Zou cool zijn!! Hoop niet dat ze bij de ingang behalve het kaartje ook nog om een bewijs vragen dat je in de gemeente woont. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 1 september 2011 17:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Vandaag post gehad met een code.
Volgens mij heeft iedere inwoner van de gemeente diezelfde brief gekregen met een unieke code.
Vanaf 2100 uur kan ik op een website kaartjes aanvragen, 4 per huishouden en ik ben met mij en brennie, dus dan heb ik er 2 over, mits dat reserveren goed gaat
Ik ben nu aan het kijken dat ik wat extra kaartjes kan regelen van mensen die niet gaan maar wel een code hebben. De vraag is even of ze kijken naar IP-adres. Indien niet dan moet 12 kaartjes makkelijk haalbaar zijn als die site niet crashed. Een paar collega's wilde ook wel gaan, maar met een beetje geluk kan ik wel wat kaartjes overhouden voor geïnteresseerde hier als dat vanavond allemaal goed komt met reserveren.
Mocht ik inderdaad kaartjes overhouden dan meldt ik het hier
En die zijn uiteraard gratis.
Welnee joh, een kaartje is een kaartje toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zou cool zijn!! Hoop niet dat ze bij de ingang behalve het kaartje ook nog om een bewijs vragen dat je in de gemeente woont. Ben benieuwd!
Ik hoop hetquote:Op donderdag 1 september 2011 22:26 schreef vosss het volgende:
Ja fuck, al mn maten is het niet gelukt. Die koekebakkers hebben ook gewoon pas om 5 over 21 geprobeerd ofzo
Anyway, op dit moment zijn er sowieso 7 kaarten besproken en dat komt omdat die vrienden van mij niet snel genoeg waren. Naar alle waarschijnlijkheid willen ook nog wel een paar collega's gaan.
Ik hoop in elk geval op zn minst 2 kaartjes over te houden voor hier. Daar ga ik mn best voor doen.
damn, die marshall heeft echt geluk dat die vangrail sterk genoeg isquote:Op donderdag 1 september 2011 21:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Elke keer die busstopchicane en de pit-ingang veranderen is ook lastig voor sommige coureurs.
Is het een beetje te bereiken met openbaar vervoer? Anders heb ik wel interesse. Voor een F1 auto kom ik zelfs uit Friesland wel naar Limburg toequote:Op donderdag 1 september 2011 22:26 schreef vosss het volgende:
Ja fuck, al mn maten is het niet gelukt. Die koekebakkers hebben ook gewoon pas om 5 over 21 geprobeerd ofzo
Anyway, op dit moment zijn er sowieso 7 kaarten besproken en dat komt omdat die vrienden van mij niet snel genoeg waren. Naar alle waarschijnlijkheid willen ook nog wel een paar collega's gaan.
Ik hoop in elk geval op zn minst 2 kaartjes over te houden voor hier. Daar ga ik mn best voor doen.
Mooi authentiek rauw opgenomen dat geluid. Na een paar rondjes achter de safety car kregen de motoren er ook hoorbaar meer moeite mee om lekker te blijven lopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef RingBewoner het volgende:
Filmpje!:
Pas op met het volume.
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:26 schreef vosss het volgende:
Niet van de laatste, maar wel van de 22ste plaats. John Watson voor McLaren in 1983 van de 22ste naar de 1ste plek (21 plaatsen winst) en Niki Lauda werd in diezelfde race 2de (vanaf de 23ste startplek), dus ook 21 plaatsen winst.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Alonso had er 18 in Monaco 2010. Ik dacht toch echt dat er iemand eerder al is geweest die van de laatste positie is vertrokken en gewonnen heeft.
Als dat was toen er 20 auto's meededen ipv 24 nu dan heeft die toch ook gewoon 19 plaatsen goed gemaakt?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:06 schreef vosss het volgende:
OK zover terug had ik niet gekeken
Dus geen record van Der Schumi toch?
quote:The Spanish media is reporting that Scuderia Toro Rosso will be taken over from the Italian Grand Prix onwards by the International Petroleum Investment Company (IPIC) of the United Arab Emirates. There have been suggestions that the Faenza-based team will become known as Team UAE. The reports suggest that IPIC will use different companies which it owns as the sponsor of the team. These include the Spanish oil company Cepsa, the Falcon private Bank, Canada’s Nova Chemicals and various others. The aim is to use F1 to use F1 to highlight the company’s activities, specifically the planned expansion of Cepsa in Europe. Things have changed since the start of August when France’s Total sold its shares in the Spanish group and five of the director were thus replaced with Khadem Al Qubaisi as CEO. This was completed a few days ago and IPIC is now Cepsa’s sole shareholder. The strategy is to expand in order to consolidate its leadership in Spain’s energy sector and to turn the company into a global player. This strategy will clearly be good news for Jaime Alguersuari and also helps to explain why Red Bull has placed Daniel Riciardo at HRT, rather than putting him into Toro Rosso.
We have heard suggestions that a new team factory is already under construction in the Middle East. Logically, if this is happening it will be at the Yas Island circuit and will have direct access to the facility. This would make sense as the team’s current facilities are split between the old factory in Faenza and a windtunnel department in Bicester, England.
We await developments with interest.
Ik voel een Toyotatje aankomen..quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:18 schreef sasquatsch het volgende:
STR verkocht aan Arabische investeerders ?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |