Zou cool zijn!! Hoop niet dat ze bij de ingang behalve het kaartje ook nog om een bewijs vragen dat je in de gemeente woont. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 1 september 2011 17:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Vandaag post gehad met een code.
Volgens mij heeft iedere inwoner van de gemeente diezelfde brief gekregen met een unieke code.
Vanaf 2100 uur kan ik op een website kaartjes aanvragen, 4 per huishouden en ik ben met mij en brennie, dus dan heb ik er 2 over, mits dat reserveren goed gaat
Ik ben nu aan het kijken dat ik wat extra kaartjes kan regelen van mensen die niet gaan maar wel een code hebben. De vraag is even of ze kijken naar IP-adres. Indien niet dan moet 12 kaartjes makkelijk haalbaar zijn als die site niet crashed. Een paar collega's wilde ook wel gaan, maar met een beetje geluk kan ik wel wat kaartjes overhouden voor geïnteresseerde hier als dat vanavond allemaal goed komt met reserveren.
Mocht ik inderdaad kaartjes overhouden dan meldt ik het hier
En die zijn uiteraard gratis.
Welnee joh, een kaartje is een kaartje toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zou cool zijn!! Hoop niet dat ze bij de ingang behalve het kaartje ook nog om een bewijs vragen dat je in de gemeente woont. Ben benieuwd!
Ik hoop hetquote:Op donderdag 1 september 2011 22:26 schreef vosss het volgende:
Ja fuck, al mn maten is het niet gelukt. Die koekebakkers hebben ook gewoon pas om 5 over 21 geprobeerd ofzo
Anyway, op dit moment zijn er sowieso 7 kaarten besproken en dat komt omdat die vrienden van mij niet snel genoeg waren. Naar alle waarschijnlijkheid willen ook nog wel een paar collega's gaan.
Ik hoop in elk geval op zn minst 2 kaartjes over te houden voor hier. Daar ga ik mn best voor doen.
damn, die marshall heeft echt geluk dat die vangrail sterk genoeg isquote:Op donderdag 1 september 2011 21:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Elke keer die busstopchicane en de pit-ingang veranderen is ook lastig voor sommige coureurs.
Is het een beetje te bereiken met openbaar vervoer? Anders heb ik wel interesse. Voor een F1 auto kom ik zelfs uit Friesland wel naar Limburg toequote:Op donderdag 1 september 2011 22:26 schreef vosss het volgende:
Ja fuck, al mn maten is het niet gelukt. Die koekebakkers hebben ook gewoon pas om 5 over 21 geprobeerd ofzo
Anyway, op dit moment zijn er sowieso 7 kaarten besproken en dat komt omdat die vrienden van mij niet snel genoeg waren. Naar alle waarschijnlijkheid willen ook nog wel een paar collega's gaan.
Ik hoop in elk geval op zn minst 2 kaartjes over te houden voor hier. Daar ga ik mn best voor doen.
Mooi authentiek rauw opgenomen dat geluid. Na een paar rondjes achter de safety car kregen de motoren er ook hoorbaar meer moeite mee om lekker te blijven lopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef RingBewoner het volgende:
Filmpje!:
Pas op met het volume.
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:26 schreef vosss het volgende:
Niet van de laatste, maar wel van de 22ste plaats. John Watson voor McLaren in 1983 van de 22ste naar de 1ste plek (21 plaatsen winst) en Niki Lauda werd in diezelfde race 2de (vanaf de 23ste startplek), dus ook 21 plaatsen winst.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Alonso had er 18 in Monaco 2010. Ik dacht toch echt dat er iemand eerder al is geweest die van de laatste positie is vertrokken en gewonnen heeft.
Als dat was toen er 20 auto's meededen ipv 24 nu dan heeft die toch ook gewoon 19 plaatsen goed gemaakt?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:06 schreef vosss het volgende:
OK zover terug had ik niet gekeken
Dus geen record van Der Schumi toch?
quote:The Spanish media is reporting that Scuderia Toro Rosso will be taken over from the Italian Grand Prix onwards by the International Petroleum Investment Company (IPIC) of the United Arab Emirates. There have been suggestions that the Faenza-based team will become known as Team UAE. The reports suggest that IPIC will use different companies which it owns as the sponsor of the team. These include the Spanish oil company Cepsa, the Falcon private Bank, Canada’s Nova Chemicals and various others. The aim is to use F1 to use F1 to highlight the company’s activities, specifically the planned expansion of Cepsa in Europe. Things have changed since the start of August when France’s Total sold its shares in the Spanish group and five of the director were thus replaced with Khadem Al Qubaisi as CEO. This was completed a few days ago and IPIC is now Cepsa’s sole shareholder. The strategy is to expand in order to consolidate its leadership in Spain’s energy sector and to turn the company into a global player. This strategy will clearly be good news for Jaime Alguersuari and also helps to explain why Red Bull has placed Daniel Riciardo at HRT, rather than putting him into Toro Rosso.
We have heard suggestions that a new team factory is already under construction in the Middle East. Logically, if this is happening it will be at the Yas Island circuit and will have direct access to the facility. This would make sense as the team’s current facilities are split between the old factory in Faenza and a windtunnel department in Bicester, England.
We await developments with interest.
Ik voel een Toyotatje aankomen..quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:18 schreef sasquatsch het volgende:
STR verkocht aan Arabische investeerders ?
[..]
Was ik toch mooi op tijd met die 3 codesquote:De 5000 gratis toegangskaarten voor het Formule-1 evenement in Roggel waren donderdagavond in 3 minuten tijd vergeven. Inwoners van Roggel konden met een unieke code een vrijkaart bestellen.
Yup, erg mooi!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit filmje laat redelijk realistisch horen hoe je het geluid beleeft vanaf de kant. Ook aan het begin het gejank in de verte als ze vanaf Les Combes naar beneden komen.![]()
Als het toevallig daarna even stil is hoor je ze 20 seconden later weer bij Blanchimont omhoog scheuren.
Pirelli gebruikt dat chassis voor hun banden te testen/ontwerpenquote:Op zondag 4 september 2011 11:41 schreef LWD-Godius het volgende:
Weet iemand wat er nu met het Toyota TF110 chassis gedaan wordt en in wiens handen het nu is?
Kunnen de achterhoede teams niet beter dit ontwerp als basis nemen voor het ontwerp voor hun nieuwe wagen (2012) ipv het inferieure chassis wat ze nu gebruiken? (HRT/Virgin)
Bron: wikiquote:Chassis purchase attempts
Various teams have attempted to purchase the Toyota TF110 chassis for use in Formula One. The first attempt at using the car came from Serbian based outfit Stefan GP. The team, led by Zoran Stefanovic bought into the old Toyota F1 project for their technical knowledge.[6] The team had hoped to purchase the TF110s to use in the 2010 season.[7] One of the TF110s was painted red, and fired up for the first time on February 19.[8] The team had intended to launch and test its car on 25 February regardless of whether or not its application to the grid was successful.[9] The test was scheduled to take place at Portimao,[10] with Kazuki Nakajima at the wheel. However Stefan GP were refused entry to race in F1, and never given official F1 specification tyres by Bridgestone.
Hispania Racing, already in F1 considered buying the chassis following their split with car designers Dallara. Their boss Jose Ramon Carabante made several visits to Cologne but never sealed a deal to buy.[2][11] Durango also considered purchasing the units for use in the 2011 Formula One season but they were not given an entry slot for the season.[12]
Vanaf deze plek kun je mooi zie hoe hard een F1 kan remmen denk ik. Althans die Williams in je filmpje die probeert aan te sluiten gaat vol in de ankers zo te zien.quote:Op zondag 4 september 2011 13:12 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Yup, erg mooi!
Mijn filmpje overigens
Denk dat het echt om 19 auto's inhalen is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet van de laatste, maar wel van de 22ste plaats. John Watson voor McLaren in 1983 van de 22ste naar de 1ste plek (21 plaatsen winst) en Niki Lauda werd in diezelfde race 2de (vanaf de 23ste startplek), dus ook 21 plaatsen winst.
Remmen weet ik niet, je hoort ze daar 1 keer terugschakelen (mooi man, dat geluid van die blown difusser).quote:Op zondag 4 september 2011 19:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vanaf deze plek kun je mooi zie hoe hard een F1 kan remmen denk ik. Althans die Williams in je filmpje die probeert aan te sluiten gaat vol in de ankers zo te zien.
Of laten ze tijdens de race alleen het gas los?
Ik zat net een bocht verder trouwens.
quote:Het Spaanse HRT-team heeft bevestigd dat Narain Karthikeyan terug zal keren bij het team voor de Grand Prix van India. De Indiër heeft dit voornamelijk te danken aan zijn sponsorovereenkomst met Hero Motors.
Na de Europese Grand Prix werd Karthikeyan op een zijspoor gezet door HRT. Red Bull-protegé Daniel Ricciardo kreeg de voorkeur om naast Vitantonio Liuzzi te rijden. Ondanks het verlies van zijn racestoeltje bleef Karthikeyan zich wel op de vrijdagen tijdens de Grands Prix inzetten voor zijn team.
Karthikeyan hoopt met de mogelijkheid om als Indiër te rijden tijdens de eerste Indiase Grand Prix ooit, de interesse te wekken van bedrijf uit zijn land om zo een langer vervolg aan zijn Formule 1-carrière te geven.
"Vandaag is er een belangrijke stap gezet in de juiste richting, voor autosport in mijn land. Het heeft lang geduurd tot de Formule 1 bekend werd in mijn land. Sinds mijn debuut zijn er meer kijkers gekomen en je merkt dat er meer bedrijven de sport en dus ook mij willen steunen. Ondanks dat de Formule 1 nog in haar kinderschoenen staat in India, heeft het de mogelijkheid om een hele grote sport in ons land te worden. Ik hoop dat ik met de steun van Hero Motors in staat kan zijn om nieuwe mijlpalen te bereiken de komende periode", aldus Narain Karthikeyan.
Of Karthikeyan de plek van Liuzzi of Ricciardo in zal nemen tijdens zijn thuisrace is nog niet door het team bekend gemaakt.
Let vooral even op het vet gedrukte.quote:Bandenfabrikant Pirelli wil opnieuw de bandenregels in de Formule 1 iets aan gaan passen. De Italiaanse rubbermaker kondigde eerder al aan de harde band in de ban te doen en die te vervangen door een zachter exemplaar en nu wil het bedrijf iets doen aan het verspillen van banden.
Coureurs krijgen per raceweekend de beschikking over elf sets banden, verdeeld in vijf sets zachte banden en zes sets harde banden. Pirelli wil dit omdraaien omdat blijkt dat niet alle harde banden in een weekend ingezet worden. Dit rubber moet wel naar de wedstrijden meegenomen worden, maar zal na een evenement ongebruikt retour gaan en vernietigd worden. Door meer zachte banden in te zetten zal dit probleem verminderen.
Niet alle Formule 1-teams staan echter niet te springen om een setje harde banden in te ruilen voor een extra set zachte, ondanks dat Pirelli hiermee het probleem oplost dat renstallen in het derde deel van de kwalificatie binnen houden om zo banden te sparen. Ook wordt zo iets gedaan aan het klagen over het gebrek aan banden, terwijl een setje harde banden onaangeraakt in de pitbox blijft liggen. Pirelli overweegt daarom naar de FIA te gaan om zo te proberen de regels aan te passen. Een tweak naar vijf sets harde en vijf sets zachte banden is ook niet uitgesloten, omdat dit de rubbermaker geld bespaart.
Tuurlijk gaat 'm dat lukken!quote:Barrichello gaat in 2012 voor de wereldtitel.
Rubens Barrichello wil volgend seizoen wereldkampioen worden. “Dat meen ik serieus, ik denk dat het mogelijk is.”
De 39-jarige Barrichello maakt een beroerd seizoen mee. Vier punten heeft hij, en het ziet er niet naar uit dat er dit jaar nog veel te redden valt. “Wat moet ik doen?”, zegt Barrichello in gesprek met Formule 1. “Ik kan moeilijk zeggen: verdomme, ik geef het op. Klagen helpt nu ook niet meer. Het team weet ook wel dat de auto beroerd is zonder dat ik daar steeds weer over begin.”
Daarom heeft Barrichello zijn vizier gericht op 2012. In dat jaar hoopt de routinier zijn twintigste Formule 1-seizoen te beginnen. De lat ligt hoog. “Ik wil volgend jaar wereldkampioen worden”, zegt hij. “Mensen verklaren me mischien voor gek, maar kijk wat er in 2009 gebeurde met Brawn GP. Niemand gaf een cent voor dat team.”
Voorlopig moet Barrichello eerst nog maar eens zien of hij er wel bij is in 2012. Aan het eind van dit seizoen loopt zijn contract af en hoewel Williams heeft aangegeven graag door te willen met Barrichello, zijn er kandidaten met een sponsorbudget die op het plekje van de Braziliaan azen. Een van hen is de Nederlander Giedo van der Garde.
Het duurde even, maar we hebben de opvolger van Coulthard gevonden. 2012 gaat inderdaad gewoon het seizoen van Rubens worden. Kan niet missen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Als we dan toch in de categorie WTF! zitten dan gooien we deze er ook nog in
[..]
Tuurlijk gaat 'm dat lukken!
Met dat chassis zou een team als HRT denk ik nog voor de Williams eindigen.quote:Op zondag 4 september 2011 16:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Pirelli gebruikt dat chassis voor hun banden te testen/ontwerpen
Edit: niet dus. Die gebruiken het '09 chassis.
Als ik dit lees heeft Toyota 'm zelf nog in bezit.
[..]
Bron: wiki
Nou, veel minder kosten...quote:Op zondag 4 september 2011 21:46 schreef nils7 het volgende:
Vraag me af waarom honda, toyota en bmw niet gewoon als motorenleverancieren zijn gebleven.
Veel minder kosten en toch nog exposure.
Voor een nieuw seizoen toch wel?quote:Op maandag 5 september 2011 23:29 schreef JohnB52 het volgende:
Motoren mogen toch juist niet doorontwikkeld worden?
Dit dus. Weg met die vent evenals Trulli. Hebben eervol gereden maar kunnen duidelijk niet meer mee. Maak ruimte voor talent en ga lekker in DTM rijden ofzo.quote:
Een band is gemaakt voor en afgestemd op een baan. Niet gebruikt = verder onbruikbaar.quote:Op maandag 5 september 2011 18:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Let vooral even op het vet gedrukte.
F1 moet groener worden maar ze vernietigen wel banden, terwijl ze niet gebruikt zijn.
WTF.............
Daar zijn geen stoeltjes meer want heidfeld gaat daar al heenquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit dus. Weg met die vent evenals Trulli. Hebben eervol gereden maar kunnen duidelijk niet meer mee. Maak ruimte voor talent en ga lekker in DTM rijden ofzo.
Dat een compound afgestemd is op een baan kan ik me niet voorstellen. Banden zijn ook niet onbruikbaar na een weekend, maar wel onbruikbaar voor eerlijke competitie.. Kan me wel voorstellen dat voor eerlijke concurrentie je alle banden uit 1 weekend uit 1 productieproces wil hebben, zodat verschillen in productiesamenstelling, hoe klein ook, geen invloed hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:08 schreef Googolplexian het volgende:
Een band is gemaakt voor en afgestemd op een baan. Niet gebruikt = verder onbruikbaar.
Recyclen die handel, dus (moet je ze wel eerst voor vernietigen).
Eerder op weersomstandigheden denk ik dan, ze zullen voor een droog warm land een ander soort band meenemen dan naar een koud land met hoge luchtvochtigheid ofzo. En dan kan ik me best voorstellen dat als je de banden voor land A meeneemt naar land B je ze daar na 1 rondje kapot rijdtquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:27 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat een compound afgestemd is op een baan kan ik me niet voorstellen. Banden zijn ook niet onbruikbaar na een weekend, maar wel onbruikbaar voor eerlijke competitie.. Kan me wel voorstellen dat voor eerlijke concurrentie je alle banden uit 1 weekend uit 1 productieproces wil hebben, zodat verschillen in productiesamenstelling, hoe klein ook, geen invloed hebben.
Dat was vroeger zo, maar dat is dus niet de bedoeling meer nu vanwege de kostenbesparing zo ver ik weet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Een band is gemaakt voor en afgestemd op een baan. Niet gebruikt = verder onbruikbaar.
Recyclen die handel, dus (moet je ze wel eerst voor vernietigen).
Haha maar je snapt mijn punt. Barri kan vast wel ergens een talkshow vullen in Brazillie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar zijn geen stoeltjes meer want heidfeld gaat daar al heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |