quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Misschien doe ik het wel op m'n tent.
"HOI IK BEN MEXICAANTJE. VAN FOK!, ik krijg nog een biertje van v_t, GotC, TWP, Gridlok, Bol_Wan, YUR, n00bied00bied00 en Hpzone"
Vergeet ik nog iemand?
Deal! Welke camping?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
"HOI IK BEN MEXICAANTJE. VAN FOK!, ik krijg nog een biertje van v_t, GotC, TWP, Gridlok, Bol_Wan, YUR, n00bied00bied00 en Hpzone"
Vergeet ik nog iemand?
Gewoon doen, lachen toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vergeet ik nog iemand?
Dat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als je dat écht doet, krijg je er ook 1 van mij
Je hebt de verkorte versie van mn echte naam al. Iedereen noemt me zoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
"HOI IK BEN MEXICAANTJE. VAN FOK!, ik krijg nog een biertje van v_t, GotC, TWP, Gridlok, Bol_Wan, YUR, n00bied00bied00, peaceman en Hpzone"
Mag ik jullie echte namen niet?
mits Grolsch.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien moeten we wel een bezoekregeling treffen, mensen. Anders zit Mexicaantje. straks met een hele zooi lauw bier.
owja, dat kan je inruilen.
Bartjanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
"HOI IK BEN MEXICAANTJE. VAN FOK!, ik krijg nog een biertje van v_t, GotC, TWP, Gridlok, Bol_Wan, YUR, n00bied00bied00, peaceman, Hpzone, PiRANiA"
Camping 3 als't goed is trouwens. Als friek nog gaat
Je mag mn echte naam best hebben hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
"HOI IK BEN MEXICAANTJE. VAN FOK!, ik krijg nog een biertje van v_t, GotC, TWP, Gridlok, Bol_Wan, YUR, n00bied00bied00, peaceman en Hpzone"
Camping 3 als't goed is trouwens. Als friek nog gaat
Staat in je profielquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Je mag mn echte naam best hebben hoor
Verrassendquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
n00biedoobiedoo IS mijn echte naam
Net stond er iets anders, Dinges..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dan wordt het "HOI IK BEN MEX, ik krijg nog een biertje van Bartjan, Yur, Grace, n00b, ......?vul even aan
Jouw echte naam is niet zo moeilijk te vinden...dus je had m niet weg hoeven edittenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dan wordt het "HOI IK BEN MEX, ik krijg nog een biertje van Bartjan, Yur, Grace, n00b, ......?vul even aan
Dat krijg je met een dronken ambtenaar op het gemeentehuis.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
n00biedoobiedoo IS mijn echte naam
Nouja als je googlet kom je anders gelijk op FOK!, heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Jouw echte naam is niet zo moeilijk te vinden...dus je had m niet weg hoeven editten
Duidelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja als je googlet kom je anders gelijk op FOK!, heb ik geen zin in.
Ja waarom denk je dat ik een ander account heb.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:42 schreef Bol_Wan het volgende:
Plus het feit dat het niet al te lang geleden je eigenlijke profielnaam wasmaar toch, beetje geheimhouden he
hehe, komt Noobie dat weer helemaal verpesten. Daar gaat je anonimiteitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik een ander account heb.
Nee hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hehe, komt Noobie dat weer helemaal verpesten. Daar gaat je anonimiteit
't is al wegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hehe, komt Noobie dat weer helemaal verpesten. Daar gaat je anonimiteit
Check m'n Flickr maar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar je gaat toch niet verwachten dat wij allemaal onze echte namen gaan geven als die van jou een mysterie moet blijven, he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Wees eens creatief voor je bierquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
oja kut dan moet ik dat bord zo nog gaan maken.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:46 schreef Bol_Wan het volgende:
Je denkt toch zeker niet dat ik hier aan de grote klok dat mijn echt naam Jelle is hé
Gekkie hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Look downquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ah, 70 euro it is (ipv 30). En nu ga ik even een doos zoeken, tot straks!
Neh. Ben nogal een saaie lul.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:00 schreef Bol_Wan het volgende:
gaat iemand nog iets doen vant weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |