no shit sherlockquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:04 schreef coban het volgende:
HOİ WAT LEUK ZİJN JULLİE HİER OOK İK WİL İETS ZEGGEN: amenth is een mongool
waarom zeggen marokkanen altijdquote:
Brabandersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:04 schreef Saisai het volgende:
dit topic loopt trouwens beter dan die van de brabanders
Bedoel je niet tazz ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
waarom zeggen marokkanen altijd
ZES
aHHH ZESSS
ik wilde je beschermen liefjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef coban het volgende:
[..]
Wisten jullie dat al?waarom zeiden jullie niks?
Amenth doe ff normaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef amenth het volgende:
Coban pics? Wrm wil je pics van emand die net doet als of ze turkse is hahaah zal t ook wel geen meisje zijn met dr ramadan die gas lach zig dood met zak chips om jullie rukkers
ik denk dat ze ergens anders om lachtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef amenth het volgende:
Coban pics? Wrm wil je pics van emand die net doet als of ze turkse is hahaah zal t ook wel geen meisje zijn met dr ramadan die gas lach zig dood met zak chips om jullie rukkers
Ohquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bedoel je niet tazz ofzo?
Nog nooit van gehoord.
tijdens ramadan mag je niet scheldenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef amenth het volgende:
Rare mocro's. :Squote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ohnee geen tazzzzz iig, gewoon ZES
ik snapte het al nooit
maja
vertel eens wat over jezelf. omdat ik netjes ben vertel ik eerst wat over mezelf.quote:
Imageshackquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:07 schreef monkyyy het volgende:
Hey Amenth, wat vind je van deze BMW 5 serie?
[ http://img825.imageshack.us/img825/1927/bmwnn.jpg (copy/paste deze link) ]
Imageshackquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:07 schreef monkyyy het volgende:
Hey Amenth, wat vind je van deze BMW 5 serie?
[ afbeelding ]
Amenth. Ik ben een man van 82 en heb het op jou gemunt. Ik voel me qua taalkundig en algemeen ontwikkelde inzicht me tot je aangetrokken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef amenth het volgende:
dat snap ik welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:08 schreef coban het volgende:
[..]
Amenth. Ik ben een man van 82 en heb het op jou gemunt. Ik voel me qua taalkundig en algemeen ontwikkelde inzicht me tot je aangetrokken.
zehma ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ohnee geen tazzzzz iig, gewoon ZES
ik snapte het al nooit
maja
FOK! zijn faal met imageshack.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |