Ik heb dat alleen met Led Zeppelin Stairway to heaven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat ik met bekende nummers ook een speciale herinnering had of een diepe emotie, maar de meeste nummers die bij belangrijke gebeurtenissen bij mij zijn blijven hangen zijn onbekend dus die komen nooit langs op de radio tenzij ik ze zelf ga draaien.
Je leest de namen maar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
Maar ik kan jullie godverdomme niet uit elkaar houden.![]()
Kan een niet het logo nemen en de ander een faalvoetballer van RKC?
Jij hebt echt een hele lelijke pixelige UIquote:
Ditquote:
Ik kijk naar ui's.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen met Led Zeppelin Stairway to heaven..
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hele lelijke pixelige UI.
Koenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
whehehe zie nu pas dat Patje er ook is dankzij die UI
Lul.quote:
Roep maar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:44 schreef ACT-F het volgende:
Zal ik eens mijn nummer 1 aller tijden aanvragen? Ik heb destijds (pre YouTube tijdperk) zelfs om een videoband met de clip opgevraagd bij de AVRO (Top Pop).
Ja, dat doe ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Om te zien wie er post. Niet naar usernamen.
zo zijn er velen maar voor mij betekent het bijzonder veelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja sorry.Ik vind de tekst van dat nummer wel goed maar ik vond t echt geen goed nummer.
Sorry.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:44 schreef ACT-F het volgende:
Zal ik eens mijn nummer 1 aller tijden aanvragen? Ik heb destijds (pre YouTube tijdperk) zelfs om een videoband met de clip opgevraagd bij de AVRO (Top Pop).
nee, je viel niet op nu dankzij zelfde UI als VHquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:44 schreef Patje1987 het volgende:
Mwah ben hier niet dankzij de UI hoor.
Top popquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:44 schreef ACT-F het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, je viel niet op nu dankzij zelfde UI als VH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |