SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
Ik wil het nu ook in een zwembad doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ok ik stuur em wel door, en anders wordt het morgen of op de radio (ik geef wel aan welk verhaal mijn verhaal is, en hoop dat het niet morgenavond is ik moet werken)
Maandag?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:26 schreef Symphonic het volgende:
Hans kom op met je HD
Ik heb er wel wel veel avn, maar dat wat ik net niet heb
Snap ik :pquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil het nu ook in een zwembad doen.![]()
Op het laatste gedeelte na dan he.
quote:
Wacht maar tot ik beginquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Bijna niet veranderd dus sinds Morph vanavond
Chris Roberts - Du kannst nicht immer 17 seinquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke carnavalskraker bedoel je?.
Ja, echt heerlijkquote:
Oh, dus toch welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Chris Roberts - Du kannst nicht immer 17 sein
Jij hebt makkelijk 40 luisteraars. Iedereen heeft stiekem extra luisteraars geregeldquote:
Maar jongen je bent jong dat soort dingetjes gebeuren nou eenmaal.quote:
Kerel het was some sort of dumb ho who kind of payed me.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jongen je bent jong dat soort dingetjes gebeuren nou eenmaal.
Ik weet niet waarom ik dit tegen jou zeg ik heb minder ervaring dan jou maar goed.
Hans is echtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
damn wat een muziek
ik ben trots op de handtekening in mijn fobo
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk 40 luisteraars. Iedereen heeft stiekem extra luisteraars geregeld
Ik kom geen domme hoeren tegen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kerel het was some sort of dumb ho who kind of payed me.
absoluut.. ik ben zijn groupie, ik wil zijn babys en allesquote:
Sorry , zit maar te geinenquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
damn wat een muziek
ik ben trots op de handtekening in mijn fobo
Hooliganquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is verdomme David Bowie
En die vind jij wat minder
zo doe ik het ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:30 schreef JJH het volgende:
En het mooie is, als ik muziek zit uit te zoeken blader ik gewoon wat door mapjes enzo heen en pik er wat leuks uit.
Ja in jouw geval niet helaas nee.quote:
Dat ookquote:
Ik werd een beetje moe van alle euforische reactiesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is verdomme David Bowie
En die vind jij wat minder
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:32 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga even msnen, slapen en slapen.
Bye bye
Tschüssquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:32 schreef Newbie114 het volgende:
Bye bye
Trustenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:32 schreef Newbie114 het volgende:
Bye bye
Helaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
absoluut.. ik ben zijn groupie, ik wil zijn babys en alles
Echt doen he?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:32 schreef Newbie114 het volgende:
Bye bye
Doei doeiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:32 schreef Newbie114 het volgende:
Bye bye
Trustenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:32 schreef Newbie114 het volgende:
Bye bye
ja maar wij gaan samen opvoeden enzo.. das andersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hela. Ik word jaloers van deze!
Je UIquote:
Ze wou me met alle macht een verjaardagskadotje geven (webcam) en ze moest 50¤ met de trein betalen om uberhaupt te komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja in jouw geval niet helaas nee.![]()
Maar hoezo betaald dan?
Eens met deze meneer!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Je UI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vriend serieus doe weg, snel.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Je UI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ook dit ken ik weer, niet van naam en titel, maar ik ken het wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:34 schreef ACT-F het volgende:
Dit nummer van Split Enz is me niet echt bekend?
Ik mis dat mannetje en daarnaast RKC.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Je UI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stuur maar door naar mij kijken of ik er nog lol aan kan beleven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze wou me met alle macht een verjaardagskadotje geven (webcam) en ze moest 50¤ met de trein betalen om uberhaupt te komen.
Sowieso was dit een rotbeslissing want ik vond haar niet eens leuk (naja een beetje maar dat was vooral mijn pik die haar leuk vond)
Dit komt van symp.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef Insomnium het volgende:
Hans.
Jij hebt echt een ziekelijk goede muzieksmaak
wat dat betreft lijken we op elkaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef Insomnium het volgende:
Hans.
Jij hebt echt een ziekelijk goede muzieksmaak
Bedankt voor het weer horen. Kippevelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook dit ken ik weer, niet van naam en titel, maar ik ken het wel.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bedankt voor het weer horen. Kippevel
quote:
Maar ValHallen heeft nog nooit gesproken over RKC en is voor Ajax.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meuters die niet snappen dat je ook voor Waalwijk kan zijn.
PM maar beantwoord ik morgen wel of dalijk als ik niet kan slapen, ik ga nu echt slapen wou even je reactie lezen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Stuur maar door naar mij kijken of ik er nog lol aan kan beleven.![]()
Ach ja is ook leuk een meisje dat achter jou aan zit.![]()
Maar hoe kende je haar dan?
Ik kan je volgen met veel nummers JJH maar deze...... Ok de tekst is goed maar wat een kut nummer zeg.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook dit ken ik weer, niet van naam en titel, maar ik ken het wel.
Draaikonterige Brabo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ValHallen heeft nog nooit gesproken over RKC en is voor Ajax.
Slaap lekker jong ik gooi het wel in je PM.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
PM maar beantwoord ik morgen wel of dalijk als ik niet kan slapen, ik ga nu echt slapen wou even je reactie lezen.
Trusten
Ohquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan je volgen met veel nummers JJH maar deze...... Ok de tekst is goed maar wat een kut nummer zeg.
De geschiedenis van mijn nieuwe UI niet wetenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Trustenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
PM maar beantwoord ik morgen wel of dalijk als ik niet kan slapen, ik ga nu echt slapen wou even je reactie lezen.
Trusten
Volgens mij kan ik beter die regel maar uit mn sig halen want we botsen de laatste tijd meer qua muziek dan dat we t eens zijnquote:
Ik zie het al vanwege Patje.quote:
Volgens mij de eerste RKC UI die ik hier op Fok! zie, restecp welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De geschiedenis van mijn nieuwe UI niet weten
Kan wel zeggen, nergens voor nodig.quote:
ONZ is voor mij sowieso BOTSquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik beter die regel maar uit mn sig halen want we botsen de laatste tijd meer qua muziek dan dat we t eens zijn
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
peter en hans
mijn kind moet en combi van hun muzieksmaak krijgen
ik noem hem pean
en als het een meisje is tersa
lelijke namen kweet
Dit nummer heb ik gewoon heel veel mee, en niet zonder redenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik beter die regel maar uit mn sig halen want we botsen de laatste tijd meer qua muziek dan dat we t eens zijn
WALLUKquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:39 schreef Myraela het volgende:
Waalwijk.ik ben een Wolkse. Geboren en getogen.
Heb hem al wel vaker gehadquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste RKC UI die ik hier op Fok! zie, restecp wel
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
peter en hans
ik noem hem pean
lelijke namen kweet
Maak er een topic overquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:39 schreef Myraela het volgende:
Waalwijk.ik ben een Wolkse. Geboren en getogen.
Mja normaal heeft Symp hele goede smaak.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ONZ is voor mij sowieso BOTS
peter en hans
ik noem hem pean
lelijke namen kweet
quote:
peter en hans
ik noem hem pean
lelijke namen kweet
Ja sorry.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik gewoon heel veel mee, en niet zonder reden
Mirnequote:
Ik heb dat alleen met Led Zeppelin Stairway to heaven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik met bekende nummers ook een speciale herinnering had of een diepe emotie, maar de meeste nummers die bij belangrijke gebeurtenissen bij mij zijn blijven hangen zijn onbekend dus die komen nooit langs op de radio tenzij ik ze zelf ga draaien.
Je leest de namen maar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
Maar ik kan jullie godverdomme niet uit elkaar houden.![]()
Kan een niet het logo nemen en de ander een faalvoetballer van RKC?
Jij hebt echt een hele lelijke pixelige UIquote:
Ditquote:
Ik kijk naar ui's.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen met Led Zeppelin Stairway to heaven..
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hele lelijke pixelige UI.
Koenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
whehehe zie nu pas dat Patje er ook is dankzij die UI
Lul.quote:
Roep maar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:44 schreef ACT-F het volgende:
Zal ik eens mijn nummer 1 aller tijden aanvragen? Ik heb destijds (pre YouTube tijdperk) zelfs om een videoband met de clip opgevraagd bij de AVRO (Top Pop).
Ja, dat doe ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Om te zien wie er post. Niet naar usernamen.
zo zijn er velen maar voor mij betekent het bijzonder veelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja sorry.Ik vind de tekst van dat nummer wel goed maar ik vond t echt geen goed nummer.
Sorry.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:44 schreef ACT-F het volgende:
Zal ik eens mijn nummer 1 aller tijden aanvragen? Ik heb destijds (pre YouTube tijdperk) zelfs om een videoband met de clip opgevraagd bij de AVRO (Top Pop).
nee, je viel niet op nu dankzij zelfde UI als VHquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:44 schreef Patje1987 het volgende:
Mwah ben hier niet dankzij de UI hoor.
Top popquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:44 schreef ACT-F het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, je viel niet op nu dankzij zelfde UI als VH
Willem II boven RKC verkiezenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Kijk Den Bosch kan ik nog begrijpen of Willem II ofzo.
Maar RKC? Het tweede Excelsior.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Willem II boven RKC verkiezen!
Ben je wel helemaal bij je paasei?
Ik neem het je niet kwalijk je komt uit dat dorp.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Willem II boven RKC verkiezen!
Ben je wel helemaal bij je paasei?
Owh jij bent ook oud genoeg daarvoorquote:
Vandaar ook dat je m aanvroeg maar eehm dan mag ik t toch wel minder vinden?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo zijn er velen maar voor mij betekent het bijzonder veel
Waalwijk is een stadquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk je komt uit dat dorp.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh jij bent ook oud genoeg daarvoor
Dat zeggen ze in Hoofddorp ook altijd.quote:
Ik kan het nog dromen. Toen had je eigenlijk geen videoclips zoals we nu kennen, maar echte optredensquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh jij bent ook oud genoeg daarvoor
Dat zegt wel genoeg.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeggen ze in Hoofddorp ook altijd.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:48 schreef JJH het volgende:
Penny de Jager is toch van het showballet?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:48 schreef JJH het volgende:
Penny de Jager is toch van het showballet?
Had hem klaarstaan, maar vond het een leuk bruggetje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:48 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehehehe de reden dat je dit nummer draait
I knowquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kan het nog dromen. Toen had je eigenlijk geen videoclips zoals we nu kennen, maar echte optredens
Zegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Allemaal van die oude mensen hier.
De rest van Brabant denkt daar anders overquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:50 schreef Patje1987 het volgende:
Waalwijk (Brabants: Wólluk) ( uitspraak (info·uitleg)) is een stad in en hoofdplaats van de gelijknamige gemeente Waalwijk. Waalwijk is gelegen in de Langstraat.
23 is toch niet zo oud ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie is de rest van Brabant dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De rest van Brabant denkt daar anders over
Ken hetquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, toen Top Pop nog Top Pop was
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Alles behalve Wollikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wie is de rest van Brabant dan?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wekker op kwart voor 2 gezet
dommel de hele tijd in
Waar kom jij dan weg?quote:
slaap je alweer in de kelder vannacht?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:51 schreef Samzz het volgende:
Omg. ik ga zo echt een totáál andere kant op.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wekker op kwart voor 2 gezet
dommel de hele tijd in
Laatste nummer draai ik wel bij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:51 schreef Samzz het volgende:
Qua muziek. Ik heb geen kelder... Wel een kruipruimtequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap je alweer in de kelder vannacht?
Ooraids here it comesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:51 schreef Samzz het volgende:
Jullie hebben 30.000 minder inwoners dan Hoofddorp.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:50 schreef Patje1987 het volgende:
Waalwijk (Brabants: Wólluk) ( uitspraak (info·uitleg)) is een stad in en hoofdplaats van de gelijknamige gemeente Waalwijk. Waalwijk is gelegen in de Langstraat.
Toch niet eentje die in mijn playlist staat hequote:
Vertel je morgen even hoe het ging, ik ga ook zo slapenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:51 schreef Samzz het volgende:
Nope.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch niet eentje die in mijn playlist staat he.
Dat komt wel goedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vertel je morgen even hoe het ging, ik ga ook zo slapen
Mee eensquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heb je nodig voor een show die iedereen laat jubelen:
Eightiesmuziek
Nouquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we zijn qua draaien een siamese tweeling
Dat zegt niets over de stad, wij hebben echt een mooie stad hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie hebben 30.000 minder inwoners dan Hoofddorp.![]()
Says enough.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Eightiesmuziek
En dat vinden wij heel fijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we zijn qua draaien een siamese tweeling
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou. Ik begin met een klassieker en eindig met een klassieker, geloof ik
.
80's is altijd goedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Eightiesmuziek
Wollik? Neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat zegt niets over de stad, wij hebben echt een mooie stad hoor.
quote:
30.000 inwoners die allemaal in aartslelijke flats wonen ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie hebben 30.000 minder inwoners dan Hoofddorp.![]()
Says enough.
heb je een playlist samen gesteld?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou. Ik begin met een klassieker en eindig met een klassieker, geloof ik
.
Vooral bekende nummers, hoor. Het moet wel leuk blijven voor de overgebleven luisteraarsquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:55 schreef Insomnium het volgende:
Een 80 night zie ik ook wel zitten
Stadsrechten denk ik ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:54 schreef heloef het volgende:
Maar dit snap ik niet Waalwijk is een stad en Hoofddorp een plaats rara hoe kan dat?
Flats?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
30.000 inwoners die allemaal in aartslelijke flats wonen ja.
Lange reis gehad?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:54 schreef Watertornado het volgende:
Wat is het hier hard gegaan vadnaag.
Dan doe ik echt meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:55 schreef Insomnium het volgende:
Jaaa maar zij lokte mij naar tc.. en dan gaat ze zelf wegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:55 schreef Insomnium het volgende:
HOEZO ALLEEN
Ik ben ook nog op cam !
PFT
Chick nog gehosseld?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:54 schreef Watertornado het volgende:
Wat is het hier hard gegaan vadnaag.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:55 schreef Insomnium het volgende:
DOEN DOEN DOENquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan doe ik echt mee
Ik ga er volgende week een doen
Anders ik welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:55 schreef Insomnium het volgende:
Fot d'r met!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral bekende nummers, hoor. Het moet wel leuk blijven voor de overgebleven luisteraars.
.
Net zo erg.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Flats?![]()
Welke flats.![]()
In aartslelijke nieuwbouwhuizen.
Bakkes, waar kom jij dan vandaan?quote:
quote:
Zitten soms best leuke gitaren in hoorquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hou van harde gitaren, maar ik haat Rammstein![]()
Van elders in Brabolandquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bakkes, waar kom jij dan vandaan?
Weet ik alleen het zijn geen flats.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Rammstein gaat even op heel zacht. Kan er niet goed naar luisteren.
Noem een plaats danquote:
Ik zou evt ook wel 2 uur kunnen doenquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hou van harde gitaren, maar ik haat Rammstein![]()
ik ben er ook niet van, maar dit nummer is echtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Rammstein gaat even op heel zacht. Kan er niet goed naar luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |