En dat moet 'ie verdomde goed doen! Je mag het niet missen Friekie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:01 schreef friekin_ het volgende:
Dus. Vriendlief probeert me op te peppen.
Dat is positiefquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:01 schreef friekin_ het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:01 schreef friekin_ het volgende:
Oe. Maar wel goed dat je het weekend precies weer mee kan maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:04 schreef Dupje het volgende:
Hmm ben herstellende van een operatie, en heeft iets meer impact gehad dan verwacht, dus ben benieuwd hoe het gaat lopen komend weekend. Ga iig pas vrijdag zodat ik nog een nachtje van tevoren goed kan slapen.
True! En al is het rustig aan, ik ben wel bij Lowlands 2011quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:04 schreef TWP het volgende:
[..]
Oe. Maar wel goed dat je het weekend precies weer mee kan maken.
Dat is zo. Toch nog wat van die liefde meepikken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
True! En al is het rustig aan, ik ben wel bij Lowlands 2011
Ach.. als het voor jou maar werkt..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:06 schreef friekin_ het volgende:
Heb een happy meal gekregen en nu zingt hij toeter toeter toeter.
Dat moet ik inderdaad missen, want Miles Kane en Chromeo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:12 schreef Bol_Wan het volgende:
Voor alle mensen die het moeten missen:
Ach man, houdt op, scheidt uit over die acts op vrijdag..ik weet het allemaal niet meerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:12 schreef Bol_Wan het volgende:
daar mis ik niet veel aan, want dan sta ik bij Chromeoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:12 schreef Bol_Wan het volgende:
Het is verschrikkelijk ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach man, houdt op, scheidt uit over die acts op vrijdag..ik weet het allemaal niet meer
Inderdaad: India, Bravo. Ben je zo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:16 schreef Bol_Wan het volgende:
Noah komt net iets boven Chromeo voor mij, dus dat is dat. Miles Kane hoef ik niet helemaal te missen denk ik
kusjes en knuffels van Mexi!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:01 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb mijn ticket gekocht via ticketmaster (Lowlands officiële verkooppunt dit jaar). Daar staat geen telefoonnummer van op de website. Moet ik toch met livenation bellen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zuigtJe kan als je met livenation belt een kopie ticket ophalen bij de ingang, heb ik 2 jaar geleden ook gehad
Op de Belg welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:33 schreef TWP het volgende:
[..]
wtf, het is helemaal niet? Drukfout in de tv-gids
Als je via Ticketmaster hebt gekocht, dan heb je ook een account:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb mijn ticket gekocht via ticketmaster (Lowlands officiële verkooppunt dit jaar). Daar staat geen telefoonnummer van op de website. Moet ik toch met livenation bellen?
Nice!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bord is gereed om beverfd te worden
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aan het eind van de file...of het begin, wat je wiltquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:53 schreef Soulagement het volgende:
Bij de rotonde (Walibi) mag je niet stoppen en de kiss & ride is redelijk ver lopen toch? Wat is dan de beste afzetplek voor 12 uur 's middags?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:06 schreef friekin_ het volgende:
Heb een happy meal gekregen en nu zingt hij toeter toeter toeter.
Op Belgie wel, ik kijk dat maarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:33 schreef TWP het volgende:
[..]
wtf, het is helemaal niet? Drukfout in de tv-gids
wel foto machen hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan degene die rijdt dan nog wel omkeren?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Aan het eind van de file...of het begin, wat je wilt
Dinnetje heeft ook een steekkarretje mee. Met turbo wielen dus ik heb er het volste vertrouwen inquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:01 schreef kciR het volgende:
Rugtas ingepakt, steekkarretje bepakt met eten/tent/matjes/stoeltjes, ik ben er klaar voor
(En ga nu niet bitchen op mn steekkar, want dan ding is dan wel een hel op de brug, maar voor de rest ideaal!)
Geen glas, <8 liter totaalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:03 schreef ninnerd het volgende:
Wordt er moeilijk gedaan over drank ? Zolang het in plastic flesjes zit is er toch geen probleem ?
Precies, dat is het betere werk!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:03 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Dinnetje heeft ook een steekkarretje mee. Met turbo wielen dus ik heb er het volste vertrouwen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |