abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:00:29 #226
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_101406565
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik geloof toch niet dat dat een record is wel?

Er zijn er wel meer geweest die van de laatste plaats gewonnen hebben dacht ik zo :?
Rubens maar heeft ie er ook 19 in gehaald daar gaat het nu om
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_101406569
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:58 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Die tribune was ik snel zat zeg. Dat dak hield al het geluid tegen, en zonder oordopjes was het daar echt niet gezond om te zitten :D
Uhuh. Wij zijn toen ook gewoon overal rondgelopen. Een keer of 4. Het hele circuit. Biertje hier, smerige hamburger daar, beetje kijken, nog een biertje, vette worst, etc etc O+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_101406699
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:00 schreef nils7 het volgende:

[..]

Rubens maar heeft ie er ook 19 in gehaald daar gaat het nu om
Alonso had er 18 in Monaco 2010. Ik dacht toch echt dat er iemand eerder al is geweest die van de laatste positie is vertrokken en gewonnen heeft.

Als dat was toen er 20 auto's meededen ipv 24 nu dan heeft die toch ook gewoon 19 plaatsen goed gemaakt? :@
vosss is de naam,
pi_101407521
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:57 schreef vosss het volgende:
@Sally, waarom ben je niet vaker geweest? Ik bedoel Spa is om de hoek hier en Duitsland ook :Y
Zelf geen auto, en weinig centen. Dus dan wordt het alweer wat lastiger.

En ik woon ook weer niet zo ver noordelijk in Nederland dat Spa ver rijden is, en de Nurburgring en Hockenheim zijn ook niet zo ver weg...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja............ waarom eigenlijk niet?

quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:56 schreef vosss het volgende:
Ow en post eens een deel van die foto's Sally!

Foto's zijn namelijk altijd goed :Y
Ik ehb er een paar in een voorbeschouwing van een paar jaar geleden gebruikt, ff zoeken op FOK!sport...
Edit: niet gevonden... Volgens mij was 't ook een (soort) special, over speciale bochten in de F1, ofzo...

En verder: foto's uitzoeken is zo'n crime... :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 31-08-2011 14:59:31 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_101409553
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:04 schreef vosss het volgende:
Alonso had er 18 in Monaco 2010. Ik dacht toch echt dat er iemand eerder al is geweest die van de laatste positie is vertrokken en gewonnen heeft.

Als dat was toen er 20 auto's meededen ipv 24 nu dan heeft die toch ook gewoon 19 plaatsen goed gemaakt? :@
Ik dacht Raikonen, maar dat was toen vanaf de 17e plek (japan 2005).
Where facts are few, experts are many.
pi_101414613
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:00 schreef vosss het volgende:

[..]

Uhuh. Wij zijn toen ook gewoon overal rondgelopen. Een keer of 4. Het hele circuit. Biertje hier, smerige hamburger daar, beetje kijken, nog een biertje, vette worst, etc etc O+
eet dan ook _O_ bicky burgers _O_ als je in belgie bent! met andalouse saus :9~
blablablablablablablablablablablablablabla
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:05:07 #232
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_101415224
Bicky moet je niet met andalouse eten, Bicky moet je gewoon met de originele Bicky Sauzen pakken :9~ Anders is het ook geen echte Bicky meer ;(
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_101415352
die bicky-saus verneukt de hele burger :@

dan maar een nep bicky :7
blablablablablablablablablablablablablabla
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:22:58 #234
34586 kepler
No bounce, no play
pi_101415885
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Was dat niet Button in Canada. Die lag toen op een gegeven moment laatste toch? Of gaat het puur om de startpositie?
The line is a dot to you!
pi_101416399
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:25 schreef vosss het volgende:

Dat dus. Ik vond dat serieus gaaf klinken. :@
Ik mis dit best wel een beetje eigenlijk. Die uitlaatsystemen zorgen momenteel ook voor een te gek geluid, vooral bij de Renault en Mercedes. Heerlijk zo'n knerpend geluid.

Bovendien is deze bolide ook fantastisch mooi als je het mij vraagt.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_101416435
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:22 schreef kepler het volgende:
Was dat niet Button in Canada. Die lag toen op een gegeven moment laatste toch? Of gaat het puur om de startpositie?
Gridpositie en einduitslag gaat t om ja :)
Where facts are few, experts are many.
pi_101419366
Toch dacht ik dat er iemand is geweest die vanaf de 20ste positie ooit gewonnen heeft.

Ik zal er wel naast zitten dan ;(
vosss is de naam,
pi_101419704
Hockenheim 2000. 18e plaats gestart, race gewonnen.
1
2
Pos    No    Driver                Constructor  Laps  Time/Retired   Grid   Points
1      4     Rubens Barrichello    Ferrari      45    1:25:34.418    18     10
pi_101426443
quote:
Turkish Grand Prix loses place on revised 2012 Formula 1 calendar

The Turkish Grand Prix has been officially dropped from next year's Formula 1 calendar, after the FIA announced the definitive 20-race schedule on Wednesday.

As AUTOSPORT revealed last month, the Turkish event was taken off the provisional calendar issued by the FIA earlier this year as part of a revised version submitted by Bernie Ecclestone.

Despite discussions between Turkish organisers and Ecclestone no deal could be reached, which means the event will now not be part of the schedule for the first time since 2005.

As part of changes approved by the FIA World Motor Sport Council in a fax vote, the Bahrain Grand Prix has been moved from its season-opening slot to take place on April 22 - much earlier in the schedule than the teams had expected in the calendar version they were shown recently.

It has been swapped with the Indian GP, which will now move to October 28. Race organisers in Delhi had wanted the event moved back because of the hot weather in April.

The season will start in Australia on March 18, and the final two races will be back-to-back events in the United States and Brazil on November 18 and 25.

2012 Formula 1 calendar

18 March Australian GP
25 March Malaysian GP
15 April Chinese GP
22 April Bahrain GP
13 May Spanish GP
27 May Monaco GP
10 June Canada GP
24 June European GP
8 July British GP
22 July German GP
29 July Hungarian GP
2 September Belgian GP
9 September Italian GP
23 September Singapore GP
7 October Japanese GP
14 October Korean GP
28 October Indian GP
4 November Abu Dhabi GP
18 November US GP
25 November Brazilian GP
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:35:03 #240
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_101427208
2 dingen:

1- Australië als opener! Fuck yeah *O*

2-
quote:
Bouw Amerikaans circuit stilgelegd vanwege financiële problemen
Bouw Amerikaans circuit stilgelegd vanwege financiële problemen Amerika hoopt vanaf volgend seizoen weer op de Formule 1-kalender te staan met haar nieuwe circuit in Austin, Texas. Of het daadwerkelijk zover komt, blijft vrijwel voor elk circuit afwachten, dus ook voor Amerika.

Het laatste gerucht dat de afgelopen dagen de ronde doet, gaat over het stilleggen van de bouw van het circuit. Dat meldt de krant The American Statesman, die veel berichten ontving van bouwvakkers van het circuit, die melden dat de bouw is gestopt.

The American Statesman weet niet met zekerheid te melden waarom de bouw is gestopt, maar financiële problemen lijken aan de basis te liggen. De bouwvakkers hebben geen salaris ontvangen, net als een bedrijf dat cement levert die al enkele maanden niet zijn uitbetaald.

De hoofdaannemer, Austin Commercial, heeft vorige week alle bouwers verzocht naar huis te gaan en te wachten, omdat er geen geld meer is. Dit wordt echter betwist door circuit woordvoerder John Hahn, die meldt dat de tijdelijke stop op de planning stond. De reden zou liggen bij het feit dat het de bouw zoveel progressie heeft geboekt waardoor men nu voor op het bouwschema ligt. Dit geeft de bank, die de lening heeft verstrekt, de kans om de betalingen te innen. De bouw en de betalingen lopen op dit moment niet meer synchroon met elkaar, waardoor is besloten de bouw stil te leggen.

Een bron meldde tegenover de krant anoniem: "Mijn buurman is een bouwvakker en is verteld door een vriend, die voorman is bij het project, dat het project uit elkaar lijkt te vallen en verschillende aannemers een rechtszaak voorbereiden vanwege het niet uitbetalen voor diverse maanden achter elkaar."
Straks het 2de Amerikaanse debacle in 3 jaar. Eerst USF1GP Team America of the United nations of states ofziets :') En nu dat circuit :{ Zou d'r ergens iets schelen bij die Amerikanen :')
Het is btw niet de eerste keer dat geruchten over een financieel probleem bij de bouw van het circuit. En waar vuur is is rook zeggen ze weleens.

edit: en nu ik er aan denk, dan kan die GP mooi komen te vervallen. Komt weer een plekje vrij en kan die ingenomen worden door een Franse GP. Dan blijft Spa tenminste jaarlijks op de kalender :Y opgelost slotje :7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:03:50 #241
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_101428687
Austin gaat gewoon door hoor, ze liggen zelfs voor op schema.

Al die conspiracy dingen altijd :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:47:20 #242
34586 kepler
No bounce, no play
pi_101430916
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef Sinister-D- het volgende:
2 dingen:

2-

[..]

Straks het 2de Amerikaanse debacle in 3 jaar. Eerst USF1GP Team America of the United nations of states ofziets :') En nu dat circuit :{ Zou d'r ergens iets schelen bij die Amerikanen :')
Het is btw niet de eerste keer dat geruchten over een financieel probleem bij de bouw van het circuit. En waar vuur is is rook zeggen ze weleens.

edit: en nu ik er aan denk, dan kan die GP mooi komen te vervallen. Komt weer een plekje vrij en kan die ingenomen worden door een Franse GP. Dan blijft Spa tenminste jaarlijks op de kalender :Y opgelost slotje :7
Dit zinnetje doet me vermoeden dat er niks aan de hand is :')

quote:
Mijn buurman is een bouwvakker en is verteld door een vriend, die voorman is bij het project, dat het project uit elkaar lijkt te vallen
De vriend van mijn tante zijn zoontje heeft een vriend, en die kent weer iemand die zegt dat Ecclestone zijn macht gaat overgeven aan Ross Brawn. Zo ken ik er nog wel 1 :P

Verder een mooi schema, kan ik prima mee leven :)
The line is a dot to you!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:42:29 #243
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_101433766
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:35 schreef Sinister-D- het volgende:
2 dingen:

2-

[..]

Franse GP? Beter de Turkse GP, want dat is een echt gruwelijke baan...
pi_101441179
Ik wil Zandvoort op de kalender :7
vosss is de naam,
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 1 september 2011 @ 10:10:22 #245
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_101441235
quote:
12s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:07 schreef vosss het volgende:
Ik wil Zandvoort op de kalender :7
Pak een pen en schrijf 'm er op. :7
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_101441246
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:10 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Pak een pen en schrijf 'm er op. :7
:')
vosss is de naam,
  donderdag 1 september 2011 @ 17:11:02 #247
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_101453071
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:42 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Franse GP? Beter de Turkse GP, want dat is een echt gruwelijke baan...
Doelde er natuurlijk op dat er die geruchten zijn dat er perse een Franse GP op de kalender moet van de FIA of Ecclestone. En dat ze die willen gaan laten afwisselen met Spa elke 2 jaar. Als ze dan perse een Franse GP willen hebben en er 1 GP moet komen te vervallen dan mag dat gerucht Turkije zijn, maar laat Spa met rust :(
pi_101453716
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:47 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Vosss, beste vriend, mag je als inwoner van de prachtige gemeente Leudal niet een paar gasten meenemen?? O-)
Vandaag post gehad met een code.
Volgens mij heeft iedere inwoner van de gemeente diezelfde brief gekregen met een unieke code.

Vanaf 2100 uur kan ik op een website kaartjes aanvragen, 4 per huishouden en ik ben met mij en brennie, dus dan heb ik er 2 over, mits dat reserveren goed gaat :)

Ik ben nu aan het kijken dat ik wat extra kaartjes kan regelen van mensen die niet gaan maar wel een code hebben. De vraag is even of ze kijken naar IP-adres. Indien niet dan moet 12 kaartjes makkelijk haalbaar zijn als die site niet crashed. Een paar collega's wilde ook wel gaan, maar met een beetje geluk kan ik wel wat kaartjes overhouden voor geïnteresseerde hier als dat vanavond allemaal goed komt met reserveren.

Mocht ik inderdaad kaartjes overhouden dan meldt ik het hier :Y
En die zijn uiteraard gratis. :9
vosss is de naam,
pi_101453892
quote:
Programma van 12 september*

Het programma van 12 september ziet er globaal alsvolgt uit:

12.00 uur: Toegang evenement
14.00 uur: Ontvangst Jenson Button en start van zijn rondes
14.30 uur: Start van de 3 winnende Roggelnaren in de race simulator
14.45 uur: Bekendmaking winnaar
15.00 uur: Demonstratie van Jenson Button op het parcours
15.20 uur: huldiging van de winnaar op het balkon

Hierna is er een meet & greet met Jenson Button bij de simulator op het marktplein

Op het marktplein zullen twee grote schermen naast de simulator zijn waarop iedereen die een toegangsbewijs heeft de wedstrijden kan volgen. Dus kom op tijd zodat u een goede plek heeft.
Voorafgaande en tussentijds kunt u in 1 van onze stands een drankje of hapje benuttigen.

*het programma kan nog wijzigen aangezien de voorbereidingen in volle gang zijn. Wijzigingen worden hier gepubliceerd.
:)
vosss is de naam,
  donderdag 1 september 2011 @ 18:05:31 #250
131800 Tarado
capô de fusca
pi_101454633
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:39 schreef vosss het volgende:

[..]

:)
^O^ leuk dat je dat doet, ik ben in het buitenland dan, anders had ik wel interesse gehad (voorzover je het nog voor elkaar krijgt mensen mee te nemen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')