SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
proxy en web msnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tussen 12 en half 1 heb ik toegang tot fok
MSN poort is 24/7 afgesloten
In wat voor nazi-station werk jij?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
tsja, alles voor je centjes hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
bwhehehehe werk firewallsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
In wat voor nazi-station werk jij?.
Alle uitzendbureaus afgaan en kutwerk accepterenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef Insomnium het volgende:
Jezus word ik net gebeld door het UWV.
Zeggen ze dat ik ervan moet uitgaan dat ik misschien nog wel tot december thuis zit
Tering zeg.
Ik solliciteer mij helemaal suf !
En wat moet ik in godsnaam tot december de hele dagen doen !
gimme onequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef cablegunmaster het volgende:
ik vind altijd wel een open proxyzijn er miljoenen IT kan ze niet allemaal dicht timmeren zo ging het ook op de middelbare school
Fok!ken natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef Insomnium het volgende:
Jezus word ik net gebeld door het UWV.
Zeggen ze dat ik ervan moet uitgaan dat ik misschien nog wel tot december thuis zit
Tering zeg.
Ik solliciteer mij helemaal suf !
En wat moet ik in godsnaam tot december de hele dagen doen !
Als ik bij mn oma zit en even wil internetten ga ik gewoon op andere netwerken zittenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef cablegunmaster het volgende:
ik vind altijd wel een open proxyzijn er miljoenen IT kan ze niet allemaal dicht timmeren zo ging het ook op de middelbare school
Dat doe ik dan ook een paar keer per week.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Alle uitzendbureaus afgaan en kutwerk accepteren
fok je toch gewoon via je telefoonquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Proxy is ook afgeschermd. IT heeft het hier behoorlijk dichtgetimmerd
Gezeikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Security risk blocked for your protection
Doe ik ook soms, meerendeel lezen van andere topics. Dit gaat te snel om te lezen/schrijven @ mobielquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
fok je toch gewoon via je telefoon
Ligt aan de snelheid he. Anders is het lastig bijbenenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:20 schreef mr-green het volgende:
[..]
fok je toch gewoon via je telefoon
Op de beschikbaarheid van werk in mijn vakgebied en de directe omgeving.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Fok!ken natuurlijk![]()
Maar klote zeg.. waar baseren ze dat op dan?
klopt heb ik ook last van. Al fok ik gewoon via browser op werk maar zelfs dan gaat het te snelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe ik ook soms, meerendeel lezen van andere topics. Dit gaat te snel om te lezen/schrijven @ mobiel
Jaja, Sport1 staat al aanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:21 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond trouwens Barça - Real voor de voetbal liefhebbers onder ons
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Christus, wat een takkeherrie op de radio.
vind ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Christus, wat een takkeherrie op de radio.
En meetenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Fok!ken natuurlijk![]()
Maar klote zeg.. waar baseren ze dat op dan?
Ja, ging goedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt he
Kusje trouwens![]()
Ging je eerste show goed?
Ik denk dat een meeting met een zooi mensen van hier wel super gezellig isquote:
Kloptquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik denk dat een meeting met een zooi mensen van hier wel super gezellig is
Jaaaa meetenquote:
Ik ga met je meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind ik ook
douchen dus
veel plezierquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
Ik ga lunchen en op naar het asiel. Tot vanmiddag/vanavond liefjes.
Naruto hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dit nummer heb ik superlang niet gehoord.
Kan best kloppen qua tijd de show is best oud ondertussen ,maar zoooo goed nummerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kreeg het van een vriendin van me. Ik denk 7 jaar geleden ofzo?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vergeet het treinspotten, de nieuwe hype is om te brugspotten._!
Eens even bekijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Maffia update![]()
Het Grote Fok! Maffia Spel #15 Hints zoeken
Even wachten tot het spel afgelopen is (kost 4-5 dagen en dan kan je meedoen ).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Eens even bekijken.
Had er nog nooit van gehoord
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
OMG OMG ik heb het eerste topic gevonden waar ik en C_A allebei inzaten OMG OMG
Ik kan slotjes geven
hebben jullie dan zin in vrolijke muziek?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ikkemaar je bent welkom om te draaien wanneer je wilt
Hm !quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Even wachten tot het spel afgelopen is (kost 4-5 dagen en dan kan je meedoen ).
Wacht evenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:48 schreef cablegunmaster het volgende:
ben je er dan klaar voor C_A?
ja!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hebben jullie dan zin in vrolijke muziek?
omgquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jou heb ik nodig
Effe wachten
Hihi
ja wil jij mij op hte rooster zetten tot 14:00 uurquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fris en fruitig
nu ff bodylotion-en of hoe schrijf je dat? iig ff smeren.
Oeh c_a gaat draaien
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fris en fruitig
Oeh c_a gaat draaien
Thxquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Je staat erop c_a
Oeh
en kabel thx voor draaien
Ik wilde nog ff verder maffen, maar nu tune ik ook in jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fris en fruitig
Oeh c_a gaat draaien
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik wilde nog ff verder maffen, maar nu tune ik ook in ja
Ach ik dan wel?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx
Ik heb niks voorbereid![]()
Was niet de bedoeling om te gaan draaien
Geen probleem ik doe het met liefdequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Je staat erop c_a
Oeh
en kabel thx voor draaien
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:00 schreef cablegunmaster het volgende:
en nu maar eens een onderbroek pakken
Ik ga wel alles door elkaar draaienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ach ik dan wel?paar liedjes in pleuren heerlijk scrollen naar nieuwe liedjes en meuk ingooien
Ondertussen topic volgen praten en heerlijk genieten van de muziek
[..]
Geen probleem ik doe het met liefde![]()
Ik heb zin in vanaaavondquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga wel alles door elkaar draaien
WhihihihiIk ben nog steeds hyper
Morgen BodyPump Les
De terugwedstrijd van de supercopa Barcelona - Real Madrid. 1e pot was al prachtig. Dus deze moet ook goed meesterlijk wordenquote:
Ow fuck dat is vanavond jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De terugwedstrijd van de supercopa Barcelona - Real Madrid. 1e pot was al prachtig. Dus deze moet ook goed meesterlijk worden
Ik in buik, armen, rug, schouders en benenquote:
Koopploegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow fuck dat is vanavond ja
Damn Real Madrid
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hou van voetbal, maar potten als Barca - Real interesseren me echt helemaal niks
Doe mij maar FC Twente en de Premier League
Alexis Sanchezquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waaromDie wilde ik hierna draaien
Ik moet toch vrolijke muziekjes draaien
Eens een fan, altijd een fanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koopploeg![]()
Barça![]()
Xavi![]()
Fabregas![]()
Messi![]()
Afellay![]()
Pique![]()
Puyol![]()
Abidal![]()
Busquets
Ik weet het niet, maar het doet me gewoon echt niksquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
wat interesseert jou daar niet aan?
Real Madridquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eens een fan, altijd een fan
Maar Fabregas, Villa en Xavi
Maar ik heb ook een hekel aan Ronaldoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid![]()
Ronaldo is een aandachtshuffertje die denkt dat hij god is + gaat huilen als hij verliest
Ozil![]()
Pepe![]()
Ramos![]()
Higuain![]()
Kaka
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik heb ook een hekel aan Ronaldo
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je was toch niet van van Spanje in de WK-Finale
Neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je was toch niet van van Spanje in de WK-Finale
Stond ik zaterdag nog lekker op te dansenquote:
Die heb ik net gedraaidquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:16 schreef Carooltje79 het volgende:
oei lekker dansen![]()
Is ook heerlijk nummertje
quote:
Ja was ff wasje doen en douchen enzoquote:
ik moet zo nog heelhet huishouden doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja was ff wasje doen en douchen enzo
Gelukkig gisteren het meeste al gedaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet zo nog heelhet huishouden doen
grr grr
Jaa schoonmaken met lekkere harde muziekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat zokunen straks leuke muziekjes gaat draaienDan kan ik mijn muziek ook lekker hard zetten en het huishouden doen
Ja eerst bovenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa schoonmaken met lekkere harde muziek
Een uurtje hazes?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat zokunen straks leuke muziekjes gaat draaienDan kan ik mijn muziek ook lekker hard zetten en het huishouden doen
Hazesquote:
je hebt hem al 17 uur aanstaan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:28 schreef EggsTC het volgende:
[13:28:02] * +mijk is playing: Christina Aguilera - Dirrty (ft. Redman) (X%2DRaydio?group=999) @ 128kbps - 17h32m19s of a stream (3/5)
17h
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hebt hem al 17 uur aanstaan?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]![]()
17 uur op jou aan het wachten, en eindelijk is het moment dan daar
quote:
ik was van plan om nog meer HH te draaienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Do you really want to live foreverrrrrrrrrrr
daarna even de auto terug brengen naar mijn mama hihiiii
De luiheidquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
Gadver ik moet mijn administratie ook nog doen
Grr grr Ik moet wat eerder uit bed komen
ik was gooische vrouwen aan het kijkenquote:
Verslaafdequote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was gooische vrouwen aan het kijkenIn bed
Ik was al om kwart over 8 wakker
Bijna klaar met GV
Tschuss!quote:
Ik verslaafdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
VerslaafdeTijd dat je weer gaat werken
Whehe heb al ff niet meer gekekenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik verslaafdJij dan met je series
Ja ik mis het nog niet eigenlijkMaar ik heb gesolliciteerd
echtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe heb al ff niet meer gekeken
Ik zou echt gek worden als ik maanden thuis zou zitten. Ritme enzo. Na 3 weken vakantie ben ik altijd blij om weer aan het werk te gaan
ja ik weetquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was met mijn telefoon bezig![]()
[..]
kan gebeuren enzo
Leuk tochquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Brief voor het nieuwe schooljaar gehadDans en creabeaworkshop
Owned!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Staat er nog wat moois in over Twente?quote:
Wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
INTERVIEW MET WOUT BRAMA!!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Staat er nog wat moois in over Twente?
Wat voor pittige uitspraken heeft hij gedaan? Oh wacht je zei Wout Brama...quote:
Wie dacht jij?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat voor pittige uitspraken heeft hij gedaan? Oh wacht je zei Wout Brama...
Ik kan het voor geen meter.quote:
als er niemand komt opdagen draai ik wel even inquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog 1 nummer
Daarna laat ik de bot wel draaien
Ik moet er echt vandoor
Ik roep een GO okquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:02 schreef Zokunen het volgende:
Oh ik ben er wel maar was even een minuutje te laat
tijd is tijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:02 schreef Zokunen het volgende:
Ok hup wel op tijd zijn anders draai ik gewoon bot is afgezet namelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:02 schreef Zokunen het volgende:
quote:
Oh ja jullie kunnen het weten.quote:
lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:06 schreef Zokunen het volgende:
Begin maar even met de nieuwe nummers uit de top 40
Lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:06 schreef Zokunen het volgende:
ik luisterquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:06 schreef Zokunen het volgende:
Ik ook ! en ik laat de collega's ook maar meteen meegenietenquote:
* LovelyLady duikt bovenop Priem en knuffeltquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ook ! en ik laat de collega's ook maar meteen meegenieten*zet volume van laptop nog wat harder
*
Hugattack !!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady duikt bovenop Priem en knuffelt
ah oke. klinkt lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:13 schreef Zokunen het volgende:
Hierna wat random populaire nummers
Want dit waren de nieuwe binnenkomers al
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:20 schreef Zokunen het volgende:
Snapte niet wat het was, maar is nu dus weer goed, normaal doe ik niks met de pitch
best stil hier mja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef Zokunen het volgende:
Hierna 2 klassiekertjes, omdat ik lekker zelf kan kiezen wat ik draai!
Ja... zie TTquote:
Wat dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik weerAlleen iets minder vrolijk
Vond het eerlijk gezegd wel grappigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:20 schreef Zokunen het volgende:
Snapte niet wat het was, maar is nu dus weer goed, normaal doe ik niks met de pitch
Waaromquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik weerAlleen iets minder vrolijk
quote:Lieve mensen, allemaal heel erg bedankt voor jullie felicitaties voor mijn volgens Feestboek 88e verjaardag. Ik zal het een speciale dag maken en hoop stiekem dat niemand echt denkt dat ik 88 ben. Ik weet dat ik af en toe iets te veel drink maar zo oud zie ik er hopelijk niet uit. Liefs en knuffels vanuit Utrecht en ik kijk nu al uit naar jullie felicitaties in Maart
24 seconds ago · Privacy: · Like ·
Whehequote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguh, ik had gewoon 15 felicitaties op mijn feestboekMaar even een reactie gezet:
[..]
quote:
Net broertje aan de telefoon gehad. 1 Van zijn beste maten heeft een auto ongeluk gehadquote:
Tjah mensen zien ook het jaartal niet maar puur 'mr X is jarig'quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguh, ik had gewoon 15 felicitaties op mijn feestboekMaar even een reactie gezet:
[..]
Iewquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Net broertje aan de telefoon gehad. 1 Van zijn beste maten heeft een auto ongeluk gehadMaandag op dinsdagnacht
Ligt nu in het ziekenhuis en iedereen gaat afscheid nemen.
Heb er een naar gevoel bij...
Goed moment om dat zeggen ook.quote:
Ahh. Sterktequote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Net broertje aan de telefoon gehad. 1 Van zijn beste maten heeft een auto ongeluk gehadMaandag op dinsdagnacht
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tjah mensen zien ook het jaartal niet maar puur 'mr X is jarig'![]()
Vul dan geen verjaardag in ofzo ?
Kan gebeuren.quote:
Dat is heel rotquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ziet er niet al te best uit op die fotoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
Er staat 37, maar het is 27
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)anrijding%20op%20A15
Ik had de foto's nog niet gezien. Durf niet te kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziet er niet al te best uit op die foto
Oh jeetje... Was ie in slaap gevallen ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had de foto's nog niet gezien. Durf niet te kijken
ik kan de rest van de foto's niet zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had de foto's nog niet gezien. Durf niet te kijken
geen idee, weten ze nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh jeetje... Was ie in slaap gevallen ofzo?
Sterkte
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, weten ze niet![]()
Maar overleven gaat hij het nietHij heeft geen hersenactiviteit, en familie en vrienden mogen afscheid nemen nu
Dus me broertje was een beetje
Bah, echt naar datquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, weten ze niet![]()
Maar overleven gaat hij het nietHij heeft geen hersenactiviteit, en familie en vrienden mogen afscheid nemen nu
Dus me broertje was een beetje
quote:
Geen luisteraars?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
die luisteraar teller doet het niet
denk het welquote:
Ik weet het, maar CBA om het er uit te halenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
O en het is trouwens wel bewezen dat niemand de OP leestIk heb mezelf er een topic of 30 geleden ingezet en dat is niemand opgevallen
Sowieso 1quote:
Ik nietquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En wat een onverwachte muziek draait hij he!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik nietMoet echt werken en de laatste week blijf ik telkens aan de radio plakken
Erg onproductief, dus ik doe even een paar bakken koffie en dan ga ik aan de slag. Vanavond tune ik wel weer in
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik nietMoet echt werken en de laatste week blijf ik telkens aan de radio plakken
Erg onproductief, dus ik doe even een paar bakken koffie en dan ga ik aan de slag. Vanavond tune ik wel weer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |