Maak een gedicht voor haar danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:46 schreef Plastic_zak het volgende:
coban is de ster die mijn helaal verlicht
Ik had er zo m'n best op gedaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef coban het volgende:
[..]
Dus bij slechte gedichten denk je aan mij?
ok alleen de eerste twee alinea'squote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, je hebt het niet gelezen, anders was je reactie wel anders.
Denken dat coban een ''haar'' isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maak een gedicht voor haar dan
alles wat over liefde gaat doet me aan jou denkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef coban het volgende:
[..]
Dus bij slechte gedichten denk je aan mij?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef Trollscience het volgende:
Hee Faux. als ze je niet wilt wil ik je wel in je mannenspleet neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef Trollscience het volgende:
Hee Faux. als ze je niet wilt wil ik je wel in je mannenspleet neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:45 schreef Trollscience het volgende:
Hee Faux. als ze je niet wilt wil ik je wel in je mannenspleet neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2011 21:48:24 ]![]()
Rolt wat makkelijker van mijn toetsenbord afquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Denken dat coban een ''haar'' is.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ok is goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Rolt wat makkelijker van mijn toetsenbord af![]()
![]()
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
Hey,quote:
Ik zou het fijn vinden als je me voortaan vrouwelijk noemt nu ik mij vrouwelijk voel.
Xoxo NTB BFF
Coban.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
kijk ik anticipeer gewoon op haar gevoelensquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Hey,
Ik zou het fijn vinden als je me voortaan vrouwelijk noemt nu ik mij vrouwelijk voel.
Xoxo NTB BFF
Coban.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Grutjes.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Zaadlozing in je gezichtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Hey,
Xoxo NTB BFF
Coban.![]()
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
Het is lekker-de-puh wel zoquote:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |