quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:20 schreef Zokunen het volgende:
Snapte niet wat het was, maar is nu dus weer goed, normaal doe ik niks met de pitch
best stil hier mja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef Zokunen het volgende:
Hierna 2 klassiekertjes, omdat ik lekker zelf kan kiezen wat ik draai!
Ja... zie TTquote:
Wat dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik weerAlleen iets minder vrolijk
Vond het eerlijk gezegd wel grappigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:20 schreef Zokunen het volgende:
Snapte niet wat het was, maar is nu dus weer goed, normaal doe ik niks met de pitch
Waaromquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik weerAlleen iets minder vrolijk
quote:Lieve mensen, allemaal heel erg bedankt voor jullie felicitaties voor mijn volgens Feestboek 88e verjaardag. Ik zal het een speciale dag maken en hoop stiekem dat niemand echt denkt dat ik 88 ben. Ik weet dat ik af en toe iets te veel drink maar zo oud zie ik er hopelijk niet uit. Liefs en knuffels vanuit Utrecht en ik kijk nu al uit naar jullie felicitaties in Maart
24 seconds ago · Privacy: · Like ·
Whehequote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguh, ik had gewoon 15 felicitaties op mijn feestboekMaar even een reactie gezet:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |