Ga niet zeggen dat je het gelezen hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
Als het nou ook nog een beetje rijmde, maar zelfs dat niet.
Het rijmt heul wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
Als het nou ook nog een beetje rijmde, maar zelfs dat niet.
Gekeken naar bepaalde rijmpatronen, maar dit is gewoon een nietszeggend hoopje tekst.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat je het gelezen hebt.
Dus bij slechte gedichten denk je aan mij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik dit topic.lees denk ik aan coban
Nee, je hebt het niet gelezen, anders was je reactie wel anders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef Saisai het volgende:
ik heb het nu gelezen. aaawh schattig hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak een gedicht voor haar danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:46 schreef Plastic_zak het volgende:
coban is de ster die mijn helaal verlicht
Ik had er zo m'n best op gedaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef coban het volgende:
[..]
Dus bij slechte gedichten denk je aan mij?
ok alleen de eerste twee alinea'squote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, je hebt het niet gelezen, anders was je reactie wel anders.
Denken dat coban een ''haar'' isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maak een gedicht voor haar dan
alles wat over liefde gaat doet me aan jou denkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef coban het volgende:
[..]
Dus bij slechte gedichten denk je aan mij?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef Trollscience het volgende:
Hee Faux. als ze je niet wilt wil ik je wel in je mannenspleet neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef Trollscience het volgende:
Hee Faux. als ze je niet wilt wil ik je wel in je mannenspleet neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef Trollscience het volgende:
Hee Faux. als ze je niet wilt wil ik je wel in je mannenspleet neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2011 21:48:24 ]![]()
Rolt wat makkelijker van mijn toetsenbord afquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Denken dat coban een ''haar'' is.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ok is goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Rolt wat makkelijker van mijn toetsenbord af![]()
![]()
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
Hey,quote:
Ik zou het fijn vinden als je me voortaan vrouwelijk noemt nu ik mij vrouwelijk voel.
Xoxo NTB BFF
Coban.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
kijk ik anticipeer gewoon op haar gevoelensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Hey,
Ik zou het fijn vinden als je me voortaan vrouwelijk noemt nu ik mij vrouwelijk voel.
Xoxo NTB BFF
Coban.
Grutjes.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Zaadlozing in je gezichtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Hey,
Xoxo NTB BFF
Coban.![]()
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
Het is lekker-de-puh wel zoquote:
In deze rap diss ik cabon want ze is nep
ze zit aan de krekk ze is gek en is geen turk want ze zeurd yoo![]()
Tik hem aan G we gaan ze disse tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Gulmez het volgende:
Is deze rap diss ik cabon want ze is nep
ze zit aan de krekk ze is gek en is geen turk want ze zeurd yooWij vormen tezamen gezellig een schaar.
jatogquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tik hem aan G we gaan ze disse toch![]()
Echt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga een gedicht schrijven voor coban
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Cabon? Who's that?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Gulmez het volgende:
ze zit aan de krekk ze is gek en is geen turk want ze zeurd yooOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
haten op cobanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Gulmez het volgende:
ze zit aan de krekk ze is gek en is geen turk want ze zeurd yoox 901
![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Gulmez het volgende:
ze zit aan de krekk ze is gek en is geen turk want ze zeurd yoo![]()
![]()
![]()
![]()
Stukje muzikale kunstquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Gulmez het volgende:
ze zit aan de krekk ze is gek en is geen turk want ze zeurd yoo
Ik rock New Era caps![]()
Showme! Volgens mij is ze wel een troll.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Beste fokkers, ik kan bevestigen dat coban geen troll isOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef coban het volgende:
[..]
Showme! Volgens mij is ze wel een troll.![]()
![]()
Pepers eten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:09 schreef Gulmez het volgende:
Hoe kan ik net zoals plastick zak iets boven krijgen naast me naam![]()
Moet je je wachtwoord doorgeven, dan doen wij het voor je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:09 schreef Gulmez het volgende:
Hoe kan ik net zoals plastick zak iets boven krijgen naast me naamOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:10 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Mailtje sturen naar forum@fok.nl dat je dat heel graag een "ban" wilt![]()
Jongens, de peuterspeelplaats is om de hoek
grappemaker en nep turkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:10 schreef coban het volgende:
[..]
Moet je je wachtwoord doorgeven, dan doen wij het voor je.![]()
Bedankt!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:10 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Mailtje sturen naar forum@fok.nl dat je dat heel graag wilt![]()
Mee eensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Oke, de coban haters kunnen wegblijven
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
thanksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:11 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Alles voor een audi chauffeur, jwz [ afbeelding ]![]()
Appeltje
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Kan een mod de TT veranderen in coban ?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Kan een mod de TT veranderen in coban ?
Hmm misschienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Kan een mod de TT veranderen in coban ?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:voel je je niet gewaardeert nu?
Hè wat?quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
HA ja dat kan gebeuren hej is mijn neef ook een keer over komen nou gr gr toi toi toiquote:''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Oh je ondertitel nietquote:wist niet dat ik een woonplaats was
Schone UIquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Nieuwe UI, wat vinden jullie ervan ?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ohh hé Appeltjequote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Nieuwe UI, wat vinden jullie ervan ?![]()
Ik vind het echt heel lief van je hoor, Faux., maar ehm, het duurde maar één NB en toen was je al verliefd of zoiets?Omdat peer.![]()
Ik ben ook verliefd op jou.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef Omdatappel het volgende:
Ik vind het echt heel lief van je hoor, Faux., maar ehm, het duurde maar één NB en toen was je al verliefd of zoiets?''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Je hebt haar fobo gezien zeker
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Jij verlegt grenzenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef Omdatappel het volgende:
Ik vind het echt heel lief van je hoor, Faux., maar ehm, het duurde maar één NB en toen was je al verliefd of zoiets?
HEY PLASTİC_ZAK! ALS JE EEN CHİMEİD BENT MAG JE ZİJN PİNG!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef Gulmez het volgende:
je mag wel die van mij als je chimeid bentOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Ik ben een chiboyquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef coban het volgende:
[..]
HEY PLASTİC_ZAK! ALS JE EEN CHİMEİD BENT MAG JE ZİJN PİNG!![]()
![]()
Opbokken met pinggezeik. Dit gaat over Omdatappel.Hier schreef tong80 het volgende:
lolquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:36 schreef Faux. het volgende:
Opbokken met pinggezeik. Dit gaat over Omdatappel.
We hebben toch voor niemand geheimen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Op FOK! kan iedereen meelezenOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Ik heb nog niet genoeg complimentjes gehadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:44 schreef Omdatappel het volgende:
Lief bedoeld, maar dit topic kan nu wel dicht, denk ik.
Je bent een sukkel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik heb nog niet genoeg complimentjes gehad
Zo. Dicht!Omdat peer.![]()
quote:
Oké hij mag dicht. Ik denk dat ik mn spiegelbeeld mij wat complimentjes gaat geven straks
Jij dan met je ping. Kneus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Gulmez het volgende:
Mensen die chimeids op fok gaan versieren![]()
ik heb wel waardigheid en zou nooit onderdanig doen bij een vrouwquote:ik accepteer toch geen fok nerdjes op ping is meer om te trollen snapje
![]()
Omdatappel. Kutuser.Hier schreef tong80 het volgende:
Alleen maar bagger kan ze posten
Nee ik snap het niet. Leg eens uit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik heb wel waardigheid en zou nooit onderdanig doen bij een vrouwik accepteer toch geen fok nerdjes op ping is meer om te trollen snapje
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Doe eens normaal asociaal puberfiguur.
İnderdaad. İk ben geproduceerd op de illegale markt van china.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:05 schreef Gulmez het volgende:
Ja alleen ze is geen echte turk volgens mij
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef Gulmez het volgende:
ze haat atatürk en zegt soms ''turken''
omg ik ga stuk.
İk haat hem niet, maar ik mag hem niet.
En het is waar, sommige turken herkennen sarcasme niet.
Tevens: gulmez, dit is echt een groep 2 analyse. Meer moeite zal gewaardeerd worden.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Niet alle Turken zijn voorstander van hem..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef Gulmez het volgende:
ze haat atatürk en zegt soms ''turken''
zo krijgen mensen verkeerd beeld van mijn land
En soms trollt ze.
Geloof me maar, ze is Turks.![]()
![]()
Oke dan. Groep 3 taal voor jou.quote:
Kijk gulmez, die ataturk heeft wel goede dingen gedaan, maar hij was ook wel soms stout. Een vervelend ventje dus. Net als jij. En als ik zeg 'turken' meen ik dat niet hoor, het is een grapje. Zo van ha ha ha. Begrijp je?
Omdatappel vind mij jakkie bah.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Omdatappel heeft mij pijn gedaan.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Omdatappel heeft mij gedaan.quote:''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Dat zei je gister ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waar baseer je dit nou weer op?![]()
Maakt ook niet uit hoor.
C'est la vie
Ja ik ben magisch enzo. En nu oprotten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk polshoogte van je krijgen maar ik ga, rustig aan
Dat is niet nodig.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Bron?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zei je gister ofzo.![]()
Maakt ook niet uit hoor.Ik kan me niet herinneren dat ik dat zei.
Omdat peer.![]()
Ik schrok ook meer jaquote:
quote:Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Dat durf ik niet hoor.quote:dan ga je boos worden en mij slaan (zogenaamd
)
Is dit weer zo'n wanhopige poging van onze soon to be ex-developer om Omdatappel te paaien?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Mislukt wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Is dit weer zo'n wanhopige poging van onze soon to be ex-developer om Omdatappel te paaien?Omdat peer.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bron?Ik kan me niet herinneren dat ik dat zei.
Maar het maakt niet uit hoor meid.quote:
C'est la vie
Nee. Lees de laatste regels van het gedicht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Is dit weer zo'n wanhopige poging van onze soon to be ex-developer om Omdatappel te paaien?Hier schreef tong80 het volgende:
Goh, wat onverwacht.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
OP niet gelezen, niet van plan ook, gr gr.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:20 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee. Lees de laatste regels van het gedicht.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat was niet op die manier bedoeld, gekkie. Meer zo van, jakkie, dat het de hele tijd over jou en mij gaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Maar het maakt niet uit hoor meid.Omg.
Omdat peer.![]()
Oh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat was niet op die manier bedoeld, gekkie. Meer zo van, jakkie, dat het de hele tijd over jou en mij gaat.Omg.
![]()
Jeej mijn zelfvertrouwen is terug.![]()
C'est la vie
Het is over en uit tussen mij en Omdatappel *insert dramatisch muziekje*Hier schreef tong80 het volgende:
Is omdatappel ook niet erg jong?Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Jeetjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef Faux. het volgende:
Het is over en uit tussen mij en Omdatappel *insert dramatisch muziekje*Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Het is toch nooit wat geweest?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef Faux. het volgende:
Het is over en uit tussen mij en Omdatappel *insert dramatisch muziekje*Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:
Ssst, verpest het dramatische effect nou niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is toch nooit wat geweest?Hier schreef tong80 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef Faux. het volgende:
Omdatappel
't Is leuk geweest, hij mag dicht![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ze is ouder dan mij.quote:![]()
![]()
5 hele dagen zelfs.C'est la vie
Wanneer ben je ook alweer jarig, jochie?Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Goed zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh.![]()
Jeej mijn zelfvertrouwen is terug.![]()
Furdi!quote:
17 hele jaren.quote:Omdat peer.![]()
Zaterdag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:24 schreef Chloroform het volgende:
Wanneer ben je ook alweer jarig, jochie?Hier schreef tong80 het volgende:
Ik kan nu rustig verder leven ik wou bijna van een brug springen.quote:C'est la vie
Nee wacht, de 21ste valt op een zondagquote:
Welke brug?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan nu rustig verder leven ik wou bijna van een brug springen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Heb 't al gevraagd in FBquote:
Golden Gate Bridge.quote:C'est la vie
Hé bah, nu moet ik weer wat nieuws verzinnen voor in de NB
Ik eerst.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef Furdinand het volgende:
omdatappel, zullen wij nu gaan daten nu het uit is met faux?C'est la vie
Laat maarC'est la vie
Mjuh is best hoog hoor.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Oké.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Goede uitspraak. Doet het altijd prima op feesten en partijen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omdatappel en ik zijn gemaakt voor elkaar, januarikindjes JWZ.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ppffft, en wie ben jij dan wel nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Ik maak dan ook vaak de blits daar. Niet alleen met mijn toffe woorden maar ik sta ook mijn mannetje op de dansvloer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goede uitspraak. Doet het altijd prima op feesten en partijen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Dat heb ik gezien ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik maak dan ook vaak de blits daar. Niet alleen met mijn toffe woorden maar ik sta ook mijn mannetje op de dansvloer.C'est la vie
Samen schuifelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik maak dan ook vaak de blits daar. Niet alleen met mijn toffe woorden maar ik sta ook mijn mannetje op de dansvloer.![]()
?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hee laat me hier eerst overheen komen jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef Furdinand het volgende:
omdatappel, zullen wij nu gaan daten nu het uit is met faux?
Favo FOK!kers Trollscience, Faux., Faux., Faux., Faux., Faux. Faux. en Faux. Oh en Omdatappel.
Beetje weinig Faux.'s wel. Dacht dat ik er meer had neergezetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:55 schreef Zeroku het volgende:
Favo FOK!kers Trollscience, Faux., Faux., Faux., Faux., Faux. Faux. en Faux. Oh en Omdatappel.
Wat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:55 schreef Zeroku het volgende:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Goeie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
Beetje weinig Faux.'s wel. Dacht dat ik er meer had neergezet
Sorrie knorriequote:
Jou zet ik er morgen bijquote:
Nee, bedankt.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: