn om wat rond te struinen langs de verkoopstalletjes en pas rond 18:00 uur richting auto te gaan?
Wie dit leest is gek
pi_101146652
Misschien treedt Eddie (+band) nog op ergens ;)
Where facts are few, experts are many.
pi_101159718
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:57 schreef kepler het volgende:

[..]

yup, ook op de 360 :)
Online is wel fun, nog meer die online spelen @ 360?
pi_101159723
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Waffle het volgende:

[..]

Heidfeld deed het wat mij betreft prima. Het was geen Kubica, maar hij staat in het klassement zelfs hoger dan Petrov...
Is gelijkwaardig aan Petrov, kwalificatie is Petrov vaak beter en in de race Heidfeld, dan schat ik Petrov ook niet al te hoog in. In de positie van Renault snap ik het wel, financieel gaat het niet goed en sportief heb je een echte topcoureur zoals Kubica vorig jaar nodig wil je een beetje mee kunnen doen, Heidfeld kan dat toch niet brengen dan kun je beter voor wat extra cash gaan.
pi_101168803
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 04:38 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Online is wel fun, nog meer die online spelen @ 360?
Hmm, zonder stuur ga ik daar niet aan beginnen...
pi_101170287
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Waffle het volgende:

[..]

maar petrov brengt een hoop roebels binnen
pi_101173065
12 september komt Button een demo geven in het Limburgse Roggel.

Alleen toegankelijk voor mensen uit gemeente Leudal.

Laat ik nou net in die gemeente wonen.

Helaas niet naar Spa met de camper dit jaar wegens geen geld en moeten werken, dus dan maar even dat evenementje van Vodafoon meepakken hier om de hoek _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_101176328
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:40 schreef vosss het volgende:

Helaas niet naar Spa met de camper dit jaar wegens geen geld en moeten werken, dus dan maar even dat evenementje van Vodafoon meepakken hier om de hoek _O_
Waarom nou in Roggel? :{

Ah, Glasvezel ..

Liever in Weert ;)
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:18:26 #169
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_101176517
Liever in Eijsden ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 25-08-2011 19:05:34 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_101177103
of venray ( :') )
blablablablablablablablablablablablablabla
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:08:46 #171
34586 kepler
No bounce, no play
pi_101181701
Verhaaltje over de eerste race van Schumacher, vooral dit stukje vond ik wel mooi :D

quote:
vAfter two laps of the track under pedal power, Schumacher and his manager headed off for the evening. No accommodation had been provided for them so they stayed at a youth hostel just outside Spa.
http://www.f1fanatic.co.u(...)chumachers-f1-debut/
pi_101182781
Sowieso was dat wel mooi.

Omdat die ene knakker in de bajes zat vroegen ze aan Schumacher of hij Spa Francorchamps kende. Dat kende Schumacher wel en daarom mocht hij invallen.

Ze bedoelde echter of hij er wel eens geraced had en dat was niet zo, hij had er wel eens van gehoord :)
vosss is de naam,
  donderdag 25 augustus 2011 @ 19:53:51 #173
34586 kepler
No bounce, no play
pi_101183870
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:29 schreef vosss het volgende:
Sowieso was dat wel mooi.

Omdat die ene knakker in de bajes zat vroegen ze aan Schumacher of hij Spa Francorchamps kende. Dat kende Schumacher wel en daarom mocht hij invallen.

Ze bedoelde echter of hij er wel eens geraced had en dat was niet zo, hij had er wel eens van gehoord :)
Ja, dat staat er ook :D Willy Weber zei dat Schumacher wel 100x had gereden op Spa, terwijl hij er inderdaad nooit was geweest :')
pi_101193245
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:33 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Als Kubica terugkeert bij Renault. Het gerucht gaat dat hij het niet ziet zitten met het nieuwe management van Renault en daar weg wil. Om naar een ander team te kunnen moet hij wel laten zien nog steeds te kunnen racen en wil dus de laatste wedstrijd(en) van het seizoen kunnen rijden.

Maar dat is dus een gerucht dat ik ergens (weet niet meer waar) gelezen heb.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_101193311
Ik ben de laatste tijd twee keer 1 maand gebanned en heb nu net weer een 3 maandenban gehad dus ik heb het even niet allemaal meer kunnen volgen hier, maar wat vinden jullie van Renault die Senna in die auto zet?

Persoonlijk denk ik dat Renault financieel gezien het veel lastiger heeft dan wat wij weten en nu kiezen voor het geld en door Senna in die auto te zetten (en wellicht later Grosjean) zeer gevaarlijk spel spelen en met deze keuze VOLLEDIG gokken op de terugkeer van Kubica om de kar te trekken daar.

Ik zou als ik Renault was Di Resta halen bij FI. Kan Hulk mooi aan de slag daar, Paul naar Renault, het jaar volmaken en mocht Kubica die terugkeer niet kunnen maken nog een jaartje bij Renault blijven en dan daarna als Schumi's contract erop zit richting Mercedes vertrekken.

Mocht Kubica wel terug komen en mocht Schumi volgend jaar alsnog niet mee doen kan Paul dan al naar Mercedes.

Dat leek mij eerlijk gezegd de beste optie voor Renault. En Grosjean, Tjsa, die gun ik ook nog wel een kans, en daar is wel een oplossing voor te vinden lijkt me. Wellicht in een Torro Rosso ofzo :)

Wat vinden jullie van de (in mijn ogen nogal vreemde) keuze van Renault?
vosss is de naam,
pi_101193642
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:55 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Senna brengt geld mee, dat is op dit moment beter voor Renault-Lotus dan een coureur die men moet betalen en toch niet veel extra's brengt.
Dat zeg ik, zet Di Resta in die auto. Die kost waarschijnlijk wel wat, maar die brengt ook wat :Y

quote:
Grosjean laten ze gewoon de GP2 titel pakken, die zien we volgend jaar wel in de f1.
Bij Torro Rosso :)

Overigens wordt Di Resta in 2015 gewoon wereldkampioen. Dat jullie dat alvast weten.
Bij Mercedes. Jaar ervoor pakt Rosberg de titel, eveneens voor Mercedes. Verder pakt Vettel hem in 2013 nog een keer en volgend jaar Alonso. Button en Lewis winnen hem nooit meer in hun carriere.

:+
vosss is de naam,
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:23:41 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101206502
quote:
Overigens wordt Di Resta in 2015 gewoon wereldkampioen. Dat jullie dat alvast weten.
Bij Mercedes. Jaar ervoor pakt Rosberg de titel, eveneens voor Mercedes. Verder pakt Vettel hem in 2013 nog een keer en volgend jaar Alonso. Button en Lewis winnen hem nooit meer in hun carriere.

:+
:) Fijn weten we dat ook vast. Kan ik de komende 5 jaar me richten op een andere sport, tafeltennis of korfbal, ben er nog niet helemaal uit...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_101207160
Nu weet ik eindelijk waar m'n glazen bol is :( @Vosss
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:55:11 #180
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101207380
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 10:49 schreef Meike26 het volgende:
Nu weet ik eindelijk waar m'n glazen bol is :( @Vosss
Wees maar blij dat je hem kwijt bent want lijkt me een waardeloos ding ;)
pi_101209218
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef vosss het volgende:
Ik ben de laatste tijd twee keer 1 maand gebanned en heb nu net weer een 3 maandenban gehad dus ik heb het even niet allemaal meer kunnen volgen hier, maar wat vinden jullie van Renault die Senna in die auto zet?

Persoonlijk denk ik dat Renault financieel gezien het veel lastiger heeft dan wat wij weten en nu kiezen voor het geld en door Senna in die auto te zetten (en wellicht later Grosjean) zeer gevaarlijk spel spelen en met deze keuze VOLLEDIG gokken op de terugkeer van Kubica om de kar te trekken daar.

Ik zou als ik Renault was Di Resta halen bij FI. Kan Hulk mooi aan de slag daar, Paul naar Renault, het jaar volmaken en mocht Kubica die terugkeer niet kunnen maken nog een jaartje bij Renault blijven en dan daarna als Schumi's contract erop zit richting Mercedes vertrekken.

Mocht Kubica wel terug komen en mocht Schumi volgend jaar alsnog niet mee doen kan Paul dan al naar Mercedes.

Dat leek mij eerlijk gezegd de beste optie voor Renault. En Grosjean, Tjsa, die gun ik ook nog wel een kans, en daar is wel een oplossing voor te vinden lijkt me. Wellicht in een Torro Rosso ofzo :)

Wat vinden jullie van de (in mijn ogen nogal vreemde) keuze van Renault?
Ik bedacht me net dat Genii Capitial (eigenaar van het Renault F1 team) een joint venture is aangegaan met het Braziliaanse WWI Groep. Ik denk dat daar de werkelijke reden zit van het aanstellen van Senna, omdat ze Heidfeld vinden tegenvallen.

Daarnaast zou het raar zijn om een andere rijder dan een van hun testrijders (Grosjean, Senna, Tung, Charouz, etc.) op te roepen om Heidfeld te vervangen. Beste keuze zou Grosjean zijn, maar die wil (nog) niet vanwege de GP2 titel. En de anderen hebben geen F1 ervaring.

Voor volgend jaar is een hele andere situatie, want daarvoor hebben ze Petrov en Kubica onder contract staan. Dan ligt het aan het herstel van Kubica wie er naast Petrov gaat rijden. Als Kubica niet fit is is imho de grootste kanshebber Grosjean.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:47:35 #182
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_101211845
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:40 schreef vosss het volgende:

Vosss, beste vriend, mag je als inwoner van de prachtige gemeente Leudal niet een paar gasten meenemen?? O-)
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_101217531
Hamilton rijdt zonder rembehuizing :D

Gloeiende schijven zijn even terug _O_
Calm down, please!
pi_101229376
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:47 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Vosss, beste vriend, mag je als inwoner van de prachtige gemeente Leudal niet een paar gasten meenemen?? O-)
Eigenlijk zouden ze die rembehuizingen sowieso moeyen verbieden. Die gloeiende remschijven horen toch ook bij de show, zeker in combi met regen en/of nachtraces.

Misschien moeten we eerst visum aanvragen ?
pi_101229887
Zou DiResta niet gewoon Schumi vervangen als die stopt.. Als dat niet aan t eind van dit seizoen is, dan wel nog ergens tijdens dit seizoen :P
Where facts are few, experts are many.
pi_101230500
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 20:31 schreef Atreidez het volgende:
Zou DiResta niet gewoon Schumi vervangen als die stopt.. Als dat niet aan t eind van dit seizoen is, dan wel nog ergens tijdens dit seizoen :P
Ik zou hem in elk geval wel naast Rosberg willen zien :Y
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:50:08 #187
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_101230704
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 20:31 schreef Atreidez het volgende:
Di Resta doet het dit jaar gewoon goed. Dat hij mocht rijden bij Force India komt trouwens door Mercedes dat KERS bij het team van Vijay Mallya nu gratis levert.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:32:55 #188
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_101232800
Wauw, echt een supervette dag gehad. Stond met mijn neus bovenop de schuivers van Senna en Di Resta. Echt waanzinnig. En het geluid van de Lotus Renault, niet te beschrijven.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_101233160
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 21:32 schreef RingBewoner het volgende:
En het geluid van de Lotus Renault, niet te beschrijven.
Jawel, bagger scheten geluid. Beetje het zelfde idee als BAR honda 6 jaar geleden.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:40:44 #190
343196 RingBewoner
pi_101233188
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Jawel, bagger scheten geluid. Beetje het zelfde idee als BAR honda 6 jaar geleden.
Onzin. Klinkt fantastisch!
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:41:22 #191
343196 RingBewoner
pi_101233219
Ik upload wel een filmpje als ik volgende week thuis ben! Oordeel dan zelf maar. Vind het echt supergaaf klinken.
pi_101233286
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Vorige maand in duitsland werd ik er anders niet goed van. w/
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:43:30 #193
343196 RingBewoner
pi_101233313
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 21:42 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Vorige maand in duitsland werd ik er anders niet goed van. w/
Welke vind jij mooi dan?
pi_101233415
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Welke vind jij mooi dan?
Niet een die er voor mij echt uit sprong. Maar ik vind het geluid van een f1 auto die zijn tractie niet kwijt kan en dan begint te klapperen niet mooi. :)
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:16:54 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101235092
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 21:40 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Nothing beats V10 _O_
pi_101240306
mr. bean is sneller
pi_101245884
Vorig jaar vond ik persoonlijk de auto's van Button en Lewis het tofste klinken. Live dan bedoel ik.

:)
vosss is de naam,
pi_101251367
Regen verwacht tijdens de kwali *O*
Calm down, please!
pi_101252425
Whats gebeurd met Schummie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: