He? Dan zijn ze 2x gedissed?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:51 schreef LatonOne het volgende:
[..]
ow ik heb altijd gedacht dat de bravo een dak had
Weet ik eigenlijk niet of ze er dit jaar staan. Maar ik vind het nou ook geen plek om er een tat te halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:58 schreef vault_tec het volgende:
zijn er nog tatoeëerders op lowlands?
[dronken]quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet of ze er dit jaar staan. Maar ik vind het nou ook geen plek om er een tat te halen.
Een goede tattoo artist zet ze niet als je dronken bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
[dronken]
IK WIL GRAAG EEN TATTOO! DIKKE TIETEN OP MN BUIK HAHAHAA
[/dronken
Volgende dag:![]()
Wow... goed logisch samengepaktquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He? Dan zijn ze 2x gedissed?
Ik dacht dat 2005 de eerste keer was. Toen stonden ze op het openlucht podium/bioscoop. En toen keek er niemand. Opeens heel druk bij Watsekebeurt..en daarna weer een hoop krekelgeluiden.
Nope 2005 stonden ze zeker weten in de Bravo
Dan zijn ze dus 2x gedissed.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zijn ze dus 2x gedissed.
En terecht.
Nou...dan weet ik niet of we bij elkaar staan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:31 schreef MaJo het volgende:
[..]Ze zijn nu wel een stuk beter denk ik
Het wordt denk ik camping 3 trouwens. Die vind ik fijner en G. vraagt net of we daar gaan staan want dan zitten we dichter bij het ontbijt
Waarom per se camping 2 dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou...dan weet ik niet of we bij elkaar staan.
Omdat we daar al 10 jaar staan? En wat je zegt: zoveel plekken vrijhouden wordt lastig. ZEKER op camping 3.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom per se camping 2 dan?En wij zijn waarschijnlijk eerder en houden plekken vrij toch
Ik heb langer op 3 gestaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat we daar al 10 jaar staan? En wat je zegt: zoveel plekken vrijhouden wordt lastig. ZEKER op camping 3.
Ik zal het de anderen voorleggen.
JIJ OOK VEEL PLEZIER MEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
aarhg ik ga jullie uit mijn AT mikken
ik ga niet meervriendje is te ziek
kaartjes zijn gelukkig al verkocht maar al die lowlands lol hier is echt te pijnlijk!
snik snif
Maar allemaal ontzettend veel plezier!
Ik zou zeggen, gooi het op Facebookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb langer op 3 gestaanMaar het maakt me niet zoveel uit, dan doen we wel camping 2
Wel zo gezellig om bij elkaar (in de buurt) te staan
Ah dat is balen zegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
aarhg ik ga jullie uit mijn AT mikken
ik ga niet meervriendje is te ziek
kaartjes zijn gelukkig al verkocht maar al die lowlands lol hier is echt te pijnlijk!
snik snif
Maar allemaal ontzettend veel plezier!
Mwah hoeft niet, als het bij jullie zo moeilijk ligt dan doen we gewoon camping 2quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, gooi het op Facebook
En ja, dat is het ook. Daarom wil ik ook niet kiezen
Vertelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Huu ik heb te veel eten gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |