Ohquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bedoel je niet tazz ofzo?
Nog nooit van gehoord.
tijdens ramadan mag je niet scheldenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef amenth het volgende:
Coban pics? Wrm wil je pics van emand die net doet als of ze turkse is hahaah zal t ook wel geen meisje zijn met dr ramadan die gas lach zig dood met zak chips om jullie rukkers
Rare mocro's. :Squote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ohnee geen tazzzzz iig, gewoon ZES
ik snapte het al nooit
maja
vertel eens wat over jezelf. omdat ik netjes ben vertel ik eerst wat over mezelf.quote:
Imageshackquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:07 schreef monkyyy het volgende:
Hey Amenth, wat vind je van deze BMW 5 serie?
[ http://img825.imageshack.us/img825/1927/bmwnn.jpg (copy/paste deze link) ]
Imageshackquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:07 schreef monkyyy het volgende:
Hey Amenth, wat vind je van deze BMW 5 serie?
[ afbeelding ]
Amenth. Ik ben een man van 82 en heb het op jou gemunt. Ik voel me qua taalkundig en algemeen ontwikkelde inzicht me tot je aangetrokken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:06 schreef amenth het volgende:
Coban pics? Wrm wil je pics van emand die net doet als of ze turkse is hahaah zal t ook wel geen meisje zijn met dr ramadan die gas lach zig dood met zak chips om jullie rukkers
dat snap ik welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:08 schreef coban het volgende:
[..]
Amenth. Ik ben een man van 82 en heb het op jou gemunt. Ik voel me qua taalkundig en algemeen ontwikkelde inzicht me tot je aangetrokken.
zehma ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ohnee geen tazzzzz iig, gewoon ZES
ik snapte het al nooit
maja
FOK! zijn faal met imageshack.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:08 schreef coban het volgende:
[..]
Evet.
HEY JULLİE HEBBEN ONZE BRUİLOFT GEMİST LOSERS.
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
vertel eens wat over jezelf. omdat ik netjes ben vertel ik eerst wat over mezelf.
ik ben Saisai, kom uit Groningen en heb interesses. Verder heb ik hobby's en hou ik van gezelligheid en humor.
nu jij
Ben coban olmak sen geber yap ben cok mutlu olmak, sana geceler iyi.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:09 schreef amenth het volgende:
Coban wanneer kom je is met niet gegoocheglkde zinnen? Zinnen veertaal nou s "ik ben coban en amenth is naiev dat ie denkt dat k geen turk ben" dan hou k me mond bobng
ja natuurlijk, dat ligt er pal naastquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:11 schreef amenth het volgende:
Saisai jij kom uit geroninge toch welke dorp ken je zuidhorn
Benne ge gekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Coban wat betekent bende yorum ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |