Trustenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:32 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga even msnen, slapen en slapen.
Bye bye
Helaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
absoluut.. ik ben zijn groupie, ik wil zijn babys en alles
Echt doen he?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:32 schreef Newbie114 het volgende:
Bye bye
Doei doeiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:32 schreef Newbie114 het volgende:
Bye bye
Trustenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:32 schreef Newbie114 het volgende:
Bye bye
ja maar wij gaan samen opvoeden enzo.. das andersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hela. Ik word jaloers van deze!
Je UIquote:
Ze wou me met alle macht een verjaardagskadotje geven (webcam) en ze moest 50¤ met de trein betalen om uberhaupt te komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja in jouw geval niet helaas nee.![]()
Maar hoezo betaald dan?
Eens met deze meneer!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Je UI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vriend serieus doe weg, snel.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Je UI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ook dit ken ik weer, niet van naam en titel, maar ik ken het wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:34 schreef ACT-F het volgende:
Dit nummer van Split Enz is me niet echt bekend?
Ik mis dat mannetje en daarnaast RKC.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Je UI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stuur maar door naar mij kijken of ik er nog lol aan kan beleven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze wou me met alle macht een verjaardagskadotje geven (webcam) en ze moest 50¤ met de trein betalen om uberhaupt te komen.
Sowieso was dit een rotbeslissing want ik vond haar niet eens leuk (naja een beetje maar dat was vooral mijn pik die haar leuk vond)
Dit komt van symp.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef Insomnium het volgende:
Hans.
Jij hebt echt een ziekelijk goede muzieksmaak
wat dat betreft lijken we op elkaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef Insomnium het volgende:
Hans.
Jij hebt echt een ziekelijk goede muzieksmaak
Bedankt voor het weer horen. Kippevelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook dit ken ik weer, niet van naam en titel, maar ik ken het wel.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bedankt voor het weer horen. Kippevel
quote:
Maar ValHallen heeft nog nooit gesproken over RKC en is voor Ajax.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meuters die niet snappen dat je ook voor Waalwijk kan zijn.
PM maar beantwoord ik morgen wel of dalijk als ik niet kan slapen, ik ga nu echt slapen wou even je reactie lezen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Stuur maar door naar mij kijken of ik er nog lol aan kan beleven.![]()
Ach ja is ook leuk een meisje dat achter jou aan zit.![]()
Maar hoe kende je haar dan?
Ik kan je volgen met veel nummers JJH maar deze...... Ok de tekst is goed maar wat een kut nummer zeg.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook dit ken ik weer, niet van naam en titel, maar ik ken het wel.
Draaikonterige Brabo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ValHallen heeft nog nooit gesproken over RKC en is voor Ajax.
Slaap lekker jong ik gooi het wel in je PM.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
PM maar beantwoord ik morgen wel of dalijk als ik niet kan slapen, ik ga nu echt slapen wou even je reactie lezen.
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |