Jammer dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:45 schreef coban het volgende:
Dimens wat doe jemijn ego mijn reputatie mijn alles
wat is omin dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zijn zin was, op de interpuntie na, foutloos.
Okidokiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:46 schreef amenth het volgende:
Jonge jankniet ik zuit op me telefoon denk je ik typ zo om grappig te doen ikvind t gwn makkelyker jou prob als je nie snap, goed?
İk zit ook op telefoon en nu? Zeikkind.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:46 schreef amenth het volgende:
Jonge jankniet ik zuit op me telefoon denk je ik typ zo om grappig te doen ikvind t gwn makkelyker jou prob als je nie snap, goed?
akkoord.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:46 schreef amenth het volgende:
Mijn droom komt uitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:46 schreef coban het volgende:
Fuck you dimens ik hossel wel marokkaansekip, zij is veel beter.
Ik wacht nog steeds, wanneer kom je naar Zoetermeer toe?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:46 schreef Saisai het volgende:
ik ga Dimens gewoon int echt verleiden![]()
want dat kan ik.
Ja jij wel, mij is het niet gelukt. İk faal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:46 schreef Saisai het volgende:
ik ga Dimens gewoon int echt verleiden![]()
want dat kan ik.
geef eens een goeie foto? ik moet je wel kunnen herkennen natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds, wanneer kom je naar Zoetermeer toe?
Zonder pics zal het ook niet lukken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ja jij wel, mij is het niet gelukt. İk faal.
Neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:48 schreef Saisai het volgende:
[..]
geef eens een goeie foto? ik moet je wel kunnen herkennen natuurlijk
Herkenbaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:47 schreef aight1 het volgende:
Teen gestoten aan fucking stoelpoot nu twijfelen of voet zal amputeren.
hahahg goeie post soort vsn dan kan ik die zinne niet googelen echt jngequote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:47 schreef coban het volgende:
[..]
İk zit ook op telefoon en nu? Zeikkind.
Trouwen? Dan wordt plastic_zak wel nummer 2 want jij blijft nummer 1 voor me.quote:
BlabkablablablblalBla BLAquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:48 schreef amenth het volgende:
[..]
hahahg goeie post soort vsn dan kan ik die zinne niet googelen echt jnge
Dat magquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:48 schreef coban het volgende:
[..]
Trouwen? Dan wordt plastic_zak wel nummer 2 want jij blijft nummer 1 voor me.
Okequote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb geen pics nodig hoor coban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |