Tjah mensen zien ook het jaartal niet maar puur 'mr X is jarig'quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguh, ik had gewoon 15 felicitaties op mijn feestboekMaar even een reactie gezet:
[..]
Iewquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Net broertje aan de telefoon gehad. 1 Van zijn beste maten heeft een auto ongeluk gehadMaandag op dinsdagnacht
Ligt nu in het ziekenhuis en iedereen gaat afscheid nemen.
Heb er een naar gevoel bij...
Goed moment om dat zeggen ook.quote:
Ahh. Sterktequote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Net broertje aan de telefoon gehad. 1 Van zijn beste maten heeft een auto ongeluk gehadMaandag op dinsdagnacht
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tjah mensen zien ook het jaartal niet maar puur 'mr X is jarig'![]()
Vul dan geen verjaardag in ofzo ?
Kan gebeuren.quote:
Dat is heel rotquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ziet er niet al te best uit op die fotoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
Er staat 37, maar het is 27
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)anrijding%20op%20A15
Ik had de foto's nog niet gezien. Durf niet te kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziet er niet al te best uit op die foto
Oh jeetje... Was ie in slaap gevallen ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had de foto's nog niet gezien. Durf niet te kijken
ik kan de rest van de foto's niet zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had de foto's nog niet gezien. Durf niet te kijken
geen idee, weten ze nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh jeetje... Was ie in slaap gevallen ofzo?
Sterkte
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, weten ze niet![]()
Maar overleven gaat hij het nietHij heeft geen hersenactiviteit, en familie en vrienden mogen afscheid nemen nu
Dus me broertje was een beetje
Bah, echt naar datquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, weten ze niet![]()
Maar overleven gaat hij het nietHij heeft geen hersenactiviteit, en familie en vrienden mogen afscheid nemen nu
Dus me broertje was een beetje
quote:
Geen luisteraars?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
die luisteraar teller doet het niet
denk het welquote:
Ik weet het, maar CBA om het er uit te halenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
O en het is trouwens wel bewezen dat niemand de OP leestIk heb mezelf er een topic of 30 geleden ingezet en dat is niemand opgevallen
Sowieso 1quote:
Ik nietquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En wat een onverwachte muziek draait hij he!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik nietMoet echt werken en de laatste week blijf ik telkens aan de radio plakken
Erg onproductief, dus ik doe even een paar bakken koffie en dan ga ik aan de slag. Vanavond tune ik wel weer in
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik nietMoet echt werken en de laatste week blijf ik telkens aan de radio plakken
Erg onproductief, dus ik doe even een paar bakken koffie en dan ga ik aan de slag. Vanavond tune ik wel weer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |