no shit sherlockquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:04 schreef coban het volgende:
HOİ WAT LEUK ZİJN JULLİE HİER OOK İK WİL İETS ZEGGEN: amenth is een mongool
waarom zeggen marokkanen altijdquote:
Brabandersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:04 schreef Saisai het volgende:
dit topic loopt trouwens beter dan die van de brabanders
Bedoel je niet tazz ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
waarom zeggen marokkanen altijd
ZES
aHHH ZESSS
ik wilde je beschermen liefjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef coban het volgende:
[..]
Wisten jullie dat al?waarom zeiden jullie niks?
Amenth doe ff normaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef amenth het volgende:
Coban pics? Wrm wil je pics van emand die net doet als of ze turkse is hahaah zal t ook wel geen meisje zijn met dr ramadan die gas lach zig dood met zak chips om jullie rukkers
ik denk dat ze ergens anders om lachtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef amenth het volgende:
Coban pics? Wrm wil je pics van emand die net doet als of ze turkse is hahaah zal t ook wel geen meisje zijn met dr ramadan die gas lach zig dood met zak chips om jullie rukkers
Ohquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bedoel je niet tazz ofzo?
Nog nooit van gehoord.
tijdens ramadan mag je niet scheldenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef amenth het volgende:
Rare mocro's. :Squote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ohnee geen tazzzzz iig, gewoon ZES
ik snapte het al nooit
maja
vertel eens wat over jezelf. omdat ik netjes ben vertel ik eerst wat over mezelf.quote:
Imageshackquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:07 schreef monkyyy het volgende:
Hey Amenth, wat vind je van deze BMW 5 serie?
[ http://img825.imageshack.us/img825/1927/bmwnn.jpg (copy/paste deze link) ]
Imageshackquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:07 schreef monkyyy het volgende:
Hey Amenth, wat vind je van deze BMW 5 serie?
[ afbeelding ]
Amenth. Ik ben een man van 82 en heb het op jou gemunt. Ik voel me qua taalkundig en algemeen ontwikkelde inzicht me tot je aangetrokken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef amenth het volgende:
dat snap ik welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:08 schreef coban het volgende:
[..]
Amenth. Ik ben een man van 82 en heb het op jou gemunt. Ik voel me qua taalkundig en algemeen ontwikkelde inzicht me tot je aangetrokken.
zehma ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ohnee geen tazzzzz iig, gewoon ZES
ik snapte het al nooit
maja
FOK! zijn faal met imageshack.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:08 schreef coban het volgende:
[..]
Evet.
HEY JULLİE HEBBEN ONZE BRUİLOFT GEMİST LOSERS.
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
vertel eens wat over jezelf. omdat ik netjes ben vertel ik eerst wat over mezelf.
ik ben Saisai, kom uit Groningen en heb interesses. Verder heb ik hobby's en hou ik van gezelligheid en humor.
nu jij
Ben coban olmak sen geber yap ben cok mutlu olmak, sana geceler iyi.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:09 schreef amenth het volgende:
Coban wanneer kom je is met niet gegoocheglkde zinnen? Zinnen veertaal nou s "ik ben coban en amenth is naiev dat ie denkt dat k geen turk ben" dan hou k me mond bobng
ja natuurlijk, dat ligt er pal naastquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:11 schreef amenth het volgende:
Saisai jij kom uit geroninge toch welke dorp ken je zuidhorn
Benne ge gekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Coban wat betekent bende yorum ofzo
oowh boefje!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:10 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Ik ben Kaskade en ik ben eigenlijk geen meisje.
İk ben geen turkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Coban wat betekent bende yorum ofzo
Ik ga snel een fotoboek aanmaken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
je bent ook een kloontje want je hebt geen fotoboek.
goedzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:14 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Ik ga snel een fotoboek aanmaken.
ken je die cafe daarhebbe ze ook shoarma shitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja natuurlijk, dat ligt er pal naast
Wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:15 schreef Saisai het volgende:
nee maar Dimens wel en er is een onbekende bijgekomen.
VİSJE VİSJE İN DE HET EEN WATERquote:
kemperveen pretendeert een viswinkel te zijn terwijl hij niets dan een viskraampje isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:17 schreef amenth het volgende:
[..]
kemp is geen pimp maar hij pimpt wel hos
İk dacht vannacht nog aan zelfmoord.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:16 schreef Plastic_zak het volgende:
coban , schaam je je niet omdat amenth uit hetzelfde land als jij komt?
ze is er gwn 1 van jou soort hoor loser met je dikke lippequote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:16 schreef Plastic_zak het volgende:
coban , schaam je je niet omdat amenth uit hetzelfde land als jij komt?
Daarmee maak ik de chicks gek swaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:18 schreef amenth het volgende:
[..]
ze is er gwn 1 van jou soort hoor loser met je dikke lippe
Doe het nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:18 schreef coban het volgende:
[..]
İk dacht vannacht nog aan zelfmoord.
Oh amenthhh o amenthhh wat hou ik toch van jouuuuuuuquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:18 schreef amenth het volgende:
[..]
ze is er gwn 1 van jou soort hoor loser met je dikke lippe
niet leren blijven proberen google de volgende lading vast coban waar je 1 woord verander hahaha shit man je ben egt domquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:19 schreef coban het volgende:
[..]
İk het vrouwmens maak het wel even!
ja man zei is egt dom jonguh jeweetselfquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:20 schreef amenth het volgende:
[..]
niet leren blijven proberen google de volgende lading vast coban waar je 1 woord verander hahaha shit man je ben egt dom
sorryquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:21 schreef Dimens het volgende:
Pff, meisjes die offline gaan op msn zonder gedag te zeggen.
IK VOEL JE MANquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:21 schreef Dimens het volgende:
Pff, meisjes die offline gaan op msn zonder gedag te zeggen.
Wie is hier nou dom? Als je 3 maanden terug als vluchteling hierheen was gekomen begreep ik je spelling en algemene ontwikkeling wel, maar je bent 20 en hebt de hersenen van een vlo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:20 schreef amenth het volgende:
[..]
niet leren blijven proberen google de volgende lading vast coban waar je 1 woord verander hahaha shit man je ben egt dom
DEGENE DİE DİT VOOR MİJ KAN OPLOSSEN KRİJGT EEN KOEKJE.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:22 schreef amenth het volgende:
Hahah ja man maar jy moet ook s minder drugs gebruike nie gezont hoeveel jij afvalgen ben zo snel
Hahah ja man maar jij moet ook eens minder drugs gebruiken niet gezond hoeveel jij afgevallen bent zo snel?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:22 schreef amenth het volgende:
Hahah ja man maar jy moet ook s minder drugs gebruike nie gezont hoeveel jij afvalgen ben zo snel
ja of nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:22 schreef coban het volgende:
[..]
DEGENE DİE DİT VOOR MİJ KAN OPLOSSEN KRİJGT EEN KOEKJE.
Gewoon laatst gezien gisteren om 19:33quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan ook nog eens niet op Whatsapp of zo maar nee aan Dimens wordt niet gedacht.
Zomaar was ze langer online bij jouw, 19:31 bij mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gewoon laatst gezien gisteren om 19:33
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehequote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zomaar was ze langer online bij jouw, 19:31 bij mij.
typ nou s een hele zin in het turks zo 1 ipv die standaart gegoocxhelde hahahah ajb man je laat me sws wel lache met je bs en mr blkijve probere maar s goed wrm boeiid my ds eigelykk die mensne hier zikjn er te naiec voorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:23 schreef coban het volgende:
Omg ik ga echt kapot hier, amenth sagol be.
Of ander meisje, dat kan ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Whehezal wel aan telelfoofnonf liggen
Voel je je iets beter als ik je quote?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan ook nog eens niet op Whatsapp of zo maar nee aan Dimens wordt niet gedacht.
wthquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:25 schreef amenth het volgende:
[..]
typ nou s een hele zin in het turks zo 1 ipv die standaart gegoocxhelde hahahah ajb man je laat me sws wel lache met je bs en mr blkijve probere maar s goed wrm boeiid my ds eigelykk die mensne hier zikjn er te naiec voor
Wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:26 schreef coban het volgende:
[..]
Voel je je iets beter als ik je quote?
Haha oamsbdj isms ushabai imdbsjakba usnvegajan omahau jsuaajbk ieusjs hahahaha usjsghaja jsnshsij wjiamshsak jshsuajbsb hayagag jshshs jsjs ushanaiak pqowiwueye almshshsnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:25 schreef amenth het volgende:
[..]
typ nou s een hele zin in het turks zo 1 ipv die standaart gegoocxhelde hahahah ajb man je laat me sws wel lache met je bs en mr blkijve probere maar s goed wrm boeiid my ds eigelykk die mensne hier zikjn er te naiec voor
dit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:26 schreef coban het volgende:
[..]
Haha oamsbdj isms ushabai imdbsjakba usnvegajan omahau jsuaajbk ieusjs hahahaha usjsghaja jsnshsij wjiamshsak jshsuajbsb hayagag jshshs jsjs ushanaiak pqowiwueye almshshsn
Oke?
o ok.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er staat : Ha ha je bent geen turk
Dimens, wij, je fokvrienden denken aaaaltijd aan je. Lief he.quote:
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:26 schreef coban het volgende:
[..]
Voel je je iets beter als ik je quote?
Eigenlijk moest ik deze quoten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
je had hem zelf kunnen uitkiezen zeg maar
Typ nou eens een hele zin in het Turks, in plaats van die standaard gegooglde hahahah alsjeblieft man je laat me sowieso wel lachen met je bullshit en maar blijven proberen, maar goed waarom boeit mij dit eigenlijk, die mensen hier zijn er te naïef voor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:25 schreef amenth het volgende:
[..]
Niks.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:28 schreef amenth het volgende:
Wa hebbe julli over voor pics van m3 m3
post eens pics met je waggie dan wr je zlef opstaat danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:28 schreef amenth het volgende:
Wa hebbe julli over voor pics van m3 m3
beter?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:29 schreef Kaskade het volgende:
Waarom zo reageren in mijn Fotoboek Saisai?
2 koekjes dit. Je leert het goed manquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Typ nou eens een hele zin in het Turks, in plaats van die standaard gegooglde hahahah alsjeblieft man je laat me sowieso wel lachen met je bullshit en maar blijven proberen, maar goed waarom boeit mij dit eigenlijk, die mensen hier zijn er te naïef voor.
Thanks.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:30 schreef coban het volgende:
[..]
2 koekjes dit. Je leert het goed man
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Typ nou eens een hele zin in het Turks, in plaats van die standaard gegooglde hahahah alsjeblieft man je laat me sowieso wel lachen met je bullshit en maar blijven proberen, maar goed waarom boeit mij dit eigenlijk, die mensen hier zijn er te naïef voor.
h e yquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoi terug
kamer opruimen en zulks.
We hebben je gemist.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoi terug
kamer opruimen en zulks.
wewlkom terug man haat k ook altijd te doen man maar vind k vaak ng shti da ik kwijt benw dat.s wel goedgoedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoi terug
kamer opruimen en zulks.
Zeker onoplosbaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:31 schreef coban het volgende:
[..]
We hebben je gemist.amenth heeft zelfs raadsels voor ons gemaakt, zo lief van hem.
Vrouw dat je bent. Waar is je mannelijkheid, pussy?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:32 schreef amenth het volgende:
[..]
wewlkom terug man haat k ook altijd te doen man maar vind k vaak ng shti da ik kwijt benw dat.s wel goedgoed
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Sinds wanneer is er internet in het asielzoekerscentrum amenth ?
Welkom terug man, ik haat het ook altijd om dat te doen maar ik vind dan wel vaak spullen die ik kwijt ben, dat is wel goed eraan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:32 schreef amenth het volgende:
[..]
wewlkom terug man haat k ook altijd te doen man maar vind k vaak ng shti da ik kwijt benw dat.s wel goedgoed
je bent een held.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Welkom terug man, ik haat het ook altijd om dat te doen maar ik vind dan wel vaak spullen die ik kwijt ben, dat is wel goed eraan.
XD!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Welkom terug man, ik haat het ook altijd om dat te doen maar ik vind dan wel vaak spullen die ik kwijt ben, dat is wel goed eraan.
Nee er staat shit. Waarschijnlijk woont hij of in de wc of in de riolering.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Bron ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Het grappige is dat amenth wel abn kan typen.
Ja. İdd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Het grappige is dat amenth wel abn kan typen.
hahha zeg de gene die zig voordoe als vrouw :d maar als je wlk wete ik ben beste van me sportsgool dus blijf hate maar ze weten wie ik ben jij weet niet eens in wat voor wereld ik zit en ondetuuse vergeet je die shit hopend op de dag dat je eindelyk 18 ben haal je alles zelfs net als of je nie verwend benquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:33 schreef coban het volgende:
[..]
Vrouw dat je bent. Waar is je mannelijkheid, pussy?
Neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga een abbo kopen om amenth te negeren, al zijn sommige posts van hem wel baas
ok, aight? help?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:35 schreef amenth het volgende:
[..]
hahha zeg de gene die zig voordoe als vrouw :d maar als je wlk wete ik ben beste van me sportsgool dus blijf hate maar ze weten wie ik ben jij weet niet eens in wat voor wereld ik zit en ondetuuse vergeet je die shit hopend op de dag dat je eindelyk 18 ben haal je alles zelfs net als of je nie verwend ben
amenth is een ubertroll, ban dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Postgeschiedenis, en dan die van maanden terug. En via dm enzo.
Altijd skaffa zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:36 schreef amenth het volgende:
Ja idd wrm zot je dan net te disse op nme spelling achterlijke mongool tuurlylk kan k nederlands ben gewoon te stoned nu
Ben allang 18. Ookal begrijp ik de rest van je verhaal niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:35 schreef amenth het volgende:
[..]
hahha zeg de gene die zig voordoe als vrouw :d maar als je wlk wete ik ben beste van me sportsgool dus blijf hate maar ze weten wie ik ben jij weet niet eens in wat voor wereld ik zit en ondetuuse vergeet je die shit hopend op de dag dat je eindelyk 18 ben haal je alles zelfs net als of je nie verwend ben
Haha zegt degene die zich voordoet als vrouwquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:35 schreef amenth het volgende:
[..]
Misschien slaapt ze wel?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb ik haar hele teksten gestuurd, nog niets terug.
Ik hossel niet, ik word gehosseld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dimens, jij hosselt elke dag wel eentje fniet?
Omdat hij zichzelf daarin belachelijk maaktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:37 schreef coban het volgende:
TS. ik ga van je scheiden. Je zei dat amenth bazenposts maakt. Vaarwel.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hossel niet, ik word gehosseld.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hossel niet, ik word gehosseld.
oh sorrie ja ik ben dronekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET WANT KOFSCHIP
Je bent dronken? Nou nu ga ik al helemaal van je scheiden.quote:
Van ons liefdessapquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:40 schreef coban het volgende:
[..]
Je bent dronken? Nou nu ga ik al helemaal van je scheiden.
Ik wacht met smart.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:41 schreef Saisai het volgende:
Ik ga Dimens een keer hosselen irl zonder te vertellen dat ik het ben
trouwen met iemand die peppers eet voor de camquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:40 schreef coban het volgende:
[..]
Je bent dronken? Nou nu ga ik al helemaal van je scheiden.
Je gaat vreemdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:41 schreef coban het volgende:
İk hossel al die sletjes
Beat that bitches
Eerst pics.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:42 schreef coban het volgende:
[..]
Dat doe ik sneller.
Yo dimens, ik heb je gehosseld.
Dunnowquote:
oeh jij hebt smaak allesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:43 schreef coban het volgende:
[..]
Dunnow
İk wil wentelteefjeeees en ik wil ei en ik wil zalm, gerookte zalm. Sushi zou ook nice zijn maar ze zijn niet open.
Ja. Wat dacht je dan? Dimens toch? Kheb hem net gehosseld.quote:
Nee heb je niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:44 schreef coban het volgende:
[..]
Ja. Wat dacht je dan? Dimens toch? Kheb hem net gehosseld.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:44 schreef coban het volgende:
[..]
Ja. Wat dacht je dan? Dimens toch? Kheb hem net gehosseld.
Oke opnieuw:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:43 schreef Dimens het volgende:
Om mij te hosselen moet je trouwens ook een hoofdletter gebruiken.
Dan heb je mij niet gehosseld, eerst pics en dan zien we verder.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:45 schreef coban het volgende:
[..]
Oke opnieuw:
Dimens, je bent nu gehosseld door mij. En nee geen pics.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:45 schreef Saisai het volgende:
amenth kap eens met je spelfouten, nu niet leuk meer
Je blijft van mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:45 schreef coban het volgende:
Dimens wat doe jemijn ego mijn reputatie mijn alles
Zijn zin was, op de interpuntie na, foutloos.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:45 schreef Saisai het volgende:
amenth kap eens met je spelfouten, nu niet leuk meer
Jammer dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:45 schreef coban het volgende:
Dimens wat doe jemijn ego mijn reputatie mijn alles
wat is omin dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zijn zin was, op de interpuntie na, foutloos.
Okidokiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:46 schreef amenth het volgende:
Jonge jankniet ik zuit op me telefoon denk je ik typ zo om grappig te doen ikvind t gwn makkelyker jou prob als je nie snap, goed?
İk zit ook op telefoon en nu? Zeikkind.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:46 schreef amenth het volgende:
Jonge jankniet ik zuit op me telefoon denk je ik typ zo om grappig te doen ikvind t gwn makkelyker jou prob als je nie snap, goed?
akkoord.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:46 schreef amenth het volgende:
Mijn droom komt uitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:46 schreef coban het volgende:
Fuck you dimens ik hossel wel marokkaansekip, zij is veel beter.
Ik wacht nog steeds, wanneer kom je naar Zoetermeer toe?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:46 schreef Saisai het volgende:
ik ga Dimens gewoon int echt verleiden![]()
want dat kan ik.
Ja jij wel, mij is het niet gelukt. İk faal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:46 schreef Saisai het volgende:
ik ga Dimens gewoon int echt verleiden![]()
want dat kan ik.
geef eens een goeie foto? ik moet je wel kunnen herkennen natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds, wanneer kom je naar Zoetermeer toe?
Zonder pics zal het ook niet lukken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ja jij wel, mij is het niet gelukt. İk faal.
Neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:48 schreef Saisai het volgende:
[..]
geef eens een goeie foto? ik moet je wel kunnen herkennen natuurlijk
Herkenbaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:47 schreef aight1 het volgende:
Teen gestoten aan fucking stoelpoot nu twijfelen of voet zal amputeren.
hahahg goeie post soort vsn dan kan ik die zinne niet googelen echt jngequote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:47 schreef coban het volgende:
[..]
İk zit ook op telefoon en nu? Zeikkind.
Trouwen? Dan wordt plastic_zak wel nummer 2 want jij blijft nummer 1 voor me.quote:
BlabkablablablblalBla BLAquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:48 schreef amenth het volgende:
[..]
hahahg goeie post soort vsn dan kan ik die zinne niet googelen echt jnge
Dat magquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:48 schreef coban het volgende:
[..]
Trouwen? Dan wordt plastic_zak wel nummer 2 want jij blijft nummer 1 voor me.
Okequote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb geen pics nodig hoor coban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |