İk dacht vannacht nog aan zelfmoord.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:16 schreef Plastic_zak het volgende:
coban , schaam je je niet omdat amenth uit hetzelfde land als jij komt?
ze is er gwn 1 van jou soort hoor loser met je dikke lippequote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:16 schreef Plastic_zak het volgende:
coban , schaam je je niet omdat amenth uit hetzelfde land als jij komt?
Daarmee maak ik de chicks gek swaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:18 schreef amenth het volgende:
[..]
ze is er gwn 1 van jou soort hoor loser met je dikke lippe
Doe het nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:18 schreef coban het volgende:
[..]
İk dacht vannacht nog aan zelfmoord.
Oh amenthhh o amenthhh wat hou ik toch van jouuuuuuuquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:18 schreef amenth het volgende:
[..]
ze is er gwn 1 van jou soort hoor loser met je dikke lippe
niet leren blijven proberen google de volgende lading vast coban waar je 1 woord verander hahaha shit man je ben egt domquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:19 schreef coban het volgende:
[..]
İk het vrouwmens maak het wel even!
ja man zei is egt dom jonguh jeweetselfquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:20 schreef amenth het volgende:
[..]
niet leren blijven proberen google de volgende lading vast coban waar je 1 woord verander hahaha shit man je ben egt dom
sorryquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:21 schreef Dimens het volgende:
Pff, meisjes die offline gaan op msn zonder gedag te zeggen.
IK VOEL JE MANquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:21 schreef Dimens het volgende:
Pff, meisjes die offline gaan op msn zonder gedag te zeggen.
Wie is hier nou dom? Als je 3 maanden terug als vluchteling hierheen was gekomen begreep ik je spelling en algemene ontwikkeling wel, maar je bent 20 en hebt de hersenen van een vlo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:20 schreef amenth het volgende:
[..]
niet leren blijven proberen google de volgende lading vast coban waar je 1 woord verander hahaha shit man je ben egt dom
DEGENE DİE DİT VOOR MİJ KAN OPLOSSEN KRİJGT EEN KOEKJE.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:22 schreef amenth het volgende:
Hahah ja man maar jy moet ook s minder drugs gebruike nie gezont hoeveel jij afvalgen ben zo snel
Hahah ja man maar jij moet ook eens minder drugs gebruiken niet gezond hoeveel jij afgevallen bent zo snel?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:22 schreef amenth het volgende:
Hahah ja man maar jy moet ook s minder drugs gebruike nie gezont hoeveel jij afvalgen ben zo snel
ja of nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:22 schreef coban het volgende:
[..]
DEGENE DİE DİT VOOR MİJ KAN OPLOSSEN KRİJGT EEN KOEKJE.
Gewoon laatst gezien gisteren om 19:33quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan ook nog eens niet op Whatsapp of zo maar nee aan Dimens wordt niet gedacht.
Zomaar was ze langer online bij jouw, 19:31 bij mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gewoon laatst gezien gisteren om 19:33
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |