Ohquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ValHallen heeft nog nooit gesproken over RKC en is voor Ajax.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan je volgen met veel nummers JJH maar deze...... Ok de tekst is goed maar wat een kut nummer zeg.
De geschiedenis van mijn nieuwe UI niet wetenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ValHallen heeft nog nooit gesproken over RKC en is voor Ajax.
Trustenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
PM maar beantwoord ik morgen wel of dalijk als ik niet kan slapen, ik ga nu echt slapen wou even je reactie lezen.
Trusten
Volgens mij kan ik beter die regel maar uit mn sig halen want we botsen de laatste tijd meer qua muziek dan dat we t eens zijnquote:
Ik zie het al vanwege Patje.quote:
Volgens mij de eerste RKC UI die ik hier op Fok! zie, restecp welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De geschiedenis van mijn nieuwe UI niet weten
Kan wel zeggen, nergens voor nodig.quote:
ONZ is voor mij sowieso BOTSquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik beter die regel maar uit mn sig halen want we botsen de laatste tijd meer qua muziek dan dat we t eens zijn
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
peter en hans
mijn kind moet en combi van hun muzieksmaak krijgen
ik noem hem pean
en als het een meisje is tersa
lelijke namen kweet
Dit nummer heb ik gewoon heel veel mee, en niet zonder redenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik beter die regel maar uit mn sig halen want we botsen de laatste tijd meer qua muziek dan dat we t eens zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |