niet leren blijven proberen google de volgende lading vast coban waar je 1 woord verander hahaha shit man je ben egt domquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:19 schreef coban het volgende:
[..]
İk het vrouwmens maak het wel even!
ja man zei is egt dom jonguh jeweetselfquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:20 schreef amenth het volgende:
[..]
niet leren blijven proberen google de volgende lading vast coban waar je 1 woord verander hahaha shit man je ben egt dom
sorryquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:21 schreef Dimens het volgende:
Pff, meisjes die offline gaan op msn zonder gedag te zeggen.
IK VOEL JE MANquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:21 schreef Dimens het volgende:
Pff, meisjes die offline gaan op msn zonder gedag te zeggen.
Wie is hier nou dom? Als je 3 maanden terug als vluchteling hierheen was gekomen begreep ik je spelling en algemene ontwikkeling wel, maar je bent 20 en hebt de hersenen van een vlo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:20 schreef amenth het volgende:
[..]
niet leren blijven proberen google de volgende lading vast coban waar je 1 woord verander hahaha shit man je ben egt dom
DEGENE DİE DİT VOOR MİJ KAN OPLOSSEN KRİJGT EEN KOEKJE.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:22 schreef amenth het volgende:
Hahah ja man maar jy moet ook s minder drugs gebruike nie gezont hoeveel jij afvalgen ben zo snel
Hahah ja man maar jij moet ook eens minder drugs gebruiken niet gezond hoeveel jij afgevallen bent zo snel?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:22 schreef amenth het volgende:
Hahah ja man maar jy moet ook s minder drugs gebruike nie gezont hoeveel jij afvalgen ben zo snel
ja of nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:22 schreef coban het volgende:
[..]
DEGENE DİE DİT VOOR MİJ KAN OPLOSSEN KRİJGT EEN KOEKJE.
Gewoon laatst gezien gisteren om 19:33quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan ook nog eens niet op Whatsapp of zo maar nee aan Dimens wordt niet gedacht.
Zomaar was ze langer online bij jouw, 19:31 bij mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gewoon laatst gezien gisteren om 19:33
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehequote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zomaar was ze langer online bij jouw, 19:31 bij mij.
typ nou s een hele zin in het turks zo 1 ipv die standaart gegoocxhelde hahahah ajb man je laat me sws wel lache met je bs en mr blkijve probere maar s goed wrm boeiid my ds eigelykk die mensne hier zikjn er te naiec voorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:23 schreef coban het volgende:
Omg ik ga echt kapot hier, amenth sagol be.
Of ander meisje, dat kan ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:25 schreef aight1 het volgende:
[..]
Whehezal wel aan telelfoofnonf liggen
Voel je je iets beter als ik je quote?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan ook nog eens niet op Whatsapp of zo maar nee aan Dimens wordt niet gedacht.
wthquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:25 schreef amenth het volgende:
[..]
typ nou s een hele zin in het turks zo 1 ipv die standaart gegoocxhelde hahahah ajb man je laat me sws wel lache met je bs en mr blkijve probere maar s goed wrm boeiid my ds eigelykk die mensne hier zikjn er te naiec voor
Wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:26 schreef coban het volgende:
[..]
Voel je je iets beter als ik je quote?
Haha oamsbdj isms ushabai imdbsjakba usnvegajan omahau jsuaajbk ieusjs hahahaha usjsghaja jsnshsij wjiamshsak jshsuajbsb hayagag jshshs jsjs ushanaiak pqowiwueye almshshsnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:25 schreef amenth het volgende:
[..]
typ nou s een hele zin in het turks zo 1 ipv die standaart gegoocxhelde hahahah ajb man je laat me sws wel lache met je bs en mr blkijve probere maar s goed wrm boeiid my ds eigelykk die mensne hier zikjn er te naiec voor
dit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:26 schreef coban het volgende:
[..]
Haha oamsbdj isms ushabai imdbsjakba usnvegajan omahau jsuaajbk ieusjs hahahaha usjsghaja jsnshsij wjiamshsak jshsuajbsb hayagag jshshs jsjs ushanaiak pqowiwueye almshshsn
Oke?
o ok.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er staat : Ha ha je bent geen turk
Dimens, wij, je fokvrienden denken aaaaltijd aan je. Lief he.quote:
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:26 schreef coban het volgende:
[..]
Voel je je iets beter als ik je quote?
Eigenlijk moest ik deze quoten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
je had hem zelf kunnen uitkiezen zeg maar
Typ nou eens een hele zin in het Turks, in plaats van die standaard gegooglde hahahah alsjeblieft man je laat me sowieso wel lachen met je bullshit en maar blijven proberen, maar goed waarom boeit mij dit eigenlijk, die mensen hier zijn er te naïef voor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:25 schreef amenth het volgende:
[..]
Niks.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:28 schreef amenth het volgende:
Wa hebbe julli over voor pics van m3 m3
post eens pics met je waggie dan wr je zlef opstaat danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:28 schreef amenth het volgende:
Wa hebbe julli over voor pics van m3 m3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |