Dat zuigtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:03 schreef Trigalti het volgende:
Heel m'n huis overhoop en geen ticket.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:07 schreef friekin_ het volgende:
Je mag die van mij hebben, mijn zin is over.
neehoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:07 schreef friekin_ het volgende:
Je mag die van mij hebben, mijn zin is over.
Vorig jaar was er ook al een FOK!ker die niet was gegaan omdat 'ie zijn ticket niet kon vinden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:03 schreef Trigalti het volgende:
Heel m'n huis overhoop en geen ticket.
Dat is echt domquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook al een FOK!ker die niet was gegaan omdat 'ie zijn ticket niet kon vinden.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jah wel.vanavond spoedberaad hier.
Iets met moeilijkheden in familie. Lang verhaal. Maar ik zit met mijn kop niet meer bij lol en LL.quote:
Dat is verre van leukquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Iets met moeilijkheden in familie. Lang verhaal. Maar ik zit met mijn kop niet meer bij lol en LL.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Iets met moeilijkheden in familie. Lang verhaal. Maar ik zit met mijn kop niet meer bij lol en LL.
Wees niet bangquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:16 schreef peaceman het volgende:
Even voor de goede orde: niemand naar other lives en Timber timbre graag, zodat ik mooi vooraan kan staan....
Ik kom je opzoeken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Adidas/Spijkerbroek/Shirtje/Vestje hier
Oh ja. Ik moet wachten op liev met eten maar nu heb ik al mijn bak aardbeien sorbetijs aangerand
IK BEN KLAAR VOOR LL
En Grid. Wa denkte dervan jonge.
Serieus?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Uhhhh ik heb nog 70 euro voor het festival, en misschien maar 30.Da's niet veul
Kan ook nog van m'n spaarrekening fixen maar eigenlijk wil ik dat niet. Dilemmaaa
Ik kan je wel een grolschje sponsoren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Uhhhh ik heb nog 70 euro voor het festival, en misschien maar 30.Da's niet veul
Kan ook nog van m'n spaarrekening fixen maar eigenlijk wil ik dat niet. Dilemmaaa
Ja.quote:
Snap nog steeds niet hoequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja.
Heb vorig jaar maar 65 euro opgemaakt dus op zich. Maar ik denk dat ik dit jaar meer aan het bier wil.
Wakker dat vuurtje nou niet aan... Voor je het weet, wil iedereen daar naartoe..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:26 schreef Hpzone het volgende:
Goed om te zien dat Depeche Mode niet op het schema staat, blijft het tenminste een beetje rustig.
65?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja.
Heb vorig jaar maar 65 euro opgemaakt dus op zich. Maar ik denk dat ik dit jaar meer aan het bier wil.
Alleen water drinken en drugs doen, kom je de nacht wel door.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:28 schreef YUR het volgende:
[..]
65?
Wij houden rekening met 250 pp
Kom GotC en mij maar opzoeken, ik sponsor je ook wel een biertje of 2
Ik sponsor kerels ook wel een biertje hoor, als t maar gezellig isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:29 schreef peaceman het volgende:
Zie daar het voordeel als je vrouw bent..
Dat was ik niet van plan nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:16 schreef peaceman het volgende:
Even voor de goede orde: niemand naar other lives en Timber timbre graag, zodat ik mooi vooraan kan staan....
Schrijf mij er ook maar bij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja leuk ik hang een bordje boven m'n hoofd met "HOI IK BEN MEXICAANTJE VAN FOK!, ik krijg nog een biertje van v_t, GotC en Gridlok"
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja leuk ik hang een bordje boven m'n hoofd met "HOI IK BEN MEXICAANTJE VAN FOK!, ik krijg nog een biertje van v_t, GotC, TWP en Gridlok"
Ik wil ook op dat bordjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja leuk ik hang een bordje boven m'n hoofd met "HOI IK BEN MEXICAANTJE VAN FOK!, ik krijg nog een biertje van v_t, GotC en Gridlok"
als ik dat zie krijg je der ook 1 van mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wij zetten in op camping 3, vlakbij douches en brandpad. Net als vorig jaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee want heb alsnog geen garantie dat ik jullie tegenkom.
Dat niet, maar als je er niet gaat staan krijg je sowieso niksquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee want heb alsnog geen garantie dat ik jullie tegenkom.
What the FUCK?!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja.
ja hoor zet me er maar bij. Krijg je er van mij ook eentje!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh is goed hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha als ik het zie krijg je een biertjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maakt niet echt uit, gewoon zorgen dat je op tijd het bootje naar de overkant hebt genomen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wakker dat vuurtje nou niet aan... Voor je het weet, wil iedereen daar naartoe..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |