Op de Belg welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:33 schreef TWP het volgende:
[..]
wtf, het is helemaal niet? Drukfout in de tv-gids
Als je via Ticketmaster hebt gekocht, dan heb je ook een account:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik heb mijn ticket gekocht via ticketmaster (Lowlands officiële verkooppunt dit jaar). Daar staat geen telefoonnummer van op de website. Moet ik toch met livenation bellen?
Nice!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bord is gereed om beverfd te worden
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aan het eind van de file...of het begin, wat je wiltquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:53 schreef Soulagement het volgende:
Bij de rotonde (Walibi) mag je niet stoppen en de kiss & ride is redelijk ver lopen toch? Wat is dan de beste afzetplek voor 12 uur 's middags?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:06 schreef friekin_ het volgende:
Heb een happy meal gekregen en nu zingt hij toeter toeter toeter.
Op Belgie wel, ik kijk dat maarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:33 schreef TWP het volgende:
[..]
wtf, het is helemaal niet? Drukfout in de tv-gids
wel foto machen hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan degene die rijdt dan nog wel omkeren?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Aan het eind van de file...of het begin, wat je wilt
Dinnetje heeft ook een steekkarretje mee. Met turbo wielen dus ik heb er het volste vertrouwen inquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:01 schreef kciR het volgende:
Rugtas ingepakt, steekkarretje bepakt met eten/tent/matjes/stoeltjes, ik ben er klaar voor
(En ga nu niet bitchen op mn steekkar, want dan ding is dan wel een hel op de brug, maar voor de rest ideaal!)
Geen glas, <8 liter totaalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:03 schreef ninnerd het volgende:
Wordt er moeilijk gedaan over drank ? Zolang het in plastic flesjes zit is er toch geen probleem ?
Precies, dat is het betere werk!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:03 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Dinnetje heeft ook een steekkarretje mee. Met turbo wielen dus ik heb er het volste vertrouwen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |