quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:00 schreef cablegunmaster het volgende:
en nu maar eens een onderbroek pakken
Ik ga wel alles door elkaar draaienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ach ik dan wel?paar liedjes in pleuren heerlijk scrollen naar nieuwe liedjes en meuk ingooien
Ondertussen topic volgen praten en heerlijk genieten van de muziek
[..]
Geen probleem ik doe het met liefde![]()
Ik heb zin in vanaaavondquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga wel alles door elkaar draaien
WhihihihiIk ben nog steeds hyper
Morgen BodyPump Les
De terugwedstrijd van de supercopa Barcelona - Real Madrid. 1e pot was al prachtig. Dus deze moet ook goed meesterlijk wordenquote:
Ow fuck dat is vanavond jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De terugwedstrijd van de supercopa Barcelona - Real Madrid. 1e pot was al prachtig. Dus deze moet ook goed meesterlijk worden
Ik in buik, armen, rug, schouders en benenquote:
Koopploegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow fuck dat is vanavond ja
Damn Real Madrid
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hou van voetbal, maar potten als Barca - Real interesseren me echt helemaal niks
Doe mij maar FC Twente en de Premier League
Alexis Sanchezquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waaromDie wilde ik hierna draaien
Ik moet toch vrolijke muziekjes draaien
Eens een fan, altijd een fanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koopploeg![]()
Barça![]()
Xavi![]()
Fabregas![]()
Messi![]()
Afellay![]()
Pique![]()
Puyol![]()
Abidal![]()
Busquets
Ik weet het niet, maar het doet me gewoon echt niksquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
wat interesseert jou daar niet aan?
Real Madridquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eens een fan, altijd een fan
Maar Fabregas, Villa en Xavi
Maar ik heb ook een hekel aan Ronaldoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid![]()
Ronaldo is een aandachtshuffertje die denkt dat hij god is + gaat huilen als hij verliest
Ozil![]()
Pepe![]()
Ramos![]()
Higuain![]()
Kaka
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik heb ook een hekel aan Ronaldo
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je was toch niet van van Spanje in de WK-Finale
Neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je was toch niet van van Spanje in de WK-Finale
Stond ik zaterdag nog lekker op te dansenquote:
Die heb ik net gedraaidquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:16 schreef Carooltje79 het volgende:
oei lekker dansen![]()
Is ook heerlijk nummertje
quote:
Ja was ff wasje doen en douchen enzoquote:
ik moet zo nog heelhet huishouden doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja was ff wasje doen en douchen enzo
Gelukkig gisteren het meeste al gedaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet zo nog heelhet huishouden doen
grr grr
Jaa schoonmaken met lekkere harde muziekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat zokunen straks leuke muziekjes gaat draaienDan kan ik mijn muziek ook lekker hard zetten en het huishouden doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |