beter?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:29 schreef Kaskade het volgende:
Waarom zo reageren in mijn Fotoboek Saisai?
2 koekjes dit. Je leert het goed manquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Typ nou eens een hele zin in het Turks, in plaats van die standaard gegooglde hahahah alsjeblieft man je laat me sowieso wel lachen met je bullshit en maar blijven proberen, maar goed waarom boeit mij dit eigenlijk, die mensen hier zijn er te naïef voor.
Thanks.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:30 schreef coban het volgende:
[..]
2 koekjes dit. Je leert het goed man
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Typ nou eens een hele zin in het Turks, in plaats van die standaard gegooglde hahahah alsjeblieft man je laat me sowieso wel lachen met je bullshit en maar blijven proberen, maar goed waarom boeit mij dit eigenlijk, die mensen hier zijn er te naïef voor.
h e yquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoi terug
kamer opruimen en zulks.
We hebben je gemist.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoi terug
kamer opruimen en zulks.
wewlkom terug man haat k ook altijd te doen man maar vind k vaak ng shti da ik kwijt benw dat.s wel goedgoedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoi terug
kamer opruimen en zulks.
Zeker onoplosbaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:31 schreef coban het volgende:
[..]
We hebben je gemist.amenth heeft zelfs raadsels voor ons gemaakt, zo lief van hem.
Vrouw dat je bent. Waar is je mannelijkheid, pussy?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:32 schreef amenth het volgende:
[..]
wewlkom terug man haat k ook altijd te doen man maar vind k vaak ng shti da ik kwijt benw dat.s wel goedgoed
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Sinds wanneer is er internet in het asielzoekerscentrum amenth ?
Welkom terug man, ik haat het ook altijd om dat te doen maar ik vind dan wel vaak spullen die ik kwijt ben, dat is wel goed eraan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:32 schreef amenth het volgende:
[..]
wewlkom terug man haat k ook altijd te doen man maar vind k vaak ng shti da ik kwijt benw dat.s wel goedgoed
je bent een held.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Welkom terug man, ik haat het ook altijd om dat te doen maar ik vind dan wel vaak spullen die ik kwijt ben, dat is wel goed eraan.
XD!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Welkom terug man, ik haat het ook altijd om dat te doen maar ik vind dan wel vaak spullen die ik kwijt ben, dat is wel goed eraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |